Voinko teistä vielä käydä pitsalla, vaikka oon jo syönyt
Oin juhlinut vappua oikein olan takaa. Eilen oltiin illalla kaverin grillijuhlissa, missä tuli vedettyä mm häränfilettä, wingsejä, burgereita ja erilaisia majoneeseja.
Aamulla parvekkeella kahvit, skumpat tuoremehulla ja croissantteja hillolla.
Sitten Kaivarin kautta brunssille vanhempien luokse. Perunasalaattia, pashtopaistia, lohta, parsaa, uppomunia ja hollandaisekastiketta, sienipiirakkaa smetanalla ja tietty munkkeja ja kuoharia.
Miehelle tuli ähky ja hän meni kotiin lepään. Minä tapasin vanhat koulukaverit Kauppatorilla ja käveltiin tunti tai pari kaupungilla ennen kuin joku keksi et nyt pitää saada sushia! No sitten vaan lähimpää sushibuffaan, missä vedin kolme lautasellista susheja ja sitten vielä kaikki fritit.
Tulin kotiin reilu tunti sitten ja juotiin munkkikahvit.
Äsken mies sanoi et haluaisi pitsaa, kun ei syönyt kauheesti brunssilla. Mua vähän hävetti kertoa, et söin sushibuffassa, niin sanoin et joo voisin ottaa pari palaa kans mut vaan pari. Mies tilas jonkun mest lovers specialin ja mulle operan tupla täytteillä, mikä on mun lemppari. Nyt avattiin punkkupullo ja sit katsotaan joku leffa ja syödään pitsaa ja karkkia.
En tiedä pitäiskö mun syödä enää, mut kyllähän mun tekee mieli pitsaa.
Mitä mieltä te ootte?/ Mitä ootte syönyt tänään?
Kommentit (15)
Pizzan syöminen on kuin panisi rahaa pankkiin. Olisi hulluutta kieltäytyä.
Kiits, mä syön pitsast ehkä puolet heti, ja sit toisen puolen kylmänä maidon kans ennen nukkumaan menoa.
ap
Kiva kun noin tarkkaan
brassailet ruuilla. 😀592
Kerrankos sitä juhlitaan ja syödään. Jos napa vetää niin anna mennä vaan. Tuskin syöt normaalisti arkena noin paljon niin ei haittaa yhtään.
Me ei olla vietetty vappua, koska ei ole jaksanut kun 1vee vie kaikki mehut. Olen tänään syönyt vähän sipsiä, ruisleivän, lihakeittoa ja kolme karjalanpiirakkaa. Sushi kyllä kelpaisi nyt, mutta en jaksa woltata.
Sushi on kevyttä että kyllä pizza tuohon vielä sopii. Olisin ehkä ottanut opera specialin mutta teidän karvakädessä siinä saattaa olla eritäytteet kuin täällä vaikka nimi onkin sama.
Montako uppomunaa meni?
Jos arkena olet melko tarkka syömisistäsi, niin vappuna voi mielestäni vähän relata ja syödä ylimääräisen aterian. Ei se yksi ateria pitkällä tähtäimellä haittaa, mutta tietysti muuten pitäisi olla vähän kurinalainen.
Itsellä tulisi ähky ja huono olo tuosta, niin ehkä jättäisin sen vuoksi välistä.
Otsikossa kysyt, voitko "käydä pitsalla". Ja tekstissä se pitsa onkin jo tilattu ja tuotu teille kotiin. Nopeaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos arkena olet melko tarkka syömisistäsi, niin vappuna voi mielestäni vähän relata ja syödä ylimääräisen aterian. Ei se yksi ateria pitkällä tähtäimellä haittaa, mutta tietysti muuten pitäisi olla vähän kurinalainen.
Itsellä tulisi ähky ja huono olo tuosta, niin ehkä jättäisin sen vuoksi välistä.
Joo kun aloin kirjottaa viestiä mies oli vasn sanonut et mennään pitsalle. Mut siinä kun kirjottelin, se alkokin pohtia et ehkä vois tilata woltista. Ja sit se tilaskin jo.
Joo ja hyvää oli. Söin oman pitsan kokonaan ja vielä puolet miehenkin pitsasta. Nyt sit jädee ja karkkia päälle : )
Tulee ihan mieleen Hengenvaarallisesti lihava.
No tottakai voit hakea pitsan.
Oot liikkunu paljon.