Lue keskustelun säännöt.
Huonoja uutisia -toimisto on avattu! Tänne voi jättää
24.01.2007 |
kaikista kamalimmatkin uutiset ym., jotka teitä ovat kohdanneet. Hyvää jatkoa!
Kommentit (2)
että joudun yksin valmistelemaan työpaikan tilipäätöksen, vaikka en osa enkä osa käyttää kirjanpito-ohjelmakaan kunnolla. Luvattu apu emoyhtiöltä ei tulekaan. ikävä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ottivat jonkun 15 vuotta nuoremman opiskelijan siihen