Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen perhe ei kiidä sillikselle Ullikselle tänä(kään) vuonna?

Vierailija
01.05.2024 |

Me olemme akateeminen perhe ja meitä perinteet velvoittaa. Herkkua on niin monenlaista taas asetettavaksi pöydälle. Niin, emme ole viltti-ihmisiä. Ihanaa akateemista sitsailua taas luvassa. Jo nyt hihityttää.

Niin, mitäs teillä? Ai ette ole edes akateemisia? No voi, voi. Jäättekö taas kaikesta paitsi? Ikuiset osattomat.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Helsingissä vain kun on aivan pakko, tänään ei ole.

Vierailija
42/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ihan tavallinen duunariperhe pienehkössä merenrantakaupungissa. Kun pienin herää päiväunilta, lähdetään kaupungille kävelylle ja siitä meripuistoon herkkuja syömään.

Nuorena aikuisena kyllä joskus kävin siellä "Ulliksella". 

Ennemmin mä olen täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua valkolakkien ja tupsujen sekaan kun ei ole itsellä.

Vierailija
44/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ihan tavallinen duunariperhe pienehkössä merenrantakaupungissa. Kun pienin herää päiväunilta, lähdetään kaupungille kävelylle ja siitä meripuistoon herkkuja syömään.

Ennemmin mä olen täällä.

Väänsitkö paskat puskaan kun olit nuorena ulliksella silliksellä?

En. Olen aina osannut käyttäytyä, monesti paremmin kuin ne akateemiset siellä Ulliksella.

Vierailija
45/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kala- allerginen ja matkaa tulisi yli 600 kilometriä, joten jätän tänäkin vuonna väliin, sitäpaitsi en viihdy ihmisjoukoissa.

Vierailija
46/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parina vuotena tuli siellä oltua. Ei oikein viihdyttänyt, toki laulukuoro oli loistava. Kivampi käydä oikeassa vessassa eikä bajamajassa.

Miksi Suomessa ei ole koskaan käytössä bajamajan oheen tarkoitettuja käsienpesupisteitä missä jalalla pumpataan vesi ja on saippua ja käsipaperit ja roskikset?

Tänä vuonna emme lähteneet edes vappulounaalle, kun lapset olivat kipeänä. Sää on kyllä mitä mainioin. 

Vierailija
47/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaistorilla oli eilen ollut n 50 000, en lähde tuollaisiin tilaisuuksiin, ahdistaa. 

Vierailija
48/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole mitään vikaa viettää vappua silliksellä tai ulliksella. Itse vaan viihdyn mielummin seesteisemmässä paikassa. Noissa paikoissa on liikaa porukkaa.

Mieluummin lähden ulkoilemaan johonkin meren rannalle, jossa vähemmän porukkaa ja kiva kahvila tms. Eikä tarvitse olla välttis merenranta vaan joku muu mielenkiintoinen kohde.

Vierailija
49/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset vappuriekkuamiset jäivät kyllä vahvasti opiskeluaikaan. Aikuisena ei innosta, huomenna taas töihin. 

Vierailija
50/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pitkä matka täältä Mikkelistä..

Vierailija
51/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ullikselle akateemiselle paskalle ja sillikselle!

Vierailija
52/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä olen kerran käynyt siellä naukkailemassa ilmaista alkoholia ja ruokaa ex-poikaystävän faijan kekkereissä.  Sieltä jatkettiin aika nopeasti matkaa Kalliioon omien ystävien kanssa juhlimaan.  Opiskelimme yliopistossa silloin ja ihan hyvät tittelit on molemmilla nykyään.  

Ei oikein jaksa nuo bileet kiinnostaa ja ei kyllä muutkaan bileet,  olen jo 56v.  

Tuon exän kanssa ei yhteyttä pidetä,  mutta moikataan ja vaihdetaan kuulumisia jos sattuu kadulla vastaan.  

Vierailija
53/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin mä olen täällä.

Etkö ole huolissasi, että lapset eivät kasva akateemiseen kulttuuriin?

Vierailija
54/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset siellä istuskelee näyttelemässä parempaa väkeä vaikka tienaavat takuulla vähemmän kuin minä. Maisterin tutkinto ei tuo rahakasta duunia, olenpa nähnyt tuplamaisterin kirjastossa hyllyttämässä kirjoja parin tonnin kk-liksalla. Mutta kukin tyylillään, nauttikaa mieskuorolaulusta ja piknikistänne

Vierailija
55/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkata 600 km sinne? Aika hapokasta matka- ja yöpymiskuluineen.

Vierailija
56/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kala- allerginen ja matkaa tulisi yli 600 kilometriä, joten jätän tänäkin vuonna väliin, sitäpaitsi en viihdy ihmisjoukoissa.                                                                                                                                                                                                                               

:DD

No men fy fan. Ej academiset perheet voi olla kalalle allergisia. Siedätyshoitoon mars, niin vuoden kuluttua onnistuu sillimunavoileivät.

Vierailija
57/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ainakaan suurimmasta osasta Suomea.  Helsinki on kovin syrjässä muusta suomesta.

Vierailija
58/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parina vuotena tuli siellä oltua. Ei oikein viihdyttänyt, toki laulukuoro oli loistava. Kivampi käydä oikeassa vessassa eikä bajamajassa.

Miksi Suomessa ei ole koskaan käytössä bajamajan oheen tarkoitettuja käsienpesupisteitä missä jalalla pumpataan vesi ja on saippua ja käsipaperit ja roskikset?

Tänä vuonna emme lähteneet edes vappulounaalle, kun lapset olivat kipeänä. Sää on kyllä mitä mainioin. 

Hyi hitto. Miksi kukaan vapaaehtoisesti haluaa käydä bajamajassa ylioppilaslakki päässä. Barbaarin alkukantaista. Minä ja rouvani seurueineen lounastamme ravintolassa, jossa on valkoiset pöytäliinat ja vesivessa.

Vierailija
59/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenen paras vappu ja työpäivien keskellä. Kaikki ei voi krapuloida loppuviikkoa. 

Vierailija
60/68 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset siellä istuskelee näyttelemässä parempaa väkeä vaikka tienaavat takuulla vähemmän kuin minä. Maisterin tutkinto ei tuo rahakasta duunia, olenpa nähnyt tuplamaisterin kirjastossa hyllyttämässä kirjoja parin tonnin kk-liksalla. Mutta kukin tyylillään, nauttikaa mieskuorolaulusta ja piknikistänne

Nautitko työstäsi? Pääsetkö toteuttamaan itseäsi? Onko aamulla kiva lähteä töihin? Nämä ovat oleelliset kysymykset, ei palkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi