Nainen! Oletko kohdannut kaksoisliekkisi tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan kaksoisliekkisi?
Oliko tämä mies ihan sattumalta sinua hyvätuloisempi? Voiko nainen kohdata kaksoisliekkinsä, joka on naista matalatuloisempi?
T. Sanaya Roman
Kommentit (18)
Minulle osoitettiin enneunessa kaksoisliekkini. Sattumalta hän oli minua suurituloisempi ja pääsin hyötymään hänestä. Henget auttoivat minua eläntaipaleellani.
Mitäs v*tun p*skaa tämä höpöhöpöjuttu nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Minulle osoitettiin enneunessa kaksoisliekkini. Sattumalta hän oli minua suurituloisempi ja pääsin hyötymään hänestä. Henget auttoivat minua eläntaipaleellani.
Ok, Jarmo.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut rakel liekkini.
Lespoilitko?
Kaksoisleuka on ilmaantunut seuraamaan.
Olen tavannut omituisen, komean miehen joka jauhoi jatkuvasti jostain kaksoisliekistä, me emme olleet toisillemme kyllä sellaisia. Mukavaa oli kyllä hengailla ja sekstailla, juopotella ja syödä sieniä yhdessä pari kuukautta.
Tajuatko, että melkein kaikille ihmisille tämä kaksoisliekin ajatus on täyttä paskaa. Jotain, millä ei konkreettisessa elämässä ole mitään yhtymäkohtaa mihinkään.
Jos nyt ensin kertoisit mitä se tarkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, että melkein kaikille ihmisille tämä kaksoisliekin ajatus on täyttä paskaa. Jotain, millä ei konkreettisessa elämässä ole mitään yhtymäkohtaa mihinkään.
Totta. Yhtymäkohdat ilmenevät lähinnä siten, että mies maksaa naisen humputtelut.
Mä aattelen että tässä ois kyse kaksoisliekistähttps://youtu.be/b4TkT_aO5ww?si=kIGIYkpOydm8_EDt
Kirjoitin kirjeen vankilaan. Vieläkin hävettää.
Kaksoisliekkinsä voi kohdata siten, että kirjoittaa kirjeitä vankilaan.
Tuol oli yks kokko viime juhannuksena...
Joo, kyllä.