Nauttiiko joku oikeasti tuosta säästä?
Olin 30 min ulkona aurinkolasit päässä ja nyt sattuu päähän ja oksettaaa. Liikaa valoa.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa varhaiskasvatukseen töihin, ollaan ulkona n.3-4h/pvässä miinus poikkeusolosuhteet/tilanteet ja työvuorosta riippuen.
Et vastannut kysymykseen.
Ap
Juo ensi vappuna vähän vähemmän niin ei ole niin paha olo seuraavana päivänä.
No minä ainakin nautin!
Laita lierihattu/lippalakki päähän ja hanki tummimmat aurinkolasit.
Itse olen aamusta iltaan pihalla, pihahommia tehden tai vaan istuskellen. Ihanaa, kun on kevät.
Vierailija kirjoitti:
En käytä alkoholia.
Ap
Hyvä sää, mutta on totta, että vie hetken tottua siihen pitkän ja pimeän talven jälkeen. Olo kuin vampyyrillä.
Minuakin v*tuttaa kaikki tämä kirkkaus. Se lohduttaa, että tätä ei Suomessa kestä kauaa. Prkl että oli paha olla, kun oli pakko mennä kauppaan! Ajattelin alkaa tilaamaan ruoat kotiinkuljetuksella.
On täällä semmoisia, jotka maksaa mansikoita päästäkseen lentelemään syksyllä ja talvella johonkin turistirysään. Kunpa jäisivätkin sinne!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aamusta iltaan pihalla, pihahommia tehden tai vaan istuskellen. Ihanaa, kun on kevät.
Ihosyöpää odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Naitin. Saisi tosin olla 10 astetta lämpimämpää.
Naitihan sinä urpo!
Pakko myöntää, että olen nauttinut aivan suunnattomasti viileästä ja pilvisestä keväästä. En laittaisi pahakseni, vaikka aurinko ja kesähelteet skippaisivat Suomen kokonaan. Halukkaathan pääsevät lomamatkalle kuumuuteen, jos haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä alkoholia.
Ap
Käytätkö amfetamiinia?
Täydellinen sää , oli niin ihana äsken olla seuraamassa veteraaniautojen paraatia, nyt lähden seuraamaan jenkkiautojen paraatia. No, vähä lämpöisempi olis voinut olla, mutta ei nytkään kylmä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö jo alkaa valitus kun on niin kuuma?
Lasitetulla parvekkeella about 50 astetta vähintään. Rupeaa riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö jo alkaa valitus kun on niin kuuma?
En valita kuumuudesta vaan siitä, että silmät ei kestä noin kirkasta auringonvaloa ylipitkän talven jälkeen.
Ap
Tervetuloa varhaiskasvatukseen töihin, ollaan ulkona n.3-4h/pvässä miinus poikkeusolosuhteet/tilanteet ja työvuorosta riippuen.