Onko sulla sisaruksia vai oletko ainoa lapsi?
Kommentit (29)
Ainoa lapsi. Myös mieheni on. SiispÀ pojallamme ei ikinÀ ole yhtÀÀn enoa, setÀÀ, tÀtiÀ tai serkkua.
Olen ainoa lapsi, mun lisÀksi vain veli
Vierailija kirjoitti:
Olen ainoa lapsi, mun lisÀksi vain veli
:D
Ainoana itseĂ€ni pidĂ€n. IsĂ€llĂ€ (joka kuoli 80-luvun lopussa) oli poika joka kuoli ennen syntymÀÀni ja toinen vaimo, joka sekin kuoli. En koe ettĂ€ mulla on veljeĂ€ tai pysty ajattelemaan niin. Vaikka kai tavallaan on. Mutta se on isĂ€n poika. En tunne ihmisiĂ€ niin hyvin. ĂidillĂ€ ei ollut muita lapsia.
Minulla on viisi sisarusta, joista yksi tosin on kuollut.
Sisko. Toivon ettei olisi siskoa. Ei olla tekemisissÀ. Olen aina toivonut ettÀ olisin ainoa. En aio tehdÀ itse toista lasta. PelkkÀÀ surua ja murhetta olla sisko.
Miksi kukaan tekee yli yhden lapsen??? TiedÀn yhden perheen jossa 4 lasta. Huh huh! miettikÀÀ niitÀ lapsia, ei tule hyvin kÀymÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tekee yli yhden lapsen??? TiedÀn yhden perheen jossa 4 lasta. Huh huh! miettikÀÀ niitÀ lapsia, ei tule hyvin kÀymÀÀn
MeidÀn perheessÀ oli viisi lasta. Hyvin kÀvi.
KyllÀ on ,mutta en ole heidÀn kanssaa missÀÀn tekemisissÀ.
Sama juttu tÀÀllĂ€, mutta mulla veli. En tahdo veljen kanssa olla missÀÀn tekemisissĂ€ nykyisin. Lapsena oli pakko ja se oli kamalaa aikaa. Ăiti ymmĂ€rsi, mutta liian myöhÀÀn. EnÀÀ ei ole mitÀÀn tehtĂ€vissĂ€.
Vanhemmat voivat arvottaa lapsensa niin eritavoin, ettÀ aikuisuudessa lapsilla ei ole mitÀÀn tarvetta olla yhteydessÀ. NÀin kÀynyt lapsuuden perheessÀni. Ei sitten halua myöskÀÀn viedÀ kukkia vanhempien haudoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn perheessÀ oli viisi lasta. Hyvin kÀvi.
Ei kĂ€ynyt đ
Mulla on neljÀ nuorempaa sisarusta.
Nyt kÀvi kyllÀ niin huonosti kun vaan voi, olen pahoillani kun sinulla on noin surkea elÀmÀ.
Minulla on veli, jonka tapasin aikuisena.
MeitÀ on kuusi sisarusta. Ollaan oltu niin laadukkaita ja ihania lapsia ettÀ vanhemmat on hankkineet lisÀÀ.
Ainoa olen ja nÀin reilu nelikymppisenÀ se ei enÀÀ haittaa. PitkÀÀn toivoin sisarusta. Mulla kyllÀ tukijoukot kun vanhemmat kuolevat.
Yksi sisko, meillÀ 1v 2kk ikÀero, toimimme tÀrkeissÀ asioissa yhdessÀ.