Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAHAAVEET 24.1***

24.01.2007 |

huomenta!

en taida mennä enää nukkumaan... keitin tossa kahvet, ja kohta vois mennä happihyppelylle koirien kanssa. Mun on kyllä pakko mennä hakemaan nukkumatit lääkäriltä jos tää menee (taas) ihan överiksi:(( olen aina kärsinyt unettomuudesta, ja varsinkin sillon kun joku ahdistaa, niin mä en ees voi mennä lähelle makuuhuonetta tai sänkyä, inhoon pyöriä siellä kun uni ei kuitenkaan tule. En tiiä onko se tää yliväsymys vai stressi vai mikä että nyt otan kaiken taas tosi rankasta, sellasia asioita mitkä päivällä kun miettii, niin on ihan päivänselviä, mutta yöllä yksin miettiessä saa kamalat mittasuhteet... No, enää 3 tuntia kun voi alkaa herättää perhettä:)

On tässä se hyvä puoli, että tänään on kp24/26 eikä tietoakaan tädistä. Fyysisiä oireita tädistä ei ole ollenkaan, yleensä tai oikeastaan kyl aina pari päivää pää silleen jännästi kipeä, että tietää sen että menkoista johtuu kipu. Puuttuu myös menkkakivut vatsasta...jännäks menee. Ja tosiaan se, mistä aikasemmin kirjotin että jos vertaa tätä kahteen ed. kiertoon niin tänään olis pitäny tulla vähän tuhrua, mutta eipä tullut!

Mitäs muut piinailijat, miltä tuntuu?alkaa final countdown?

ootteko muuten lukenu koskaan nonulin viestejä noista muista ketjuista?IHANA!! nonulin tyyli kirjottaa ja käsitellä asioita, nauran vedet silmissä sen jutuille:))piristävä ihminen!

Eipä kai tässä tähän hätään muuta!

Priscilla yk3, dpo10 tai 11 kp24/26

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 28/28-32 vaihtui juuri kp 1

Parempaa Onnea muille!!!

/ Tutti

Vierailija
22/31 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-laskuri ilmoittikin että pysyn tän kierron mukaan vielä lokahaaveissa. Toivottu la. siirtyykin kuun viimeiseen päivään 31.10 :)

Oisko enne, molemmat lapseni ovat syntyneet kuun viimeinen päivä, toinen 31.12 ja toinen 30.9.

Tutti hieman piristyneenä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa! Mä olisin uusi täällä, sopiiko tulla?

Menkat alkoivat, ja juuri ja juuri mahtuisin lokahaaveisiin, toivottu la olisi 31.10 :) 2. yrityskierto lähti käyntiin.

Meillä on esikoinen 1v 3kk. Asumme Eteläisessä Suomessa. Jos tällä kierrolla tärppäisi ja kaikki menisi hyvin, ikäeroa tulisi aika tarkkaan 2v.

Silloin tällöin olen pinoja täällä kuumeilupalstalla lukenut. Nyt en kylläkään ole, joten kommentoinnit jätän vaikkapa huomiselle.

Öitä! -Emelie-

Vierailija
24/31 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja pahoittelut tädin yllättämille. Olen uusi tällä palstalla, laitoin esittelyt hiljattain listoille. Toivomme esikoista, toisen yrityskerran 8 kp/28 menossa, joten vielä saa odotella hieman parhaita päiviä. Tästä kai se kärsivällisyyden opettelu alkaa ;)

Mukavia talvipäiviä kaikille!

Vierailija
25/31 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Emelie, Tervetuloa kovasti! Meillä onkin sama toivottu la :) Mukavaa että on sitten piinailijoita loppukuusta muitakin, eikä tarvitse yksin jänskäillä!

Vierailija
26/31 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YrjöLunni: Minäkin aion testata huomenna aamulla! Jännää :)

Pahoitteluni kaikille, joille ei vauvaa ole ainakaan nyt tulossa, onnea kaikille plussanneille ja plussaonnea muille!

Väsyttää, joten en nyt kirjoittele enempää. Hyvää yötä.

Ghigi (alias SnowApple - muistin muuten entisen nimimerkkinikin tunnukset, joten nyt pitää pohtia, kummalla nimellä kirjoittelen)

Vierailija
27/31 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sitten iski tosi huono olo, tuntui kuin huone olisi kieppunut silmissä ja kuvotti. Mies teki äsken mulle jäätelöannoksen (kun ajattelin sen olevan ihanan raikasta) ja sen syötyäni mun oli pakko ottaa pari riviä suklaalevystä. Ennen menkkoja yleensä mulla tekee mieli makeaa ihan hirveästi (kuten toki yleensä muulloinkin :-P)

SnowApple alias Ghigi: ilmoitellaan aamusella täällä miten meni, kovasti plussasätehiä sinne ~~~~~~~~~

Hyvät yöt kaikille,

Ykä

Vierailija
28/31 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti ryökäle tutillekkin, noo, kyllä se siitä!uuteen iskuun!ei lannistuta. Täältä tulee hali...

huomenna meistä kaksi sitten testailee...jännää.

Vierailija
29/31 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa täällä käynyt niin monelle kurjasti:(

Tirrukalle, Rimpelle ja Tutille pahoittelut himskatin tädistä

Sannuskalle voimia

Mintun äitille ja Nellille onnea haamuista, toivotaan että vahvistuvat ja pysyvät mukana

ON: Pelottaa että tuleekohan tässä kuussa ovista sen kystan vuoksi. Kaksi munasolua olisi kuitenkin siellä " terveellä" puolella. Alavatsaa alkaa pakottaa siihen malliin että uskoisin kyllä että ovis tulla puksuttaa viikonloppuna ja sitten aloitan lääkityksen. Eilen kävin kilpirauhas- ja prolaktiini kokeissa mutta kokeiden tulokset saan aikaisintaan huomenna.

Eipäs muuta töihin siis,moi

Kp 12/28 dpo 0 yk 11

Vierailija
30/31 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuumeisesti (suorastaan riipuvaisena:)) taustaillut teitä lokakuisia, enkä malttaisi enää pysytellä vain taustalla!!!

Kävin lisään esittelyni, mutta olen siis 24 ja yritys aloitettiin 12/2005. Nyt on meillä totuuden hetket, koska miehen kans sovittiin että mennään AVA:lle jos se täti nyt kurvaa kylään (taas)!

Olette niin mahtavan porukan saaneet kasaan, välillän tulee tippa linssissä luettua, niin iloja kun pettymyksiäkin! ISOT ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!!! Ja tädin riivaamille jaksamista:)

Kiitos hyvästä ilmapiiristä, tulee positiivinen mieli ihan jo pelkästä taustailusta:)

).( Jos sallitte, niin mun on ihan pakko purkatua, ei oo ketään muuta joka ois samassa tilanteessa kun me täällä!!!!

Meneillään on nyt kp 24/26-28 ja oireita on riittävästi, joka ei tietenkään välttämättä tarkoita vielä mitään. Ainoa erikoisuus on, että tässä kierrossa mulla on oikeesti ollu koko ajan sellanen tunne että nyt ois tärpänny.

-Ovis oli n.kp 14-15

-Pari päivää sen jälkeen alkoi kummat tutemukset alavatsassa, jotka ovat jatkuneet tähän hetkeen asti (ovulaatiomaista nippailua)

-Lämmöt sahaillu, normaali-37

-Ajoittainen lievä huono olo (normaalisti vasta kun täti on kylässä, kuka sitä vierailua nyt kestäiskään ilman etovaa oloa;))

-Rinnat kipeyty kp20 ja jatkuu edelleen (normaalisti sattaa tulla vain ja ainoastaan nännit kipeiksi)

-Kp23 ovismainen juilinta vaihtui menkkamaiseen jomotukseen (paniikki iski!!)

-Kovasti ilmavaivoja :o

-Kp 24 oli pakko tehdä testi (salaa) joka oli nega (ei sinällään mikään yllätys vielä näin aikaisin, mutta kun ei malttanut:)).

Harras LA toive on 8.10. ja siellä oli näköjään monella muullakin piinaviikko meneillään, joten kärsivällisyys on nyt kova sana, eikä mikään ihan helppo juttu kuitenkaan!

Vierailija
31/31 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein herkän Early Detection-testin. Positiivinen tulos näkyi tällä kertaa jo alle minuutissa. Viiva oli selkeä. Joten kai sitä oikeasti ollaan raskaana :) Olo on vieläkin epäuskoinen. Ensi viikolla voisin käväistä vielä labrassa testissä. Mulla on ollut aika vähän mitään raskausoireita. Ainut oire on ollut oikeastaan tukkoinen (etenkin öisin) ja helposti verta vuotava nenä ja se etteivät kuukautiset ole alkaneet...

Hyvää työ/opiskelupäivää!

-Nelli