Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni haluaa monen vuoden yhdessä asumisen jälkeen muuttaa puoleksi vuodeksi Meksikoon tai vastaavaan, vaikka ilman minua.

Vierailija
01.05.2024 |

Tyttöystäväni haluaa monen vuoden yhdessä asumisen jälkeen muuttaa puoleksi vuodeksi Meksikoon tai vastaavaan, vaikka ilman minua. Rakastaako enää? En itse usko etäsuhteisiin. Niin outoa. Onko naisilla näin suuri tarve matkustella.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä nykynaisilla tämä tiktok elämäntyyli on just tätä et muutetaan maasta toiseen ja haetaan "elämyksiä ja kontenttia" 😂 

Ihan samaa se oli sinunkin äitisi nuoruudessa ja heidän äitiensä nuoruudessa vaikkei silloin mitään tiktokkeja ollut.

Ei ollu, samassa kylässä asui koko elämänsä.

Taisi kerran käydä Helsingissä.

Mä olen kohta 70 v ja olen reissannut koko ikäni, Afrikasta Australiaan. Asunut vakituisesti vuosia eri ulkomaissa. Lapset aikuisia jo, tietty.

Vierailija
42/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs aika se puoli vuotta on? Jos ei itse halua lähteä, anna toisen mennä yksinään. Tuleehan se sieltä takaisin, toivottavasti.

Ei tule takaisin. Meksiko on täynnä miehiä jotka haluavat pohjoismaalaisen naisen ja joita pohjoismaalainen nainen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs aika se puoli vuotta on? Jos ei itse halua lähteä, anna toisen mennä yksinään. Tuleehan se sieltä takaisin, toivottavasti.

Itse ainakin varmasti petän tuona aikana ja uskon tyttöystävänkin näin tekevän. Siksi mielestäni suhde päättyy jos hän lähtee. Ja hän lähtee, koska haluaa pettää. Ap

Taitaa tyttökaverillesi ollakin parempi, että lähtee. Huomaatko itse, miten loukkaava tuo sinun ajatusmallisi on? Ihmisillä on muutakin kiinnostavaa elämässä, kuin paritella. Jos tuo ns. pulma on sinulla ensimmäisenä mielessä, niin itse lähtisin Pääsiäissaarille asti kauas pois. 

Vierailija
44/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä nykynaisilla tämä tiktok elämäntyyli on just tätä et muutetaan maasta toiseen ja haetaan "elämyksiä ja kontenttia" 😂 

Ihan samaa se oli sinunkin äitisi nuoruudessa ja heidän äitiensä nuoruudessa vaikkei silloin mitään tiktokkeja ollut.

Kuulostaa todella kurjalta elämältä. Et siis halua, että sinunkaan naisystävällä on elämää? Toivottavasti lähtee ja löytää miehen joka ei ole noin helkutin ankea.

Kieltämättä todella ankean kuuloista porukkaa. Että ihan kerran kävi Helsingissä - huh! Minun isoäitini matkusteli paljon Kauko-Aasiassa ja suhasi ympäri maailmaa aina kun sai tilaisuuden. Hänen nuoruutensa kuulostaa upealta ja olen aika kateellinen. Kyllä sitä ehtii ankeutus-Suomessa homehtua sen ankeutuspuolison kanssa sit lopun elämää.

Vierailija
45/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistähän sinä tiedät heidän unelmistaan? Voi olla, että äitisi luopui unelmistaan koska mustasukkainen isäsi kielsi. Kysy joskus äidiltäsi, jos uskallat.

Vierailija
46/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei kykene puolen vuoden etäsuhteeseen (lue: uskollisuuteen), ei suhteessa hänen puoleltaan ole ollut rakkautta tähänkään asti.

Vierailija
47/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin varmasti petän tuona aikana ja uskon tyttöystävänkin näin tekevän. Siksi mielestäni suhde päättyy jos hän lähtee. Ja hän lähtee, koska haluaa pettää. Ap

Kun on noin selvät sävelet, miksi täällä jankutat.

Kun kerran aiot erota, uudet suhteet eivät ole pettämisiä kummallekaan.

Vierailija
48/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tyttöystäväsi "kiima" matkustaa kauas pois saattaa johtua juuri siitä, että hän ei ole enää tyytyväinen teidän yhteiselämäänne. Hän kokee itsensä vangituksi, trapped, ahtaaseen kuplaanne. Hän kaipaa vapautta ja avaruutta elää elämäänsä, ettei surkastu sisäisestl. Huom. Tämä ei tarkoita pettämistä tai hinkua uuteen suhteeseen, vaan on ahdistunut teidän tapaanne olla yhdessä. 

Tiedän toisen vastaavan tapauksen, missä oltiin pitkään avoliitossa, mies rakensi talonkin. Ja sitten nainen vain halusikin matkustella, kauas. Lopulta, kun ero tuli, nainen ei edes matkustanut! Hänelle riitti se eroaminen. Nainen aloitti opiskelut isommalla paikkakunnalla ja itsenäisen elämän.

Mies löysi toisen, joka halusi samaa kuin hän: asua maalla ja perustaa perheen. Nyt heillä on 2 lasta ja kolmas tulossa. Entinen avokki on lapseton, omasta halustaan.

Vierailija
49/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttöystäväsi aikoo muuttaa vaikka yksin, kannattaa valita Meksikoa turvallisempi maa. 

Haluaa tod.näk. mahdollisimman kauas ap:sta, ja jopa Meksiko vaikuttaa turvallisemmalta kuin ap asenteineen.

Vierailija
50/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti toivottaa hyvää matkaa ja kiitos!  Se oli siinä ja hyvä niin. Sitten vain tähyilemään uusia maisemia.

Vierailija
51/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka toisella 20v tytöllä tulee tämä vaihe, osa johonkin hetkeksi lähteekin, osa ei.

Yleensä siihen kyllä kuuluu vähän se seksuaalinen seikkailukin, joten poikaystävät jäävät rannalle ruikuttamaan.

Saattaa näistä jotkut jopa palata seikkailuiden jälkeen takaisin yhteenkin, riippuu usein niistä seikkailun kokemuksista.

Vierailija
52/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä pääsee Meksikossa ison munan ja tulisen lattarirakastajan makuun, niin ei sitä sen jälkeen enää kiinnosta nyhvätä ap'n prinssinakin kimpussa pimeässä peiton alla.

Vierailija
53/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielipidekysymys johon ei ole oikeaa vastausta. Selvittäkää itse mitä haluatte.

Miksi kysyt muiden mielipidettä? Haluat kaiketi kuulla omaa kantaasi vahvistavia ja jätät muut huomiotta.

Vierailija
54/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän siinä tulee käymään. Itse kun lähdin, petin jo ensimmäisen viikon jälkeen. Kyseessä monivuotinen suhde, joka päättyi tosin siihen pettämiseen.  

Vierailija
55/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet noin epävarma itsestäsi niin hänen on syytäkin lähteä. Ja kauas.

Vierailija
56/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit mahdollistaa tyttöystävällesi yhden ison unelman täyttymisen jos pitäisit kotia pystyssä reissun ajan. Tiedän kokemuksesta, että 6kk matkan järjestäminen ei ole helppoa täysin ilman tukea ja apua.

Vierailija
57/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde mukaan.

Juuri näin. Menkää yhdessä. Ehkä löytyy sellainen mukava paikka, josta voi tehdä etätyötä. Vuorotteluvapaatakin voi vielä saada. Olkaa ainakin osa ajasta yhdessä siellä, ja tyttöystävällä on mahdollisuus irrottautua pitemmäksi aikaa kuin sinulla niin hän voi olla vähän pitempään. Eikä sen tarvitse ehkä olla koko 6 kk yksi ja sama paikkakaan, voitte myös matkustella muuallakin. Puhukaa ja suunnitelkaa yhdessä. 

Vierailija
58/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule takaisin. Meksiko on täynnä miehiä jotka haluavat pohjoismaalaisen naisen ja joita pohjoismaalainen nainen haluaa.

Monikaan suomalainen nainen ei välttämättä halua niitä meksikolaisia miehiä. Silti voi olla ettei tule takaisin, koska jos teidän elämänarvot ja kiinnostuksen kohteet on noin erilaiset, ei hän välttämättä halua sinunkaan kanssa jatkaa elämistä, vaikka muuten rakastaisikin. 

Vierailija
59/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla on tarve kokea elämässä erilaisia asioita esim. matkustelemalla, mutta se ei tarkoita, että olis tarve pettää, vaikka miehet ei sitä ymmärräkään. Koska oot valmis luopumaan suhteesta, jos hän lähtee (eli et ole sinäkään oikeasti sitoutunut), niin sun pitää nyt valita:

Jos haluut pysyä tuossa suhteessa, sun täytyy lähteä mukaan. Sekään ei takaa että suhde kestää, koska ehkä ootte kyllästyneet toisiinne jo ja nainen vaistoaa sen, vaikka sulle väljähtänyt mukavuussuhde olis ihan ok. 

Vierailija
60/62 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästäkin ketjusta näkee, että miehille elämän tarkoitus on paneminen. Aihe kun aihe, niin paneminen niillä on mielessä, ei mikään muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi