Kaksi edustajaa eroaa persuista!
KS: Kaksi Kouvolan kaupunginvaltuuston perussuomalaista aikoo erota puolueesta
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010397787.html
Joiltakin näemmä löytyy selkärankaa.
Kommentit (62)
KOUVOLA ON HÖLMÖLÄISTEN LEIKKIKENTTÄ, KIMOLANKAVALLA PITI OLLA LIIKENNETTÄ ENEMPI KUIN HELSINKI-TALLINNA VÄLILLÄ JA 30MILJOONAA SIJOITETTIIN TYHJÄÄN RAUTATIEN VARASTO KENTTÄÄN, OLISKO LISÄÄ VARAKKAITA MAKSAJIA TULOSSA KOUVOLAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Hakkarainen laittaisi uuden puolueen. Olen aina äänestänyt Hakkaraista ja äänestän edelleen, mutta en persujen ehdokkaana.. 👍
Liittynee Vapauden liittoon, koska sen riveistä sitoutumattomana pyrkii eu-parlamentissa jatkamaan. Läpihän Hakkarainen ei tule menemään.
Älä ole niin varma. Hakkarainen ei aateestaan lipsu niinkuin Purra ja kumppanit... Sen takia häntä on äänestetty. 👍
Mikä se Hakkaraisen aatesuuntaus on? Kännissä ja läpällä?
Tuskin te vihervassarit olette aiemminkaan PS:tä äänestäneet puhutte vain. Edellinen hullutus jossa jätesäkki oli pääministerinä se oli teidän juttunne. Kiurunkin mukaan oli aikaansa edellä kuspäisyydessään.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin te vihervassarit olette aiemminkaan PS:tä äänestäneet puhutte vain. Edellinen hullutus jossa jätesäkki oli pääministerinä se oli teidän juttunne. Kiurunkin mukaan oli aikaansa edellä kuspäisyydessään.
Vihervassarit
silakat
kommunistit
mutkuSanna
vappusatanen
Vaihtakaa jo levyä puoluetoimistotrol lit!
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Hakkarainen laittaisi uuden puolueen. Olen aina äänestänyt Hakkaraista ja äänestän edelleen, mutta en persujen ehdokkaana.. 👍
Varsinkin kun meillä on puutetta puolueista😂
Eikö niitä ole pitkälti yli 10 puoluetta jo rekisterissä?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittynee Vapauden liittoon, koska sen riveistä sitoutumattomana pyrkii eu-parlamentissa jatkamaan. Läpihän Hakkarainen ei tule menemään.
Älä ole niin varma. Hakkarainen ei aateestaan lipsu niinkuin Purra ja kumppanit... Sen takia häntä on äänestetty. 👍
No onhan se aate tuokin tuo leukojen louskutus ja mitään aikaansaamattomuus, paitsi kohuja kyllä on aikaansaanut kuten persut tuppaavat tekemään. Eihän miehelle edes perheyrityksessä voinut vastuuta antaa, kun on äidin sanojen mukaan semmoinen reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvon aatesuuntaus on rikokset. Jo 8 tuomiota. Vielä ehtii lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen joukkopako, ketään ei saatu kiinni.
Mitäpä olet mieltä jos Vornanen persujen kansanedustajana pelkäsi baarissa peruseurueen pettyneitä jäseniä.... Hmmm.jotakin valmiiksi pelkäsi kun latasi pistoolin taskuunsa baariin.???? 🙄🙄🙄
Peruiko tuolloin kun persu seurue oli käymässä Purra kun perui kaksi puhuja keikkaa. Kertoi vain että turvallisuus uhan takia.. Palapeli kasaantuu pikkuhiljaa.. Kansa ei ole tyhmää.. 👍👍👍
Miksi Purra ei kertonut mikä turvallisuus uhka oli... Juuri sinä päivänä oli Iisalmen persut kylässä Vornasen vieraana.. Kuka uhkasi..
Purralta kaksi haastattelijaa kysyi miksi perui 2 puhetilaisuutta. Purra ei vastannut muuta kuin että turvallisuus uhan takia.. Minä en hänen enää nauravasta suusta saksisia heiluttaisi pettureiden ympäröimänä.. 👍👍👍👍👍👍
Halla-ahon vappupuhe oli muuten täysin oikeistohallituksen politiikan nuoleskelua. Onko hän persujen lisäkeministeri? Eduskunnan puhemiehen asemaan kuuluu olla puolueeton ja päivänpolitiikan yläpuolella. Suomi on nyt jo kuin tuhnuinen Unkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun meillä on puutetta puolueista😂
Eikö niitä ole pitkälti yli 10 puoluetta jo rekisterissä?😂
Hakkarainen veisi omaan puolueeseen enemmän kun puolet pettyneitä persuista. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvon aatesuuntaus on rikokset. Jo 8 tuomiota. Vielä ehtii lisää.
Ilmeisesti puolueen vaatimuksena jäsenilleen on epärehellisyys, rikostausta ja rasistinen ajattelumaailma. Aito perus suomalainen ihminen, lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eu-vaaleissa läpimenoon tarvitaan huomattavasti isompi kannatus kuin Hakkaraisen henkilökohtaiset äänet. Eipä taida Vapauden liitolla olla tarpeeksi kannatusta muuten.
Painetta lähteä persuista näyttää olevan monessa paikassa. Ovat joutuneet koville näiden terveysasemien ja koulujen lakkautusten osalta äänestettyään väärin. Ovat valehdellee suut ja silmät täyteen ja myötäilleet kaikkia kyselijöitä ja nyt on tullut aika kantaa vastuuta.
Minä olen koko aikuisiän kannattanut persuja. Nyt kun persut julistautuivat oikeistolaiseksi puolueeksi, ja aikovat tehdä Suomesta uuden Amerikan jossa köyhät asuvat kaduilla, niin tulen äänestämään jatkossa demareita.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon vappupuhe oli muuten täysin oikeistohallituksen politiikan nuoleskelua. Onko hän persujen lisäkeministeri? Eduskunnan puhemiehen asemaan kuuluu olla puolueeton ja päivänpolitiikan yläpuolella. Suomi on nyt jo kuin tuhnuinen Unkari.
Nolo puhe. Oikein Hakkarainen sanoi että persut ovat nyt pikku kokoomus. Niinhän se Purra muiden hyvätuloisten persujen kanssa käänsi.. Puolueensa petturi. 👿😝
Surullista, että äärioikeisto hankkii joukkoonsa näitä "kunnon suomalaisia miehiä", joilla kerätään junttien äänet. Sitten tehdään kuitenkin sitä Unkari-politiikkaa eli pyritään lakkauttamaan demokratia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eu-vaaleissa läpimenoon tarvitaan huomattavasti isompi kannatus kuin Hakkaraisen henkilökohtaiset äänet. Eipä taida Vapauden liitolla olla tarpeeksi kannatusta muuten.
Mitäpä jos isompi pettynyt persu sakki mielenosoitukseseksi äänestää Teuvoa. 😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksköhä teuvo ei menny hjalliksen porukoihin ??
Liike Nyt on semmoinen markkinaliberaali puolue joka pyrkii olemaan kokoomus+ tai mitä lie. Ei sinne teuvoja oteta.
Mitä päliset. Ei Hakkarainen sinne ollut menossakaan.
30000 ääntä ei persuksille kelvannu , minä ainakin olisin hjalliksena polvetruvilla levitelly punasta mattoo teukalle ja konjakkia koreittain olisi ollut tyrkyllä
Kylläpäs täällä on sosialistinen tappiomieliala.
Punavihreät hävisi vaalit, taskuun jäi vain kommunistin mädät kaalit. Puolueidensa johto lipettiin lähti, ei auttanut säkenöivä Sannu-tähti.
Haluatko sinä että punavihreät pyrkivät mädättämään suomea ideologiallaan Brysselistä käsin eduskuntavaalit hävittyään, velvoittaen suomea omien sidosryhmiensä kanssa tekemillään 'kansainvälisillä sopimuksilla TM'.
En minäkään.
- Eurovaalit, äänestä PS.
Hyvää vappua. Hehe.
olen tehnyt päätöksen että seuraavissa vaaleissa äänestän sunaa