Tyttöystäväni haluaa monen vuoden yhdessä asumisen jälkeen muuttaa puoleksi vuodeksi Meksikoon tai vastaavaan, vaikka ilman minua.
Tyttöystäväni haluaa monen vuoden yhdessä asumisen jälkeen muuttaa puoleksi vuodeksi Meksikoon tai vastaavaan, vaikka ilman minua. Rakastaako enää? En itse usko etäsuhteisiin. Niin outoa. Onko naisilla näin suuri tarve matkustella.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Näillä nykynaisilla tämä tiktok elämäntyyli on just tätä et muutetaan maasta toiseen ja haetaan "elämyksiä ja kontenttia" 😂
Ihan samaa se oli sinunkin äitisi nuoruudessa ja heidän äitiensä nuoruudessa vaikkei silloin mitään tiktokkeja ollut.
Parempi että eroatte, kun yrität estää toista elämästä.
Meksikolaismiehet, naiset ovat tulisia rakastajia. Ehkä sun tyttöystävä ajattelee niin. Ehkä hän on saanut rahakkaan jobin sieltä. Money maailmaa pyörittää.
No oma vikasihan tuo on jos olette useamman vuoden jo yhdessä asuneet ja hän on yhä edelleen vaan tyttöystävä etkä ole edes saanut aikaiseksi kosia ja tehdä hänestä vaimoa
Kömpelöt provot tunnistaa siitä, että ensin on ongelma, mutta mikään ratkaisuehdotus ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei tarkoita, että pitää olla liimautuneena yhteen, vaan luottamus ja rakkaus toista kohtaan antaa mahdollisuuden molemmille tehdä itseään kiinnostavia asioita. Eri asia tietenkin jos olisi lapsia. Kuulostatte nuorilta. Kun itse olin 22, lähti poikaystäväni puoleksi vuodeksi USAhan vaihtoon ja itse lähdin Australiaan vuodeksi. Hyvin selvittiin ja nyt 15 vuotta myöhemmin olemme edelleen onnellisesti yhdessä, naimisissa ja meillä on lapsia.
V*tun vo su!
Vierailija kirjoitti:
Omista unelmista ei kannata luopua toisen vuoksi. Tuo koskee ihan jokaista.
Minun unelmani on anaaliseksi.
Ap
Monen vuoden yhdessä asuminen ja tyttöystävä?
Et sinäkään kovin tosissasi taida suhteen suhteen olla. Taitaa olla parasta että jätät tyttiksesi ja annat tämän löytää tulevan aviomiehensä.
Ei kai Meksikoon haluaa muutakuin narkkarit.
Todellinen fakta on se, että olet käytännössä menettänyt suhteesi jo. Koska kyseessä on nainen ja tilastollisesti huomattavasti eroamisherkempi sukupuoli, niin tässä on 4 todellista skenaariota miten tässä tulee käymään. 1. Se puoli vuotta venyy pidemmäksi ja lopulta käy skenario 2, 3 ja 4. Skenario 2. Se teidän suhde hiipuu ja olette lakanneet pitämästä yhteyttä jo kuukausia takaperin, ennen kuin paluumuutto tulee kyseeseen ja olet saanut sen viestin, että olette liian erilaisia. Skenario 3. Sieltä kohdemaasta löytyy joku toinen. Skenario 4. Paluumuuton jälkeen "olette kasvaneet erilleen" ja hän jättää sinut ekojen viikkojen jälkeen. Se, että suhde jatkuisi täysin normaalina puolen vuoden jälkeen on erittäin minimaalinen. Alapeukuttakaa sen minkä kerkeette, mutta tämä on kuultu ja nähty niiiiin monta kertaa.
Joko lähdet itse mukaan tai eroatte jo nyt ja pistät tinderin laulamaan ja uutta lapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä nykynaisilla tämä tiktok elämäntyyli on just tätä et muutetaan maasta toiseen ja haetaan "elämyksiä ja kontenttia" 😂
Ihan samaa se oli sinunkin äitisi nuoruudessa ja heidän äitiensä nuoruudessa vaikkei silloin mitään tiktokkeja ollut.
Ei ollu, samassa kylässä asui koko elämänsä.
Taisi kerran käydä Helsingissä.
Ehkäpä sinä et rakasta kun vaadit toista luopumaan haaveistaan, vain koska sinä haluat homehtua kotona.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mielestäni hän ei rakasta minua enää.
Mielipiteitä?
Anna mennä. Etsi uusi tai parempi kun pysyt sinkkuna.
Miksi haluaisit estää toisen unelman?
Itse uskon, että jos suhde katkeaa puolen vuoden erillä oloon, niin kyllähän se tulisi muutenkin katkeamaan.
Jos olisin sinä, lähtisin mukaan, tai sitten johonkin toiseen maahan. Ulkomailla asuminen tekee kaikille hyvää. Saa hieman perspektiiviä elämään.
Jos tyttöystäväsi aikoo muuttaa vaikka yksin, kannattaa valita Meksikoa turvallisempi maa.
Suomen talvet on niin masentavia että ymmärrän tyttöystävääsi. Jos on mahdollisuus päästä lämpöön, kannattaa hyödyntää se!
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei tarkoita, että pitää olla liimautuneena yhteen, vaan luottamus ja rakkaus toista kohtaan antaa mahdollisuuden molemmille tehdä itseään kiinnostavia asioita. Eri asia tietenkin jos olisi lapsia. Kuulostatte nuorilta. Kun itse olin 22, lähti poikaystäväni puoleksi vuodeksi USAhan vaihtoon ja itse lähdin Australiaan vuodeksi. Hyvin selvittiin ja nyt 15 vuotta myöhemmin olemme edelleen onnellisesti yhdessä, naimisissa ja meillä on lapsia.
Sanoisin, että olette harvinainen poikkeus.
Useimmat olisivat eronneet, kasvaneet erilleen uusien kokemusten myötä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttöystäväsi aikoo muuttaa vaikka yksin, kannattaa valita Meksikoa turvallisempi maa.
Tyttäreni meni yksin asumaan eli töihin Mexico Cityyn. Viipyi siellä 3 vuotta, eikä kokenut turvattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu, samassa kylässä asui koko elämänsä.
Taisi kerran käydä Helsingissä.
Kuulostaa todella kurjalta elämältä. Et siis halua, että sinunkaan naisystävällä on elämää? Toivottavasti lähtee ja löytää miehen joka ei ole noin helkutin ankea.
Mustasukkainen mistä?