Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkuille vinkki jos haluaa parisuhteen

Vierailija
01.05.2024 |

Sinkkumies: mene salille, aja parta, leikkaa hiuksiin klassinen lyhyt leikkaus, peseydy ja hoidata hampaat, vaihda tavalliseen vaatetyyliin

Sinkkunainen: laihdu, kasvata pitkät hiukset, hoida tyyli kuntoon

Youll thank me later.

Ja kaikille bodypositiivisille:

Tämä vinkki oli niille joilla on haku päällä. Jos on mieluummin yksin kuin muokkaa ulkonäköään viehättävämpään suuntaan, niin se on täysin ok. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen hoikka, hyväkuntoinen, pitkähiuksinen sinkkunainen, mutta ikää on liikaa. Miten voin korjata tämän? Aikakone, maybe?

En sanonut että tuolla keinolla saa kenet tahansa vaan että sillä saa jonkun.

😄🤡 Ookei! Homo sapiens -lajin edustajan kumminkin?

Vierailija
22/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta mä en tarvii sun vinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kohdalla ei riitä, olin hoikka, pitkähiuksinen kaunotar nuorempana, silti ei löytynyt ketään ja asuin pk-seudulla.

Vierailija
24/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta mä en tarvii sun vinkkejä.

Ole hyvä.

Vierailija
25/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä aapeelta.

Vierailija
26/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla myös sellainen luonne että tullaan toimeen. Sitä harvemmin ulkonäöstä pystyy päättelemään.

Niinpä. Eli vaikka pääsisi helposti treffeille eli ulkonäköasiat kunnossa niin se ei silti välttämättä tule koskaan johtamaan yhteenkään parisuhteeseen.

Vierailija
27/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kohdalla ei riitä, olin hoikka, pitkähiuksinen kaunotar nuorempana, silti ei löytynyt ketään ja asuin pk-seudulla.

Sama, tosin olin liian ujo. Ja tykkään pitkätukkaisista nörteistä.

Vierailija
28/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne hampaat vaikuttaa jos suu on kiinni? No rahalla saa kyllä uudet ja tarvittaessa sen pärstäkertoimenkin.

No kyllähän sitä suuta pitää avata puhuessa ja syödessä. Mikään ei ole niin iso turnoff kuin huonot hampaat.

Vierailija
29/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut aina liikunnallinen ja luonnostaan hoikka. Pitkät hiukset lapsuudesta asti. Liikaa yksin, pahimmat mulkerot aina teki itseään tykö. 

Nyt olen keski-ikäinen, lihoin kun en saanut liikkua rasitusvamman takia ja päätin sitten nauttia ruoasta ja juomasta entistäkin enemmän. Eli oon vanha ja plösö. Kyllä seuraa riittää, ei ole siitä kiinni. Lopultakin muitakinkuin pääosin mulkeroita. Nytkö erottuu jyvät akanoista?

Eli mun vinkki: älä välitä. Toki pesulla kannattaa käydä! Kun voi, aina ei pysty, jos on vaikka kipsattu:)

Vierailija
30/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, mutta huomaan että pitkät hiukset ja hoikkuus houkuttelee miehiä. Ei näytä haittaavan, että olen naimisissa.

Vierailija
31/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todettu jo, että ei toimi kohdallani. Olen ollut paljon hoikempi ja pitkähiuksisempi ja vieläpä nuorempi ja siten kaikin tavoin sileempi kuin nyt, enkä herättänyt miehissä minkäänlaista kiinnostusta. Nyt BMI 26 ja polkkatukka eikä kiinnostuneita ole edelleenkään.

Suurin osa ei ylipäätään valikoi seuraansa pelkästään ulkonäön perusteella. Itse asiassa hyvin harvoja elämässä merkityksellisiä asioita voi saavuttaa pelkästään näyttämällä hyvältä.

Elämässä vois saavuttaa paljon vaikka ei koskaan olisi missään romanttisissa tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Mutta jos haluaa olla romanttisesti tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa niin sitten kannattaa yrittää edistää eikä estää sitä. Luovuttaakin saa.

Voi olla että nuorena, hoikkana ja pitkähiuksisena herätit kiinnostusta mutta samanikäiset eivät uskaltaneet lähes

Lähinnä tarkoitukseni oli vastata aloittajan viestiin. En ole mitenkään luovuttanut ulkonäköni suhteen, päinvastoin. Koronanaikaisen sohvalle jämähtämisen jälkeinen kuntokuuri etenee mallikkaasti ja hiuksiakin kasvatan, kun tuli pitkää tukkaa vaihteeksi ikävä. Tyylini on aina ollut ihan kiva.

En silti sekuntiakaan usko, että nämä seikat toisivat kiinnostuneita miehiä elämääni, eivät ole aiemminkaan tuoneet.

- se, jolle vastasit

Vierailija
32/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne hampaat vaikuttaa jos suu on kiinni? No rahalla saa kyllä uudet ja tarvittaessa sen pärstäkertoimenkin.

No kyllähän sitä suuta pitää avata puhuessa ja syödessä. Mikään ei ole niin iso turnoff kuin huonot hampaat.

Siitäpä ei ihmisestä pysty paljoa päättelemään. Sinun tapaista ei kukaan kaipaa, heti suuhun tulossa kopeloimaan ja ennakkoluulot on suuret jokaisen kohdalla, jos on vähänkään epäillyttävää. Eiköhän ne hammasjutut jätetä ihan alan ammattilaisille, jota sinä et ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme