Lopetin meikkaamisen toivoen olevani enemmän rauhassa miehiltä ja mitäs vielä
Edelleen katsotaan, suoraan silmiin merkitsevästi ja tullaan juttusille, jos olen sattunut vilkaisemaan.
Nyt alkaa sitten sellainen, etten enää katso kuin puita ja miesten kohdalla kaukana juoksevaa koiraa.
Jos jotakin kiinnostaa, niin olen S-kokoa, liikunnallinen, ehkä kasvoiltani hieman lempeän näköinen.
Meikattuna huomio oli jotain järkyttävän valtavaa, selvästi osa pelkkiä sänkyvonkaajia, jne, mutta koskaan En ole yhden illan juttuja harrastanut enkä ole mikään helppo tapaus , niin oikeastaan tämä meikittömyys kuvastaakin minua sisäisesti. Moraalini oli siis yhtä hyvä sekä meikkiaikoinani että nyt.
Tulee mieleen, että olisinpa valinnut tämän tien jo nuorempana.
Kommentit (33)
Alkoi heti kiinnostamaan. Lähdetkö vakavassa hengessä treffeille?
Lisäksi tähän tottui yllättävän nopeasti. Ehkä 2 viikkoa, niin aloin pitämään peilikuvastani. On kivaa olla 24/7 saman näköinen. Tyyliini ei ole lisäkkeet kuuluneetkaan koskaan, että sikäli tämä ei mikään jättipudotus ollut näyttävyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kysymys oli mikä?
Se, että meikkiä käyttäessä saa reippaasti enemmän seuraansa yhden asian pilipalipalleja. Mutta koska en ole sellaisten seuraan koskaan lähtenyt niin meikittömyss karsi heistä arviolta 80-90%. Ja se on hyvä asia.
Kuulostaa vaikealta elämältä :DDDD
Veetäkö meille kuuluu mitä valehtelet. Ooppa minkä näköinen lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kysymys oli mikä?
Se, että meikkiä käyttäessä saa reippaasti enemmän seuraansa yhden asian pilipalipalleja. Mutta koska en ole sellaisten seuraan koskaan lähtenyt niin meikittömyss karsi heistä arviolta 80-90%. Ja se on hyvä asia.
En edelleenkään näe tuossa kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mutta ei ole.
Sinuko pärstästä tässä pitäisi alkaa jauhamaan tuntematon.
Malliesimerkki "humble brag" ilmiöstä. Koeta nyt kestää että olet niin ihqu, jaxuhalit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kysymys oli mikä?
En edelleenkään näe tuossa kysymystä.
Miksi siinä pitäisi olla kysymys. Tee sinä kysymyksesi.
En ole ikinä meikannut ja siitä huolimatta miehiä pyörinyt ympärillä kuin kärpäsiä. Eikä loppua näy vaikka ikääkin jo +50
Se on naisena helppoa, jos sattuu olemaan kaunis...
Kärsimyksesi on suurta mutta ole huoleti, kun ikäännyt niin miehet ei enää vilkaisekaan ja silloin toivot että edes joku juttelisi.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiselle kaikki on helppoa :D D
Vierailija kirjoitti:
Sinuko pärstästä tässä pitäisi alkaa jauhamaan tuntematon.
Aihe muiden joukossa. Ehkä sinua keljuttaa, kun ei ole rahaa uusiin ripsiin tms?
Joo mulla sama juttu. Nyt ongelma on se että riprasiakaan en voi laittaa kun tulee hirveää silmäallergiaa.
Vuosia olen kyllä käyttänyt vähän poskipunaa ja huulipunaa. Nyt kun ikää on tullut niin laitan kulmiin vähän väriä kun entinen oma väri haalistunut ja karvojen kasvukin heikentynyt eli kulmat tulleet mitättömimmiksi. En muuta omieni muotoa. Mutta tämä vasta kun tullut ikää tosi paljon. Kiva tietää miltä oikeasti näyttää.
Sitten on se että ihmisellä on vielä joku 'sisäinen kuva' itsestään joka ei ole sama kuin se mikä peilistä näkyy. Oletko huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Malliesimerkki "humble brag" ilmiöstä. Koeta nyt kestää että olet niin ihqu, jaxuhalit!
Arvaa ikäni?
Vierailija kirjoitti:
Kärsimyksesi on suurta mutta ole huoleti, kun ikäännyt niin miehet ei enää vilkaisekaan ja silloin toivot että edes joku juttelisi.
No, A-seksuaalisina ei väliksikään 😂
Ja kysymys oli mikä?