Miksi et juonut känniin itseäsi eilen?
Miten kuvittelet saavasi arvostukseni? Et ainakaan olematta juomatta känniin itseäsi vappuaattona.
M43
Kommentit (39)
Olisi aika hemmetin säälittävää kännätä yksin kotona vappuaattona...
Koska yksi laadukas alkoholijuoma riittää oikein hyvin juhlistamaan vappua tai muuta vastaavaa.
Koska en halua viettää vappua krapulassa.
Koska menen tänään töihin. Palkastani onneksi elätetään nykyään vähemmän laiskoja, joten hyvillä mielin. Kannattaa kokeilla, sitä työntekoa nimittäin.
Ne vaput menivät jo, kun piti örveltää. Ihana herätä selvin päin, ei tarvitse pitää lakanoista kiinni seuraavat pari päivää.
Kuulun ilmeisesti av:n pieneen vähemmistöön, joka ei ole absolutisti muttei myösään ikinä missään kännissä. Join eilen kaksi lasia viiniä. Ei känniä, ei krapulaa. Nukkumaan mennessä ehkä 0,2 promillea jos sitäkään. Näinkin voi alkoholia käyttää.
Olen nuorempana juhlinut riittävästi. Nyt äitinä ei kiinnosta juominen enää yhtään. Tänään vaan herkutellaan.
Mä olen klaarannut tähänkin asti ilman sun arvostusta. Mihin mä tarvitsisin sitä nyt?
Alkoholi on pahaa plus vtuttaisi olla tänään krapulassa
Junttien ja vassari-demoneiden juhla. En halua myrkyttää itseäni alkoholilla missään tilanteessa. Tiesitkö että sillä hetkellä kun tunnet että "hups, tämäpä kihahti päähän", olet saanut ensimmäiset myrkytysoireet!
12h yövuoro tuplapalkalla ja yölisällä. Netflixiä sohvalla. Siksi. 450e netto moisesta rehkimisestä.
-lastenkodin yökkö
En tarvi sun arvostusta mutta ei kiinnosta näyttää känniseltä pelleltä vappuna tai minään muunakaan päivänä.
En ryyppää Koskaan enkä arvosta ryyppäämistä.
Miksi olisi pitänyt juoda? Ihana herätä pirteänä ja ilman mitään pääkipuja.
Siksi kun tein ouutarhahommia yömyöhään.
Uskomatonta!