Minkälaisia exien kuvia teillä jäljellä ja siis mitä te niillä teette? Katseletteko muka? Ja minkälaiset tunteet sit tulee mieleen?
Minkälaisia exien kuvia teillä jäljellä ja siis mitä te niillä teette? Katseletteko muka? Ja minkälaiset tunteet sit tulee mieleen?
Kommentit (28)
Mun lyhytaikainen exä antoi kaverinsa ottamia kuvia minulle ja sanoi, että tulen väärinkäyttämään niitä. Miten niitä nyt vois väärinkäyttää - en ymmärtänyt. Nyt vanhana ymmärrän. En koskaan päässyt tuon exän yli ja vieläkin odotan että ilmestyisi ja ehkäpä voisi pitää vanhainkodissa kädestä kiinni. Sitäkään en tiedä miten molemminpuolista kaikki oli. Sen vaan tiedän että kovin lyhyessä ajassa koimme kaiken mikä toisille ei edes tapahdu pitkissä suhteissa ja siihen kaikki kaatui.
Mulla on kuvia useista existäni ja ovat mainiota runkkumateriaali. Nuoria nättejä naisia toinen toistaa eroottisemmissa kuvissa.
Olen aina hävittänyt exien kuvat, missä niitä sitten onkaan ollut. Nuorena leikkasin valokuvasta exän pois, nyt digiaikana hävitään kaikki kuvat, joissa exät patsastelee.
Ei mitään kuvia, kovalevy tuhoutui.(ei ollut varaa varmuuskopioihin)
Eläköön digiaika🤢
Jotain kuvia on. En katsele niitä enää. Mietin että vanhuus ei tule yksin, eli muutoksia tulee kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kuvia, kovalevy tuhoutui.(ei ollut varaa varmuuskopioihin)
Eläköön digiaika🤢
"Two is one, one is none." Siis tärkeille tiedostoille.
Minulla on muutaman eksän kuvia mv-negatiiveissa, ja on niistä vedoksetkin vielä jossain. En niitä erityisesti katsele, joskus aina tulevat vastaan jotain ihan muuta etsiessä. Kauniita olivat tytöt silloin joskus 40-50 vuotta sitten, pahalla en muista ketään.
Ei ole kuvia, jos tulee vastaan jossakin, heitän roskiin. Ei kiinnosta.
Minulla om exien mittojen mukaan tehtyjä dildoja. Siellä ne kokoelmassa ovat, mutta harvoin tulee käytettyä.
Ei liity mitään tunteita, käytän vaan jos muuta ei ole puhtaana.