JUNTTIJUNTTIJUNTTIJUNTTI!!!! Eikö ole muita puheenaiheita?
niinkö on epävarmaa porukkaa av pullollaan että pitää täällä varmistella että " enhän vaan oo teidän mielestä juntti" ? Huumorin ymmärrän , mut liika on liikaa...
Kommentit (10)
muitakin aiheita, kuten läskiläskiläski..
ja läskistä ja vaikka mistä, ei kai noita junttiaiheita pakko oo lukea, en mä ainakaan jaksa ees avata niitä enää
Vierailija:
Ensimmäisellä sivulla SINUN aloituksei on ainoa junttiaiheinen juttu.
Nyt niitä on kahdeksan ;-) Todella junttia !
Jooh, mä olen kanssa tosi kyllästynyt näihin juntti-aiheisiin. Luottakaa itseenne ainakin joissain asioissa. Jos teitä ei kotinne sisustus häiritse niin antakaa maailman olla niin pinnallinen kuin se haluaa olla. Jos teitä ei itseänne oma pukeutuminen häiritse niin antakaa pinnallisten ihmisten tukehtua omaan erinomaisuuteensa.
Juntti on se, joka ei anna toisten olla ja elää (olettaen, että toiminnassa ei ole mitään eettisesti epäilyttävää.)
Antaa näiden junttialoittelijoiden ihan rauhassa ahdistella ja laskea toisten tavaraa ja arvostella ihan rauhassa. Ei heidän tunne-elämänsä vaikuta kovin tasapainoiselta, eivätkä vaikuta kovin onnellisilta.
Onni löytyy siitä, että on sinut itsensä kanssa. Hautaan kun ei mitään matkaansa saa.
Mä oon kuvitellut aina itseäni kuivaksi.
hankkikaa ihmiset elämä!
ja olkaa tyytyväisä, että joiltakin muilta löytyy itseironian tajua ja tilannekomiikkaa vaikka teiltä se näyttääkin puuttuvan!
HAHAHAHAHAHHHAHAAA
Halveksin kaltaisiasi juntteja, jotka kirjoittavat kuin teinit.
Sitä ei voi kieltää, etteikö sitä olisi aloitettu ihan vakavissaan.
Ensimmäisellä sivulla SINUN aloituksei on ainoa junttiaiheinen juttu.