Miksi et juonut känniin itseäsi eilen?
Miten kuvittelet saavasi arvostukseni? Et ainakaan olematta juomatta känniin itseäsi vappuaattona.
M43
Kommentit (39)
Juokohan moni vaikka ei edes välittäisi, kun joku on joskus kertonut, että vappuna kuuluu juoda.
Toiset eivät näköjään ajattele itse ja menevät vain lampaana näiden oppien ja tapojen mukana.
Tykkään kyllä olla pikku hiprakassa, se on upeeta
Aloitin ottaa olutta. Söin sitten paljon herkkuja ja tuli ähky. Loppui maisti
Join itsetekemääni simaa ja paistoin munkkeja. Puoliso oli iltavuorossa, joten saatiin olla ihan rauhassa, tehtiin pihatöitä, lapset pelasi Fallouttia ja lämmitti saunan. Mihin siinä tarvitaan jonkun luuserin " arvostusta"?
Koska olen viimeisilläni raskaana.
Ei huvittanut. Join kyllä, mutta en känniin.
Eipä nyt tällä kertaa .... kymmeniä wappuja jo takana 😁 noapurustussa kyllä latkittiin halvinta kaupan kaljaa ja rähistiin. 😕
Kiltisti join känniin ja kiltisti menin ajoissa nukkumaan.
En ole suomalainen läskikasa, juoppo tai muu kamapää
En halua esiintyä typeränä ja pilata imagoani. Tai joutua sellaiseen tilanteeseen, jossa ajautuisin huonoihin kokemuksiin. En myöskään kestä sitä krapulaolotilaa ja moraalista krapulaa, mikä vaivasi seuraavana päivänä, kun vielä kännäsin. On ihanaa olla ilman sellaisia. Jos tunnen, että juoman alkoholi vähänkään alkaa vaikuttaa, lopetan. En myöskään tykännyt siitä, että odotin aina seuraavaa juontikertaa. Oli ilo siitäkin orjuudesta päästä.
Ei huvittanut, en jaksanut lähteä kaupungille ja oli jo huono olo valmiiksi.
Kaapissa on 9 l Bacardia, 62 lonkeroa, pari litraa viinejä. Yhden lasillisen otin. En ole riippuvainen alkoholista.
Ei tullut mieleenkään, että on pakko ryypätä, kun on vappuaatto. Aika säälittävä avaus.
Ei vaan mennyt päähän. Olin ehkä.liian väsynyt. Alkoholi vaan väsytti entisestään. Toisaalta ei ole nyt mitään krapulaa.
Miksi minun pitäisi sinua, tuntematonta, miellyttää? Minulle on aivan sama mitä mieltä sinä olet minun juomisestani. Voit olla aivan vapaasti mitä mieltä haluat, kunhan et hyppää tielleni. Jos tulet sössöttämään minulle omia mielipiteitäsi, uitan sinut vetisessä ojassa ja pyöritän hiekkatien pölyssä. Mieti siinä mielipiteitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin ottaa olutta. Söin sitten paljon herkkuja ja tuli ähky. Loppui maisti
Amatööri!
Olen edelleenkin todella sekaisin
En juonut eilen tippaakaan alkoholia.
Tänään pitää tehdä yksi rapporttikin töitä varten.