Eikö tuota Dannyn kuantoloa kukaan leikkaa.
Ihan vaan kamalammaksi menee Dannyn tukka. Ei ymmärrä ,että olisi monta mahdollisuutta leikata se tyylikkäämmäksi ja modernimmaksi.
Kommentit (63)
Dannyllä on järetön lapa. Tytöt tykkää.
Ei kaikilta ole varaa käydä parturissa.
Vierailija kirjoitti:
Iso-D
Mitä kenenkään hiukset sinulle kuuluvat, ap?
Danny kertoi siinä dokumentissaan, että häpeää korviaan, siksi hänellä on tuollainen tukkamalli.
Voisi kyllä olla vähän modernimpi, mutta jos itse tykkää tuista, niin antaa pitää. Väri voisi myös olla vähän fteesimpi.
Jos leikkaisi, niin näyttäisi ikäiseltään - nyt on nuorekas kuosi - ei näytä niin räikeästä Helmin rinnalla 😝
Vierailija kirjoitti:
Kuka tykkää 80 vuotiaan ruttuisesta ja veltosta. Aivan puistattaa.
Pelleileekö se sen tukkansa kanssa vai miksi se pitää päässään reuhkaa mikä näyttää siltä kuin Helmi olisi suutuksissaan lätkäissyt lattiamopin sen päähän?
Hirviän näköset hiukset luulee olevansa 20 kymppinen
Vierailija kirjoitti:
Pelleileekö se sen tukkansa kanssa vai miksi se pitää päässään reuhkaa mikä näyttää siltä kuin Helmi olisi suutuksissaan lätkäissyt lattiamopin sen päähän?
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
No ei ne mitään kuulukaan, mutta kun näkyy🙈🙈🙈🙈
Danny on aina halunnut olla nuorekas, cool🕺🏽
Kattokaa nyt niitä vaatteitakin...
On kyllä surullinen näky Itse asiassa kuultuna -ohjelmassa. Huonosti istuvat vaatteet, korkokengät, kultakorut, paksu meikki ja sitten se tukka. Laittaa kuulemma itse tukkansa, lakkaa ja mitä nyt tekeekään. Aika erikoinen kampaus.
Joo, ihmettelen myös. Hiuksethan ovat ihan hapertuneet harvoiksi ja läpi näkyy jo päivän valo niistä, ei tuo nyt ollenkaan ole eduksi hänelle, jos miehellä hiukset lähtee on kaljukin parempi kuin tuollainen risukasa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kuulu vaan ne NÄKYVÄT, helvetin simpanssi.
Päättää itse. Kai nyt tuossa iässä jo tietää mitä haluaa hiuksiltaan. Tai sitten se on vihje syvän tason näyttelijöistä sulle, folio käteen. ;)
On sen ikäinen, ettei ehkä ymmärrä enää kaikkea. Elää menneessä kun oli vielä voimissaan.
Niinpä.