Miksi ihmiset toivottelee toisilleen hyvää vappua ja sanovat että nauttikaa tästä päivästä?
Minä en ymmärrä miten tätä päivää pitää juhlia ja mitä nautittavaa tässä on? Yhtä ankea päivä kuin muutkin.
Kommentit (16)
Eli jos sinulla on ankeaa, niin muillakin pitää olla...
Sepä vasta tyypillisen suomalaista onkin🤦
Ihanaa, kun aurinko viimeinkin paistaa!
Talvi oli järkyttävän pitkä...
Taas kerran.
Ja harmi, jos sinulla on ankeaa.
Tiedän hyvin senkin olotilan.
En ole eläissäni kuullut kenenkään sanovan "nauttikaa tästä päivästä". Olen nelikymppinen.
Tämä päivä on juuri niin ankea kuin millaiseksi teet sen.
Ei kannata välittää siitä mitä muut sanoo tai tekee tai päivänsä viettää. Jotenki se meillä kaikilla aina kummiski menee. Ei ne toivotukset aina ees tarkoita olla toivotuksia, se o vähä sama ku tuuli liikuttas huulia.
Sulla ankea, joillakin hieno perinteinen juhlapäivä, antaa ihmisten juhlia. Kerrankin osu hieno keväinen sää - jo siinä on juhlimisen aihetta, kun on taas selvitty pitkästä talvesta. Itsellä ihan ok päivä vaikken nyt juhlikaan muuten kuin syöden pari pikkumunkkia kotona.
Mun kissat juhli tänää ja nautti iha karseesti, vaikken mä niille mitää toivottanu.
Vierailija kirjoitti:
En ole eläissäni kuullut kenenkään sanovan "nauttikaa tästä päivästä". Olen nelikymppinen.
Minä kyllä sanon silloin kun on hieno ilma. No pitää sitten lopetta koska muilla on ankeaa.
Joko alkoi valitus helteestä?
Juu, ymmärrän...
Itse en pidä kylmästä.
Yksinäisyys on tappavaa. Ja juhlapäivinä se on hirveä kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys on tappavaa. Ja juhlapäivinä se on hirveä kohtalo.
Kannattaa hankkia sellainen ammatti, jossa voi olla juhlapäivinä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä päivä on juuri niin ankea kuin millaiseksi teet sen.
tussutussutussu, perse, tussu. perseperseperse, tussu, perseperse, tussuperse
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun pitkän talven jälkeen lämpömittari ensimmäistä kertaa kipusi yli 20 asteen ja muut olivat siitä ilahtuneita.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissat juhli tänää ja nautti iha karseesti, vaikken mä niille mitää toivottanu.
Ihana🥰🐈🐈🥰
Kylläpä tekeekin mieli nauttia. Väsyttää aina vaan ja kaikki pakolliset tekemiset on yhtä tervanjuontia ja suossa tarpomista. Mitään kivaa jaksa sen jälkeen (tai sijaan) tehdä. Tätä se on joka kevät ja kesä. Järkky ahdistus ja väsymys. Taidanpa nukkua tunnin ja lähteä sitten taas töihin..
Suomalaiset on aina innoissaan kun saa "luvan" juomiseen tai muuhun päänsä sekoittamiseen.