Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkuille vinkki jos haluaa parisuhteen

Vierailija
01.05.2024 |

Sinkkumies: mene salille, aja parta, leikkaa hiuksiin klassinen lyhyt leikkaus, peseydy ja hoidata hampaat, vaihda tavalliseen vaatetyyliin

Sinkkunainen: laihdu, kasvata pitkät hiukset, hoida tyyli kuntoon

Youll thank me later.

Ja kaikille bodypositiivisille:

Tämä vinkki oli niille joilla on haku päällä. Jos on mieluummin yksin kuin muokkaa ulkonäköään viehättävämpään suuntaan, niin se on täysin ok. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suhdetta, johon en kelpaa sellaisena kuin olen.

Vierailija
2/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinkku yli 10v ajan, löysin miehen ja olen ylipainoinen, minulla on pitkähköt hiukset ajelluilla sivuilla ja tämä mies on hulluna minuun. Mikä teki vaikutuksen häneen? Minun luonne.

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne hampaat vaikuttaa jos suu on kiinni? No rahalla saa kyllä uudet ja tarvittaessa sen pärstäkertoimenkin.

Vierailija
4/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, sekin on täysin ok,

Vierailija
5/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sinkku yli 10v ajan, löysin miehen ja olen ylipainoinen, minulla on pitkähköt hiukset ajelluilla sivuilla ja tämä mies on hulluna minuun. Mikä teki vaikutuksen häneen? Minun luonne.

N34

Nyt puhutaan ihmisistä jotka eivät löytäneet ihmistä olemalla omia itsejään. Eikä jälkikäteen voida tietää olisiko sinulla ollut jo vuosia aiemmin miehiä jotka on hulluna sinuun jos olisit normaalipainoinen.

Vierailija
6/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tehty, mutta kun en halua tinderiin, jossa on liikaa noita, jotka eivät oikeasti etsi parisuhdetta.

Vierailija
7/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tehty, mutta kun en halua tinderiin, jossa on liikaa noita, jotka eivät oikeasti etsi parisuhdetta.

On siellä parisuhdetta etsiviäkin mutta sovellus osaa ne piilottaa. Olisiko silti joku muu paikka kuin av-palsta mikä saattaisi toimia?

Vierailija
8/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettu jo, että ei toimi kohdallani. Olen ollut paljon hoikempi ja pitkähiuksisempi ja vieläpä nuorempi ja siten kaikin tavoin sileempi kuin nyt, enkä herättänyt miehissä minkäänlaista kiinnostusta. Nyt BMI 26 ja polkkatukka eikä kiinnostuneita ole edelleenkään.

Suurin osa ei ylipäätään valikoi seuraansa pelkästään ulkonäön perusteella. Itse asiassa hyvin harvoja elämässä merkityksellisiä asioita voi saavuttaa pelkästään näyttämällä hyvältä.

Vierailija
9/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. No tuo hygieniapointti oli kyllä aloituksessa totta, mutta tuo että kumppania ei löydä kuin tietyllä hiusmallilla on aivan huuhaata.

Vierailija
10/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa kaikki sinkut hyvän puolison kun  tekee kuten ap kirjoittaa 100% onnistuminen 

Vierailija
11/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanhan ei ole aikaisemmin tehnyt noutaja asioita mitä mainittu ennen kuin nyt vasta kun saatiin oje siitä

Vierailija
12/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen hoikka, hyväkuntoinen, pitkähiuksinen sinkkunainen, mutta ikää on liikaa. Miten voin korjata tämän? Aikakone, maybe?

Vierailija
13/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todettu jo, että ei toimi kohdallani. Olen ollut paljon hoikempi ja pitkähiuksisempi ja vieläpä nuorempi ja siten kaikin tavoin sileempi kuin nyt, enkä herättänyt miehissä minkäänlaista kiinnostusta. Nyt BMI 26 ja polkkatukka eikä kiinnostuneita ole edelleenkään.

Suurin osa ei ylipäätään valikoi seuraansa pelkästään ulkonäön perusteella. Itse asiassa hyvin harvoja elämässä merkityksellisiä asioita voi saavuttaa pelkästään näyttämällä hyvältä.

Elämässä vois saavuttaa paljon vaikka ei koskaan olisi missään romanttisissa tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Mutta jos haluaa olla romanttisesti tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa niin sitten kannattaa yrittää edistää eikä estää sitä. Luovuttaakin saa.

Voi olla että nuorena, hoikkana ja pitkähiuksisena herätit kiinnostusta mutta samanikäiset eivät uskaltaneet lähestyä. 

Vierailija
14/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen hoikka, hyväkuntoinen, pitkähiuksinen sinkkunainen, mutta ikää on liikaa. Miten voin korjata tämän? Aikakone, maybe?

En sanonut että tuolla keinolla saa kenet tahansa vaan että sillä saa jonkun.

Vierailija
15/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Nyt puhutaan ihmisistä jotka eivät löytäneet ihmistä olemalla omia itsejään. Eikä jälkikäteen voida tietää olisiko sinulla ollut jo vuosia aiemmin miehiä jotka on hulluna sinuun jos olisit normaalipainoinen.

Vaikka miten työstäisi ulkoisia asioita itsessään, lopussa se luonne ratkaisee. Sillä olen tyytyväinen että tämä uusi miesystävä on myös luonteeltaan aivan ihana ja on ulkoisesti niin tavis kun olla ja voi. Moni nainen ei huomioisi häntä ollenkaan.

Vierailija
16/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset puoleen selkään, olen alipainoinen enkä ole miestä saanut ikinä. Olen miehille täysin näkymätön. N35

Vierailija
17/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. No tuo hygieniapointti oli kyllä aloituksessa totta, mutta tuo että kumppania ei löydä kuin tietyllä hiusmallilla on aivan huuhaata.

Liehulettiset legolakset voivat viehättää joitakin naisia, aivan kuten siilitukkaiset naiset voivat viehättää joitakin miehiä.

Vierailija
18/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaanhan ei ole aikaisemmin tehnyt noutaja asioita mitä mainittu ennen kuin nyt vasta kun saatiin oje siitä

Se on vähänniinkuin aurinkorasvan käyttö. Parempi muistuttaa.

Vierailija
19/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset puoleen selkään, olen alipainoinen enkä ole miestä saanut ikinä. Olen miehille täysin näkymätön. N35

Ongelma on siis tyylissä. Projekti seinäruususta seireeniksi alkakoot!

Vierailija
20/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla myös sellainen luonne että tullaan toimeen. Sitä harvemmin ulkonäöstä pystyy päättelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä