Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia exien kuvia teillä jäljellä ja siis mitä te niillä teette? Katseletteko muka? Ja minkälaiset tunteet sit tulee mieleen?

Vierailija
01.05.2024 |

Minkälaisia exien kuvia teillä jäljellä ja siis mitä te niillä teette? Katseletteko muka? Ja minkälaiset tunteet sit tulee mieleen?

 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Moni on tuhoutunut,kun olleet vain kännykässä tai tietsikassa ja koneet menneet rikki.

Saattaa joku jossain olla tallessa. Enpä ole etsinyt.

No enpä niillä kuvilla sinänsä mitään tee. Ainut vaan,että ovathan ne omiakin muistoja. Etenkin jostain reissusta otetut.

Mutta olen kyllä todella harvoin ottanut edes ns. Yhteisiä kuvia. 

 

Vierailija
2/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston kuvia ja videoita, käytän niitä viihdykkeenä kun käy vieraita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotain nuoruuskuvia, siis silloin kun vielä kehitettiin filmit ihan paperille. Eipä ne herätä hirveästi mitään muuta kuin sellaista nostalgiaa mitä muutkin sen ajan kuvat.

Vierailija
4/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut innokas kuvaaja ja kaikki kuvat on tallella. En mä niillä mitään tee, enkä erityisesti katsele eksien kuvia, jos eivät muussa yhteydessä tule jostain esille. Jos me jotain tunteita herättävät, niin lähinnä sen, että olinpa mä nuori silloin, enkä kovin viisas. Eli ehkä helpotus siitä, että olen sentään vähän onnistunut viisastumaan.

Vierailija
5/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noissa kuvissa exäkin, ehtiihän sitä parissa kymmenessä vuodessa ottaa useammankin kuvan.Harvoinpa niitä tulee katseltua.

Vierailija
6/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin liki 10 vuotta ennen kuin kohtasin sen oikean. Noihin vuosiin mahtuu aika pitkiä ja vakaviakin parisuhteita, joiden ajalta on valokuvia. Kuvat tuovat mieleen vain nuoruusmuistoja, eivät mitään muita tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe albumissa ovat.Aikuisten lasten,lapsen lapsien  takia. Ei voi repiä.Ei herätä mitään tunteita.Erosta niin kauan kauan aika.

Vierailija
8/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt parhaan kuvan jäljelle kummastakin. Suurinta osaa en koskaan edes kuvannut. Sillä tiesin jo, että kuvaaminen syventää vain tunteita ja sitten taas itketään, kun ero tulee ja ihmetellään otettujen kuvien kans, et mitä niille taas pitäs tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan kuvia exän koirasta

Vierailija
10/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki exien kuvat yms. on aina poltettu suhteen päättyessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen useinkin. Oi, Lontoo 2004 ja minulla ikää 22v. Itävalta vuonna 2005, se oli kiva patikointireissu. Bryssel ja vaihto-oppilasaika, sieltä jäi monta kaveria. Amsterdam 2008 jne.

Miksi kuvia pitää hävittää siksi, että niissä on joku silloin tärkeä ihminen?

Vierailija
12/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin kummituksia kattelis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole viittinyt alkaa editoimaan eksää pois kuvista joissa on meidän lapsiakin yleensä.

Vierailija
14/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii, et tää on joskus ollut, mut ei oo enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia paperikuvia on varastossa sekä nippu hääkuvia. Katson jos vastaan tulee, mutta en mitenkään tarkoituksella niitä ala esille ottamaan. Ei herätä muita tunteita kuin pientä epäonnistumista. Tunne, että epäonnistuin, kun avioliitto ei kestänytkään hautaan asti ja lapsilla nyt kaksi kotia. Toki myös vähän haikeutta. Oltiin 20v yhdessä ja kasvettiin teineistä aikuisiksi yhdessä. Mutta en ikävöi enkä haikaile takaisin.  

Vierailija
16/28 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekuvia, oltiin 30 vuotta yhdessä.

Ei tule katsottua, mutta ovatpa albumit tallessa jos aikuset lapset haluavat katsoa.

Vierailija
17/28 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siltä ajalta vielä filmirullatkin teettämättä joissa näkyy exä :D Erosta on siis vuosia, jopa vuosikymmeniä.

Vierailija
18/28 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummankin kaikki kuvat existä tallella olohuoneen laatikoissa. Tott kai ! Miksi ne pitäisi hävittää ? 

Ollaan oltu yhdessä vuodesta 1995 eli exie   kuvat on filmiaikaisia. Naurattaa vaan, kun lapsemme kysyi mieheni kihlakuvasta: miksi äiti ei näytä äidiltä !! 

Vierailija
19/28 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään draamaa eikä negaatioita . Miksi olisi? Ainoastaan  erästä  kohtaan joka ihan oikeaeti veti turpaan. Raukkamaista. 

Vierailija
20/28 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän deep fake videoiden tekoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä