Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tuota Dannyn kuantoloa kukaan leikkaa.

Vierailija
01.05.2024 |

Ihan vaan kamalammaksi menee Dannyn tukka. Ei ymmärrä ,että olisi monta mahdollisuutta leikata se tyylikkäämmäksi ja modernimmaksi.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny kertoi siinä dokumentissaan, että häpeää korviaan, siksi hänellä on tuollainen tukkamalli. 

Voisi kyllä olla vähän modernimpi, mutta jos itse tykkää tuista, niin antaa pitää. Väri voisi myös olla vähän fteesimpi.

Kun katsoo kuvia nuoresta Dannysta, missä lyhyt tukka ja korvat näkyvät, en ymmärrä mistä syystä korviaan häpeää. Voi toki olla, että joku on niistä aikoinaan sitten kiusannut. 

Vierailija
22/63 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny oli hyvännäköinen nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt D:n etelässä, juuri uimasta tulleena, tukka taaksepäin suittuna.

Oli komea!  Jos leikkauttaisi ja geelillä sukisi tukan taakse, niin olisi paaljon miehekkäämmän näköinen. Kokeilisi edes. 

Vierailija
24/63 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli komea!  Jos leikkauttaisi ja geelillä sukisi tukan taakse, niin olisi paaljon miehekkäämmän näköinen. Kokeilisi edes. 

Saitko otettua kuvaa?

Voisit lähettää sen hänelle ja geelipurkin kylkeen...

Vierailija
25/63 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo Liisa ja monet naiset ovat kehuneet häntä oikein hyväksi mieheksi, huomioon ottavaksi ja kaikin puolin hyväksi, kait hän sitten on kun se useamman naisen suusta on kuultu. Ei hänestä juurikaan mitään negatiivisia juttuja juorulehtien palsoilla ole näkynyt.

Vierailija
26/63 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny kertoi siinä dokumentissaan, että häpeää korviaan, siksi hänellä on tuollainen tukkamalli. 

Voisi kyllä olla vähän modernimpi, mutta jos itse tykkää tuista, niin antaa pitää. Väri voisi myös olla vähän fteesimpi.

Kun katsoo kuvia nuoresta Dannysta, missä lyhyt tukka ja korvat näkyvät, en ymmärrä mistä syystä korviaan häpeää. Voi toki olla, että joku on niistä aikoinaan sitten kiusannut. 

Mutta kun ne korvat kasvavat vanhetessa. Etkö ole koskaan katsellut edes kuvista, miten isot korvat usealla n. 70 vuodesta alkaen on. No, sitten kun itse olet vanha niin huomaat viimeistään. Korvat ja nenä suurenevat iän myötä, mutta on osin epäselvää, miksi, vastaa Helsingin yliopiston anatomian professori Matti Airaksinen.

Vierailija
27/63 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katsoin sen haastattelun mikä ei tainnut ihan tuore olla, hiukset hurjan näkö. Pienelläkin siistimisellä saisi paremman näköiseksi. Kyllästyttävää kuunnella hänen elämäntarinaa.

Vierailija
28/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo kyllä ihan kuvottavan näköinen.

Vierailija
29/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä Ranskalainen esikuva mistä ottanut mallia jolla rokkarityyli oli loppuun asti.

Vierailija
30/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkineuvoksella 15 karvaa päässä ja niihin kuulema laittaa iltaisin papiljotit ja aamuisin tupeeraa tukkansa kuohkeaksi.

Ihmettelen miksei osta tupeeta tai istuta hiuksia päähänsä? Tuo tukkalaitos on kauhea.

Vierailija
31/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pelannut julkisuuden kun juuri 1976-77 oli varmasti tietoinen siitä että oli painumassa sitten jo unohduksiin ja siksi keksi sitten Armin.

Vierailija
32/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat vaihtuu, tyyli pitää. On niin hirveä että on jo tyylikkään puolella.

Vierailija
33/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin Dannyn kerran kaukaa takaa juuri sen kuontalon takia 😆

Vierailija
34/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä Ranskalainen esikuva mistä ottanut mallia jolla rokkarityyli oli loppuun asti.

Johnny Halliday?

Vierailija
35/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden kuvissa Dannyllä on ihan hyvännäköinen tukka, kampaus, ei hapsuta hiukset joka ilmansuuntaan. Eikä se tukka tee ainakaan miestä yhtään nuoremman näköiseksi, pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
36/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komee piitlestukka!

🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Vierailija
37/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullinen näky Itse asiassa kuultuna -ohjelmassa. Huonosti istuvat vaatteet, korkokengät, kultakorut, paksu meikki ja sitten se tukka. Laittaa kuulemma itse tukkansa, lakkaa ja mitä nyt tekeekään. Aika erikoinen kampaus.

Jotain samaa kuin Trumpin tuulitukka, laittaakohan myös ihan itse. 

Vierailija
38/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän vuonna tämä mahtoi tapahtua? 

Vierailija
39/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate Mustajärvellä on tyylikkäät taakseen päin suitut lyhyet hiukset. Nuorentavat paljon. Costellolla on nykyisin harakanpesä, kun hiukset ohentuneet. Frederik kertoi,vettä 70-luvulla monet mieslaulajat nukkuivat papiljotit päässä, myös itsekkin. 

Vierailija
40/63 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elnettiä böönään ja menoksi.

Terkuin Ilkka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme