Yle: Hermostuneen oloiset miehet yrittäneet iskeä naisia Helsingissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010396265.html
Milloin miehet oppivat, ei ketään kiinnosta änkyttävä ruma ukko joka tulee jauhamaan jotain ulkoa opeteltua PUA-tuubaa.
Junanne meni, käyttäkää elämä työn, harrastusten tms. parissa.
Kommentit (261)
Kertokaapa naiset kuinka teitä sitten pitäisi lähestyä, se on jo selvää että teemme kaiken väärin ja moni on myös hermostunut. On toki helppoa arvostella, kun itse ei tarvitse lähestyä miehiä.
Olen joskus lukenut kuinka nainen tekee hylkäämispäätöksen miehen lähestyessä jossain sekunneissa, joten kyllä moni sitä apua kaipaisi.
Juu varmaan narun jatkoksi miesten mentävä... itsellänikin meni ihan hyvin naisrintamalla 20-vuotiaaksi sitten alkoi kaljuuntuminen. Nykyään 30-vuotiaana varmaan lasketaan jo uudelleen neitsyeksi. En osaa tällaisena rumana paskana enää lähestyä naisia. Ilmeisesti ei ole enää edes sallittua. Minkäs teet yksin mentävä.
M30
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa naiset kuinka teitä sitten pitäisi lähestyä, se on jo selvää että teemme kaiken väärin ja moni on myös hermostunut. On toki helppoa arvostella, kun itse ei tarvitse lähestyä miehiä.
Olen joskus lukenut kuinka nainen tekee hylkäämispäätöksen miehen lähestyessä jossain sekunneissa, joten kyllä moni sitä apua kaipaisi.
Lähtökohtaisesti se, että mies uskoo, että ei tarkoittaa ei, on jo paljon.
Esimerkiksi minua ei voi lähestyä millään tavalla niin, että lähtisin treffeille: olen parisuhteessa.
Sen sijaan tänään juttelin mukavia ventovieraalle, vähän nukkavierulle miehelle keskellä metsää.
Miten tämä oli mahdollista? No, meitä oli kaksi naista tilanteessa, pikkukoiriamme ulkoiluttamassa. Tilanne on silloin naiselle lähtökohtaisesti turvallinen. Turvallisuus on kaiken jutustelun ehto.
Suosittelen erityisesti aloittelijalle, että jututtaa alkuun kahta naista kerrallaan, ja jostain ihan muusta kuin deittailusta. Jutustelu lopetetaan suht lyhyeen ja positiivisesti.
Kun on muutaman kerran onnistunut juttelemaan mukavia naiskaveruksille, voi vaikka kokeilla jättää paperilapun, jossa on puhelinnumero, ja poistua tilanteesta. Sano vaikka, että olisi kiva joskus käydä kahvilla kivan naisen kanssa, tässä on mun numero. Epätodennäköistä, että tulee mitään muuta kuin harjoitusta, mutta ei sitä koskaan tiedä.
Kun kokemusta on enemmän, juttu luistaa entistä paremmin ja mahdollisuudet moninkertaistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Juu varmaan narun jatkoksi miesten mentävä... itsellänikin meni ihan hyvin naisrintamalla 20-vuotiaaksi sitten alkoi kaljuuntuminen. Nykyään 30-vuotiaana varmaan lasketaan jo uudelleen neitsyeksi. En osaa tällaisena rumana paskana enää lähestyä naisia. Ilmeisesti ei ole enää edes sallittua. Minkäs teet yksin mentävä.
M30
Ei lasketa ja jos olet joskus osannut jutella naisille, osaat edelleen. Juttele niille. Olet nuori vielä.
t. Kaljun miehen onnellinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minua ei voi lähestyä millään tavalla niin, että lähtisin treffeille: olen parisuhteessa.
Sen sijaan tänään juttelin mukavia ventovieraalle, vähän nukkavierulle miehelle keskellä metsää.
Miten tämä oli mahdollista? No, meitä oli kaksi naista tilanteessa, pikkukoiriamme ulkoiluttamassa. Tilanne on silloin naise
Eli et vastannut kysymykseen, jatkoit vain miehet on pahoja mantraa, keksimällä olkinuken ja skenaarion johon vastasit. Moni mies varmasti kaipaisi hyviä vinkkejä, se että vain jankutat kuinka kamalia miehet ovat ei niitä miehiä hirveästi auta jotka haluasivat olla naisten kanssa, ei varattujen.
Tätäkin palstaa, kun lukee niin tulee fiilis siitä, että mitä miehet oikeasti ajattelevat naisista ja ettei se ole mitenkään turvallista. Nyt vielä tuollainen ihme negaaminen!?
Ihan oikeasti nämä jutut saavat tytöt jo lähtökohtaisesti varomaan entisestäänkin poikia ja miehiä. Hyvin harvoin kukaan mieslukija viitsii muuta kuin myötäillä näitä naisvihaajien hyvinkin väkivaltaisia ja hävyttömiä fantasioita täällä.
Ajatelkaa mitä vahinkoa he tekevät teille muille, jotka ette yhtään heitä toppuuttele tms.
Haluaisin edelleen luottaa, että tavalliset normaalit miehet ovat edelleen luotettavia hyvähermoisia ja kilttejä kilteille naisille.
Mirkka 25
Menisitsä metsään karhun vai miekkosen kanssa?
t:Twitterkehari222
Vierailija kirjoitti:
Ei sunkaan "tarvi" ketään lähestyä.
Moni nainen on täälläkin sanonut pyytäneensä miestä kahville. Että silleen. Ja naiset on yksilöitä, moni ei lähtisi vieraan miehen kelkkaan missään tilanteessa vaan haluaisi olla tutustunut jossain muussa yhteydessä ennenkuin mitään treffejä aletaan edes miettimään. Joku taas saattaisi lähteä vaikka kenen kelkkaan. Et voi tietää. Jos olemuksesi ei herätä kiinnostusta niin ei nainen välttämättä innostu vaikka kuinka supliikin replan lataisit tiskiin.
Mutta ei yksikään kieltäytynyt nainen toimi väärin.
"Meet vaan oikeessa elämässä naisille puhumaan, pahin mitä voi tapahtua on että nainen sanoo "ei""
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mitä nyt vaan susta tehdään lehtijuttu,a ja puhutaan valtakunnallisesti että oot yrittänyt naista iskeä 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
M30
Juuri tänäänkin näin lidlissä kaljun miehen tyttöystävänsä kanssa. Mutta hän oli kokonaan kaljuksi ajettu, mikä on huomattavasti parempi kuin se että on kalju läntti keskellä ja laihaa liurua sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä oli mahdollista? No, meitä oli kaksi naista tilanteessa, pikkukoiriamme u
Eli et vastannut kysymykseen, jatkoit vain miehet on pahoja mantraa, keksimällä olkinuken ja skenaarion johon vastasit. Moni mies varmasti kaipaisi hyviä vinkkejä, se että vain jankutat kuinka kamalia miehet ovat ei niitä miehiä hirveästi auta jotka haluasivat olla naisten kanssa, ei varattujen.
Kyllä vastasin. Jos et voi hyväksyä sitä, että turvallisuus on 99,9% prosentille naisista ykkösasia, et tule pääsemään puusta pitkään.
Miehet ovat useimmiten ihania, mutta osa miehistä on vaarallisia, toisille miehille, lapsille ja naisille. Useimmilla naisilla on ikäviä kokemuksia näistä vaarallisista miehistä. Siksi valitettavasti vieras mies on yksinäiselle naiselle lähtökohtaisesti uhka. Se ei edelleenkään tarkoita, että kaikki miehet olsivat kamalia, vaan että tutustumisen tulee alkuun tapahtua turvallisissa oloissa.
Voit kiukutella miten paljon vain ikinä haluat, asia ei siitä muutu.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys. Hyppään tähän ketjuun kesken ja annan vastaukseni (huom) naisena, joka itse lähestyy miehiä ja naisia joka viikko. Juttelen siis tuntemattomille, myös minulle jutellaan. Viimeksi pari päivää sitten hedelmätiskillä eräs mies tuli juttelemaan kanssani.
Näissä keskusteluissa ja iskemisissä on se vika, etteivät miehet tunnu ymmärtävän treenin tärkeyttä. Siis aivan tavallista juttelua ilman mitään iskemistarkoitusta, jotta opitte small talkin ja opitte lukemaan ihmisiä. Sitä ei tarvitse jännittää lähteekö nainen treffeille, kun sitä ei edes kysytä. Älkää lähestykö naisia sillä tavalla, että näkee kilometrin päähän, että kohta aiotte kysyä treffeille.
Vasta sitten, kun osaatte jutelle naisille, miehille ja mummoille normaalisti arjen tilanteissa, voitte harkita jonkun iskemistä. Kukaan ei voi antaa teille valmiita lauseita, vaan on opittava lukemaan tilanteita ja ihmisiä. Itse asiassa monet kauniit ja reippaan oloiset naiset ovat hyviä harjoittelukohteita, koska he ovat tottuneet aloitteisiin ja pakkien antamiseen ystävällisesti. Varautukaa siis runsaisiin pakkeihin. Kaikki saavat niitä, se kuuluu asiaan. Ujoja ja vetäytyviä naisia ei pidä ahdistella, heille vain jotain kivaa kohteliaisuutta ja pois. Treenin vuoksi.
Lähestykää esim kavereiden järjestämissä tupareissa/häissä tms naista aloittamalla normaali jutustelu normaaleista asioista. Ei tarvitse heittää mitään iskurepliikkejä tai vitsejä. Jos naista kiinnostaa niin riittää kun sanoo moi. Jos nainen vastaa ilahtuneesti tervehdykseen niin voi vaikka kysyä mistä tuntee juhliin kutsujan.
Pätee kyllä mihin tahansa muuhunkin tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
"Meet vaan oikeessa elämässä naisille puhumaan, pahin mitä voi tapahtua on että nainen sanoo "ei""
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mitä nyt vaan susta tehdään lehtijuttu,a ja puhutaan valtakunnallisesti että oot yrittänyt naista iskeä 😂😂😂😂😂
Jos et erota ahdistelua ja jutustelua, tai jos kannat ladattua asetta flirttailutilanteissa ja käytät sitä kun flaksi ei käy, voit todellakin odottaa uutisotsikoita :)
Kaikki pitävät kehuista ja hyväksyvästä hymystä. Aivan sama onko mies vai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beck on järjestämässä Helsingissä vappuna useamman iskemisen bootcampin eli alokasleirin sekä standardi- että kehittyneiden tasolla. Alokasleirien hinnat lähtevät 5000 eurosta. Kurssit koostuvat yleensä teoriaosuudesta ja käytännön harjoittelusta.
Ylen kertoo, että kolmikymppiset, hermostuneen oloiset miehet ovat lähestyneet naisia harjoitellun oloisilla iskurepliikeillä keväällä Helsingissä ja Espoossa. Beckster vastaa Ylelle, etteivät lähestymiset liity hänen kursseihinsa ja että hänen kursseillaan tähdätään hurmaamaan nainen niin, että hän pyytää miehen yhteystietoja.
Toimii ehkä jenkeissä missä naisen arvo mitataan siinä onko hän avioliitossa mutta Suomessa ei toimi.
Toimiiko oikeesti ees jenkeissäkään? On kyllä tavallisen idioottimaista toimintaa. Naiset nauraa tällaiselle touhulle. Vai onks jenkkinaiset suomalaisia tyhmempiä?? Miten toi niinku uppoo ees miehiin en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mitä nyt vaan susta tehdään lehtijuttu,a ja puhutaan valtakunnallisesti että oot yrittänyt naista iskeä 😂😂😂😂😂Jos et erota ahdistelua ja jutustelua, tai jos kannat ladattua asetta flirttailutilanteissa ja käytät sitä kun flaksi ei käy, voit todellakin odottaa uutisotsikoita :)
komea mies = toivottu iskuyritys
Keskiverto mies = ahdistelua
Vierailija kirjoitti:
Sanoit sen jo itsekin. Se päätös tehdään sekunneissa. Jos vaan näytät etovalta niin ei mikään mitä sanot ja teet muuta asiaa miksikään. Mene Thaimaahan tms. ja osta seuraa.
Äää ne on vaan niitä persujen bileristeilyltä kotiin palaamatta jääneitä inceleitä jotka etsivät niitä nuoria naisia. Antakaa niille kaljaa ja makkaraa niin pärjäävät huomiseen...
Mitä kaltaisesi mukava tyttö tekee tällaisessa läävässä? Toimii varsinkin asuintalossa.