Nauttiiko joku oikeasti tuosta säästä?
Olin 30 min ulkona aurinkolasit päässä ja nyt sattuu päähän ja oksettaaa. Liikaa valoa.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö jo alkaa valitus kun on niin kuuma?
En valita kuumuudesta vaan siitä, että silmät ei kestä noin kirkasta auringonvaloa ylipitkän talven jälkeen.
Ap
Miten ne nyt yhtäkkiä lopettivat kestämisen, kun tuossa talvellakin oli vaikka kuinka monta kikasta aurinkoista päivää. Vai oletko ollut koko talven jossain kellarissa pimeässä?
En ulkoile talvella ja on ollut pääosin pilvistä muutenkin koko ajan.
Ap
Eli olet ollut niin kännissä koko talven, ettet muista useita aurinkoisia päiviä. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aamusta iltaan pihalla, pihahommia tehden tai vaan istuskellen. Ihanaa, kun on kevät.
Ihosyöpää odotellessa...
Lapseni kummitäti oli aina kesäisin ruskea kuin papu. Kuoli melanoomaan. Oli odotettavissa, mutta siltikin tuntui kamalalta.
En pidä äkillisistä käänteistä. Kevät tulee aina liian rytinällä sen sijaan, että lämpenisi hitaasti vaikka pari astetta viikossa. En tosin pidä tällaisesta porotuksesta muutenkaan., tuntuu kuin olisi hyökkäyksen alla.
Joo, se on ap ihan normaalia, että eilisen bilettämisen jäljiltä särkee silmiä ja päätä. Kyllä se siitä.
LOPULTAKIN LÄMMIN!
Olen eilen ja tänään ollut (lähes) ensimmäistä kertaa ulkona tänävuonna. Kipusairaudet ei kärsi kylmää yhtään ja vasta nyt tarkenee! Eilen 5h ja tänään klo 9 lähtien, nyt tulin hakemaan ruokaa sisältä!
Aivan ihanaa:)
Aurinkolasit on tarpeen kun harmauden jälkeen silmät ei ole tottuneet valoon
Vierailija kirjoitti:
Liikaa aurinkoa on liikaa. Ja osalle ei sovi vähäkään. Ellei minimi. Mutta sisällä on kylmää nyt kun patterit pois, lisäpatteri ei kauheasti auta.
Ei kai nyt kukaan vielä kytke pattereita pois päältä, kun takatalvi on ihan kintaalla ja öisin lämpötila lähes pakasen puolella?
Joo! Mutta sais olla ainakin 10 astetta lämpimämpää vielä että tarkenis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään aikalailla täydellinen sää. +15 ja ihana auringonpaiste. Kannattaa hommata paremmat aurinkolasit, jos lasit silmilläkin tulee pää kipeäksi valosta.
Nämä on ihan silmälasiliikkeestä ostetut aurinkolasit eikä mitkään marketin rimpulat.
Ap
Ne on silti rimpulat, jos ne silmillä tulee pää kipeäksi. Homma paremmat äläkä niitä Specsaversin halvimpia rimpuloita.
1. Älä tuijota aurinkoon
2. Juo enemmän vettä
3. Ota Burana.
Ongelma ratkaistu.
Kyllä, unelmasää
Tämänkaltaisen sään perässä aion muuttaa etelään....lämpöön
Vierailija kirjoitti:
En nauti. Kämppäkin aloitti kuumenemisen.
Oon kateellinen. Mulla on kylmää ja vetoisaa sisällä :(
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa varhaiskasvatukseen töihin, ollaan ulkona n.3-4h/pvässä miinus poikkeusolosuhteet/tilanteet ja työvuorosta riippuen.
Et muistanut sanoa että varjoa ei sitten ole missään!
Liki 25v uran aikana oli pari pihaa jossa oli jätetty puita!
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän ole vielä tottunut, vähän ikävää aikaa. Kämpässäkin yhtäkkiä 24c 21c sijaan ja menee hetki tottua sisälläkin lämpöön. Varsinaisesta kesästä taas nautin paljon.
Minulla on aina asunnossa 24-25 lämmintä
Aika kova krapula pitää olla, jos tällä kelillä saa hommattua itselleen niin huonon olon, että ihan oksettaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin v*tuttaa kaikki tämä kirkkaus. Se lohduttaa, että tätä ei Suomessa kestä kauaa. Prkl että oli paha olla, kun oli pakko mennä kauppaan! Ajattelin alkaa tilaamaan ruoat kotiinkuljetuksella.
On täällä semmoisia, jotka maksaa mansikoita päästäkseen lentelemään syksyllä ja talvella johonkin turistirysään. Kunpa jäisivätkin sinne!
No muuta sinä vaikka pohjoisnavalle.
Parin paskan kuukauden takia ei kannata muuttaa. Opettele sinä lainaamaan kommentteja. Urpo!
kun ilmeisesti kerran tiedät olevasi herkkä valolle, osaat myös halutessasi varautua siihen eli ulkoillaan kunnon aurinkolaseissa lippis tai joku lierihattu päässä eikä tuijotella suoraan siihen aurinkoon..t.valoherkkä, mutta kyllä nautin pitkästä aamulenkistä aurinkoisessa säässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän ole vielä tottunut, vähän ikävää aikaa. Kämpässäkin yhtäkkiä 24c 21c sijaan ja menee hetki tottua sisälläkin lämpöön. Varsinaisesta kesästä taas nautin paljon.
Minulla on aina asunnossa 24-25 lämmintä
No en ihmettele yhtään että sähkö on niin kallista kn ihmisillä on noin kuuma sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin v*tuttaa kaikki tämä kirkkaus. Se lohduttaa, että tätä ei Suomessa kestä kauaa. Prkl että oli paha olla, kun oli pakko mennä kauppaan! Ajattelin alkaa tilaamaan ruoat kotiinkuljetuksella.
On täällä semmoisia, jotka maksaa mansikoita päästäkseen lentelemään syksyllä ja talvella johonkin turistirysään. Kunpa jäisivätkin sinne!
Miten se sinun oloasi helpottaisi ?.😁
Tai saunaana!