Yle: Hermostuneen oloiset miehet yrittäneet iskeä naisia Helsingissä ja Espoossa!!
Miehet ovat käyttäneet harjoitellun oloisia iskurepliikkejä!!
Olkaa naiset nyt varovaisia siellä pk seudulla. Miehet saattavat yrittää iskeä teidät. Siitä seurauksena voi olla jopa vakava parisuhde!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne jotain suomalaisia miehiä? Kuka sellaisen haluaa? 😂
51v Penttilän Susanna. Jos ovat 21-24 vuotiaita.
Näinpä justiinsa. Mummot voi vapaasti saalistaa tarpeitaan täyttämään, mutta menepäs miehenä pyytämään pyyteettömästi naista vaikkapa vain kahville.
Ei kai kaikki mummot ole sellaisia, osa on siveyden lähettiläitä. Ellei ole höyrähtänyt tai alkoholeissa. Pyyteetön mies pyytää kuitenkin joskus naista sänkyyn, onko se nyt pyyteetöntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä justiinsa. Mummot voi vapaasti saalistaa tarpeitaan täyttämään, mutta menepäs miehenä pyytämään pyyteettömästi naista vaikkapa vain kahville.
Ne nuoret miehet pyytää itse Susannalta. Ihan vapaasti saatte sedätkin suostua, jos nuori nainen kerjää seksiä teiltä.
Pyytäähän ne. Itsekin olen treffaillut 18-22 vuotiaita naisia jotka olen löytänyt vain tuulettimia sivuston kataloogista. Itse tosin en ole Susannan kaltainen vanhus vaan vasta 42 vuotias nuorimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nuoret miehet pyytää itse Susannalta. Ihan vapaasti saatte sedätkin suostua, jos nuori nainen kerjää seksiä teiltä.
Pyytäähän ne. Itsekin olen treffaillut 18-22 vuotiaita naisia jotka olen löytänyt vain tuulettimia sivuston kataloogista. Itse tosin en ole Susannan kaltainen vanhus vaan vasta 42 vuotias nuorimies.
Ne on kyllä hyviä ne parinkympin paikkeilla olevat kunhan valitsee sellaisen hoikan tai normaalipainoisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kaikki mummot ole sellaisia, osa on siveyden lähettiläitä. Ellei ole höyrähtänyt tai alkoholeissa. Pyyteetön mies pyytää kuitenkin joskus naista sänkyyn, onko se nyt pyyteetöntä?
Itse olen pyyteettömyyttäni antanut naisten kerjätä seksiä ja edgettänyt hyvinkin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että pienessä simassa rohkaistuneet yrittämään vastakkaisen sukupuolen lähestymistä. Kyllä se siitä ohi menee.
Kännissä ja läpällä?
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan.
T: Mies 52
Mä olen parisuhteessa. Tuskin kukaan tulee yrittämään ja hyvä niin.
No varmaan joo. En usko otsikkoon yhtään. Niitä kurssinkäyneitä miehiä pitäisi olla satoja jotta kaupungille jalkautuu kymmeniä jotta tämmöinen juttu alkaa kiertää...
Jaaha, missähän maailmassa sinäkin elät? :D millon kahville pyytäminen on ollut johonkin rikokseen viittaavaa?
Onneksi olen niin ruma et saan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa vaimo esim Espanjasta.
Kuka jaksaa kuunnella?
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa vaimo esim Espanjasta.
Kappas Mikk Saaren kaveri Edward tuli linjoille! Käännä tämä. Mene muualle rikosrekisterisi ja 10cm katkarapusi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Parisuhde eikä muukaan suhde kiinnosta.
Mutta aina pitää hoitaa pari suhdetta...siis lisää
Taskuvarkaat kiinnostuu satavarmasti :D