Käytätkö deodoranttia?
Kommentit (20)
Laitan kookosöljyä kainaloihin auttaa ei kutita.
Vierailija kirjoitti:
En aina jos ei ole muutamaan päivään menoja, mutta aina kun johonkin lähden, kyllä. K-superissa on hyvä Carnier ultra dry 48hr.
Carnier? Juntti 🚜
En. Mä en oikeestaan hikoile paitsi saunassa ja ehkä jos makaan pitkään auringossa.
Antiperspirantti 48h. Käyttäisin deodoa jos voisin, mutta se pettää.
Parin euron Cien Deo Roll On Lidlistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aina jos ei ole muutamaan päivään menoja, mutta aina kun johonkin lähden, kyllä. K-superissa on hyvä Carnier ultra dry 48hr.
Carnier? Juntti 🚜
Ei mua haittaa olla juntti, minusta se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carnier? Juntti 🚜
Hölmökin vielä 👨🌾
Pirkan hodarisämpylä on hyvä kainalossa, sitten kun se on tarpeeksi märkä, niin vaihtaa uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carnier? Juntti 🚜
Hölmökin vielä 👨🌾
Juu, sekään ei haittaa.
En käytä. Hikoilen kyllä jonkin verran, mutta hikoilun jälkeen käyn aina suihkussa. Jostain syystä hikeni ei haise miltään.
Apua, unohdin tänään laittaa ja tapaan paljon ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Carnier? Eikö sinua yhtään hävetä?
Omatekoista deodoranttia. Sisältää mm. ruokasoodaa.