Mikko Leppilampi ahdistelukohu?
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo puolisovalintakin jostain kertoo. Valinnut paljon nuoremman ohjailtavan naisen. Omanikäisten tai vertaisten kanssa ei onnistunut.
Tätähän palstamammat ovat toitottaneet täällä johdonmukaisesti.
Mikolla ei suhde kestänyt fiksun lääkäripuolison kanssa. Siirtyi sitten näihin missukoihin ja malleihin. Kertoo paljon Mikosta.
Vierailija kirjoitti:
No totuushan on, miehet alkaa katsomaan muiden perään ja flirttailemaan siinä vaiheessa, kun vaimo on paksuna tai muksuja pari jo maailmassa.
Itseä on lähestynyt elämäni aikana noin kymmenen miestä ketkä naimisissa ja pieniä lapsia ja ehkä vielä ok-talon rakentaminen siinä sivussa menossa oman vaimon kanssa ja kaikki halunneet salasuhdetta. Että näin. Ei ne lapset tai muu sido sitä miestä, päin vastoin tuossa kohtaa monesti se pettäminen alkaa ja aiemmin on oltu puhtoisia. Ja en, en ole kenenkään noiden ehdotuksiin mukaan lähtenyt.
Ja tämä oli nyt ihan yleisestä omaan kokemukseen perustuvaa mitä toin esille. Ei liity ketjun otsikkoon tai aiheeseen suoranaisesti.
Voiko udella mitä kautta olet tuntenut nuo miehet? Aikamoinen määrä. Itselle ei kukaan ole tuollaista salasuhdetta ehdottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin julmaa. Koska vaikka Mikko todetaankin syyttömäksi ja juttu perättömäksi, niin vahinko on jo tapahtunut eikä oikaisu mene kaikkien korviin tai ainakaan jakeluun. Jatkossa kaikki Marjatat Pielavedeltä läyhää kaupan pihassa, että eikös se ole se ahdistelija hyhyh.
Annat sellaisen kuvan että pielavetiset ovat jotain tiedoituaumpiossa eläviä juntteja. Kuule kyllä toimii Pielavejelläkin INTTERNETTI. Sen kun kitiset siellä kalliolaisessa komerossa.
Nyt Nyt kuule...! Näin sivusta seuranneena avaan sanaisen arkkuni ja sanon että älä yleistä, kaikki Kalliolaiset eivät asu komeroissa! Lähes varma tieto!
Miehille vinkki, jos ei tiedä mitä eroa on normaalilla flirttailulla ja ahdistelulla niin ei tosiaan kannata lähestyä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Juuh en tiedä miten on käynyt oikeasti vai onko käynyt mitenkään tässä Leppilammen asiassa.
Mutta yhden asian tiedän: tämä taaskin tekee entistä mahdottomammaksi tavalliselle miehelle yrittää iskeä melkolailla ketään naista tosielämän puolella ( ei äppissä). Varsinkin esimerkiksi työ- tai opiskelupaikalla iskeminen on tehty käytännössä mahdottomaksi nykyään, jos ei halua saada syytettä. Näin minä nelikymppisenä miehenä koen, kun olen nähnyt sen mitä oli vielä parikymmentä vuotta sitten, miten sai tutustua naisiin, kun ei ollut somea eikä naisten feministisiä cancelointi- ja seksuaalihäirintäkampanjoita.
-
Jos ihan oikeasti et osaa jutella naisille ilman että siitä seuraa rikosilmoitus ja syyte, niin parempi ettet juttele. Ihan kaikkien naisten puolesta uskallan puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Roope Salmisenkaan saama tuomio vaikuttanut mitenkää hänen uraansa.
Roope pyysi anteeksi ja on julkisesti tuominnut kaikenlaisen ahdistelun. Eikö ole myös raitistunut.
Niinpä. Se edellyttää omien tekojensa julkista tuomitsemista ihmisten edessä. Joillain ei heikosta itsetunnostaan ja hauraasta minäkuvastaan johtuen siihen kykyä. Silloin tulee canceloiduksi loppuelämäkseen.
Ja se on niiiin oikein tuollaisille.
Missä hotellissa näyttelijät majailleet kuvausten aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Roope Salmisenkaan saama tuomio vaikuttanut mitenkää hänen uraansa.
Roope pyysi anteeksi ja on julkisesti tuominnut kaikenlaisen ahdistelun. Eikö ole myös raitistunut.
Niinpä. Se edellyttää omien tekojensa julkista tuomitsemista ihmisten edessä. Joillain ei heikosta itsetunnostaan ja hauraasta minäkuvastaan johtuen siihen kykyä. Silloin tulee canceloiduksi loppuelämäkseen.
Ennen pyydettiin seurakunnan edessä anteeksi, nyt media riittää. Ei ole siten Salmisenkaan synnit sovitettu.
Vierailija kirjoitti:
Juuh en tiedä miten on käynyt oikeasti vai onko käynyt mitenkään tässä Leppilammen asiassa.
Mutta yhden asian tiedän: tämä taaskin tekee entistä mahdottomammaksi tavalliselle miehelle yrittää iskeä melkolailla ketään naista tosielämän puolella ( ei äppissä). Varsinkin esimerkiksi työ- tai opiskelupaikalla iskeminen on tehty käytännössä mahdottomaksi nykyään, jos ei halua saada syytettä. Näin minä nelikymppisenä miehenä koen, kun olen nähnyt sen mitä oli vielä parikymmentä vuotta sitten, miten sai tutustua naisiin, kun ei ollut somea eikä naisten feministisiä cancelointi- ja seksuaalihäirintäkampanjoita.
Normaaleilla sosiaalisilla taidoilla voi lähestyä kyllä. Ja miksi muuten ukkomiehen (Mikon) jolla pieniä lapsia pitäisi iskeä naisia? Kyse ei ollut iskemusestä vaan ahdistelusta. Jos et tiedä eroa niin vaikeaahan se on saada suhdetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Jos ihan oikeasti et osaa jutella naisille ilman että siitä seuraa rikosilmoitus ja syyte, niin parempi ettet juttele. Ihan kaikkien naisten puolesta uskallan puhua.
No et kyllä puhu mun puolesta. Se on ihan ennakoimatonta nykyään, miten kukakin asioihin suhtautuu. Ihan sairaaksi mennyt jo tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan sulle pari ilmaista vinkkiä. Jos olet kiinnostunut naisesta, toimi seuraavasti: Ole kohtelias, keskustele naisen kanssa, vaikkapa häntä kiinnostavista aiheista, jostain normaaleista jutuista, ei seksijuttuja heti. Huolehdi myös itse
Koskeeko sama vinkki naisia? No ei itseäni ole haistnnut nämä naisten seksuaalissävytteiset jutut. Eikä edes vitsillä heitetyt jutut, että vieläkö vehkeet pelaa, tai "onko kassit täynnä" tai muut vastaavat jutut.
Itse otin ne huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat et ihan tyhjästä tehdään tutkinta?
Rikosilmoitus on otettava vastaan ja se on nyt tehty. Missään ei mainita, että tutkinta olisi aloitettu.
Ymmärrän mikkoa hyvin, vaimossa on jotain transumaista eli hakee varmaan naisellisempaa seuraa
Vierailija kirjoitti:
Miehille vinkki, jos ei tiedä mitä eroa on normaalilla flirttailulla ja ahdistelulla niin ei tosiaan kannata lähestyä naisia.
Ei kannata flirttaillakaan. Porttiteoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat et ihan tyhjästä tehdään tutkinta?
Rikosilmoitus on otettava vastaan ja se on nyt tehty. Missään ei mainita, että tutkinta olisi aloitettu.
Ihmisillä menee iloisesti sekaisin rikosilmoitus, tutkinta, syyte ja tuomio. Jengi puhui kuin Leppilampi olisi jo tuomittu
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän näissä ahdistelu/muissa häirintäjutuissa hyökätään uhrin kimppuun mm. jos rikosilmoitusta ei ole tehty heti tapahtuman jälkeen. Itse ymmärrän, miksi se pelottaa, kun tietää, että uhri kyseenalaistetaan välittömästi ja varsinkin, jos kyse on jostain tunnetummasta tai ns. pidetystä henkilöstä. Tämän myös nämä julkkismiehet tietävät ja siksi varmaan luulevatkin, että voivat aika vapaasti puuhailla, ennekuin kukaan uskaltaa puuttua. Näinhän tässäkin jo syytetään rahastuksesta, vaikka itse asiasta ei ole mitään tietoa. Nythän rikosilmoitus on tehty ja toivottavasti kyse on jostain vähäpätöisestä jutusta. Jokaisella on oikeus tehdä työtään rauhassa, ilman, että joku stara ahdistelee.
Tässäkin syytetään Mikkoa vaikka ei mitään ole vielä todistettu, voi olla keksitty juttukin. Mikollakin pitäisi olla oikeus rauhaan ilman että joku ahdistelee.
Vierailija kirjoitti:
Beata on kyllä aika mitään sanomaton, jotain samaa kun kaurahatun Netassa. Vähän miehekäs naama ja vartalo
Beata ja Netto on ns. "Naimanaamat"
Vierailija kirjoitti:
Naisille vinkki. Jos ei tiedä mitä eroa on normaalilla flirttailulla ja ahdistelulla, niin ei tosiaan kannata tehdä rikosilmoitusta jokaisesta silmäniskusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivubisneshän se on tämäkin kun nämä tyrkyt juoksevat julkkisten perässä ja kun pakit tulee niin nostetaan meteli ,Seiska paikalle,ukko käräjille ja joka killinki ukosta irti mikä vaan otettavissa on.Se kun sen seksuaalisen häirinnän mittari on loppujen lopuksi siinä mitenkä kukakin se kokee ja varsinkin naisilla illalla yhtä ja aamulla toista niin kaiken parempi kun mahdollisimman moni mies tarpoo vaan sinkkuna ilman mitään deittailuja elämänsä läpi,tulee paljon halvemmaksi rahallisesti ja muutenkin.Keksikööt naisväki joitain muita sivutöitä jos ei yksi työ elätä.
Tuo nyt on kyllä melkoista roskaa. Oikeusprosessit ovat raskaita ja häviöt kalliita. Ei niihin huvikseen kukaan lähde.
<
Jos syyttäjä eli valtion viranomainen on ajanut syytettä, joka hylätään, niin valtio myös maksaa syytetyn oikeudenkäyntikululaskun.
Vasta jos Janne Katajaa syytettäisiin seksuaalisesta ahdistelusta, olisin oikeasti hämmästynyt.