Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en uskalla googlettaa nimeäni

Vierailija
01.05.2024 |

Onko muita? Pelkään että haukutaan ja juoruillaan netissä musta. Miehet lähinnä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun nimi on? Mä voin googlaa ja kerron sitten, kuinka pahaa settiä löytyy.

Vierailija
2/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä googlasin, ei mitään tietoja, mutta en ole face ym sivustoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot se jota mä stalkkaan niin ei ole paha. Välillä oon googlannut nähdäkseni mitä voisi ilmestyä. Sen sijaan pyytäisin Googlea poistamaan ehkä jopa ihan kaikki kuvat - aivan hirveitä etkä todellakaan ole eduksesi eli ihan turhaa.

Vierailija
4/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot se jota mä stalkkaan niin ei ole paha. Välillä oon googlannut nähdäkseni mitä voisi ilmestyä. Sen sijaan pyytäisin Googlea poistamaan ehkä jopa ihan kaikki kuvat - aivan hirveitä etkä todellakaan ole eduksesi eli ihan turhaa.

Ajatelkaas että täällä on jotain stalkkereita jotka ikään kuin stalkkaa jollain rakkaudella ja huolehtii vaikka stalkattavat olleet jotain hirviöitä.

Vierailija
5/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Äläkä kyttää nettiä liikaa. Tulee parempi olo kun ei laita kaikkea nettiin.

Vierailija
6/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omistat älypuhelimen niin on G:n päätettävissä miten nimeäsi tai lähipiirin tietoja käytetää esim. kiristykseen. Lue tietosujaseloste ja kauhiselle sen jälkeen lännen stasia. Nyt vakoillaan koko maailman väestöä. On 1 vaihtoehto

Vierailija
7/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään halua nähdä, mitä minusta siellä on. En itse niinkään ole lisäillyt, mutta töiden kautta on kertynyt "roinaa". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän