Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Hermostuneen oloiset miehet yrittäneet iskeä naisia Helsingissä ja Espoossa!!

Vierailija
01.05.2024 |

Miehet ovat käyttäneet harjoitellun oloisia iskurepliikkejä!!

Olkaa naiset nyt varovaisia siellä pk seudulla. Miehet saattavat yrittää iskeä teidät. Siitä seurauksena voi olla jopa vakava parisuhde!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5000 e kannattaa kurssin sijaan sijoittaa käytös- ja tapaoppaaseen (voi lainata myös kirjastosta), hygieniatuotteisiin, parturiin, kenkiin  ja vaatteisiin. Jää vielä varaa tarjota lounas, päivällinen tai kahvit ja elokuvalippu tai vaikka padel-tunti. Ja lisäksi jotain säästöön. 

Siis miten se seura sinne lounaalle saadaan vai mennäänkö siskon tai äidin kanssa?

Naisiin toimii parhaiten ihan raha.

Laita puvuntakin rintataskuun näkyvästi nippu sadan euron seteleitä niin alkaa kiinnostusta löytymään kummasti. Alkuun pääsee ihan vaikka vain elokuvarahalla joita voit ostaa pilailukaupasta tai tilata netistä sillä harvemmin suomalainen nainen on rahaa nähnyt, niin ei huomaa eroa lainkaan.

Taskuvarkaat kiinnostuu satavarmasti :D

Vierailija
22/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne jotain suomalaisia miehiä? Kuka sellaisen haluaa? 😂

51v Penttilän Susanna. Jos ovat 21-24 vuotiaita.

Näinpä justiinsa. Mummot voi vapaasti saalistaa tarpeitaan täyttämään, mutta menepäs miehenä pyytämään pyyteettömästi naista vaikkapa vain kahville.

Ei kai kaikki mummot ole sellaisia, osa on siveyden lähettiläitä. Ellei ole höyrähtänyt tai alkoholeissa. Pyyteetön mies pyytää kuitenkin joskus naista sänkyyn, onko se nyt pyyteetöntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä justiinsa. Mummot voi vapaasti saalistaa tarpeitaan täyttämään, mutta menepäs miehenä pyytämään pyyteettömästi naista vaikkapa vain kahville.

Ne nuoret miehet pyytää itse Susannalta. Ihan vapaasti saatte sedätkin suostua, jos nuori nainen kerjää seksiä teiltä.

Pyytäähän ne. Itsekin olen treffaillut 18-22 vuotiaita naisia jotka olen löytänyt vain tuulettimia sivuston kataloogista. Itse tosin en ole Susannan kaltainen vanhus vaan vasta 42 vuotias nuorimies.

Vierailija
24/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoret miehet pyytää itse Susannalta. Ihan vapaasti saatte sedätkin suostua, jos nuori nainen kerjää seksiä teiltä.

Pyytäähän ne. Itsekin olen treffaillut 18-22 vuotiaita naisia jotka olen löytänyt vain tuulettimia sivuston kataloogista. Itse tosin en ole Susannan kaltainen vanhus vaan vasta 42 vuotias nuorimies.

Ne on kyllä hyviä ne parinkympin paikkeilla olevat kunhan valitsee sellaisen hoikan tai normaalipainoisen.

Vierailija
25/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kaikki mummot ole sellaisia, osa on siveyden lähettiläitä. Ellei ole höyrähtänyt tai alkoholeissa. Pyyteetön mies pyytää kuitenkin joskus naista sänkyyn, onko se nyt pyyteetöntä?

Itse olen pyyteettömyyttäni antanut naisten kerjätä seksiä ja edgettänyt hyvinkin pitkään.

Vierailija
26/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimi mi miisä päin?

Vierailija
27/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että pienessä simassa rohkaistuneet yrittämään vastakkaisen sukupuolen lähestymistä. Kyllä se siitä ohi menee.

Kännissä ja läpällä?

Vierailija
28/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan.

T: Mies 52

Vierailija
29/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parisuhteessa. Tuskin kukaan tulee yrittämään ja hyvä niin.

Vierailija
30/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nainnen haram!

Vierailija
31/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan joo. En usko otsikkoon yhtään. Niitä kurssinkäyneitä miehiä pitäisi olla satoja jotta kaupungille jalkautuu kymmeniä jotta tämmöinen juttu alkaa kiertää...

Vierailija
32/37 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa vaimo esim Espanjasta. 

Vierailija
33/37 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, missähän maailmassa sinäkin elät? :D millon kahville pyytäminen on ollut johonkin rikokseen viittaavaa? 

Vierailija
34/37 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin ruma et saan olla rauhassa.

Vierailija
35/37 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa kuunnella?

Vierailija
36/37 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas Mikk Saaren kaveri Edward tuli linjoille! Käännä tämä. Mene muualle rikosrekisterisi ja 10cm katkarapusi kanssa.

Vierailija
37/37 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama. Parisuhde eikä muukaan suhde kiinnosta. 

Mutta aina pitää hoitaa pari suhdetta...siis lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi