Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaverini usein kutsuu polkupyörälenkille ja sitten se kaivaa jotain kaljatölkkejä matkajuomaksi kassistaan?

Vierailija
01.05.2024 |

Itse en käytä oikeastaan ollenkaan alkoholia, siis silloin voisin jos olisi jotain ohjelmaa: terassi, tanssia, jonkun bändin keikka tms niin silloin koen että alkolin ottamisella olisi jokin hyvä tarkoitus mutta en oikein näe mitään syytä juoda sellaisella reissulla että pyöräillään jonnekin metsän siimekseen ja siellä kahdestaan juodaan muutamia tölkkejä ja sitten pyöräillään takaisin. Mikä järki tuollaisessa on?

Olen monesti kieltäytynyt (joskus alkuun suostunutkin ennen kuin tajusin homman nimen), mutta miksi kaveri kyselee mukaan aina uudestaan?

Itselle taas pyörälenkki voisi ollakin sellainen että pyöräillään sinne metsän siimekseen ja vaikka kiivetään lintutornille kiikareiden kanssa mutta en minä sitä kaljatölkkiä tuohon lähtisi yhdistämään.

En tajua miksei hän sitten voi rehellisesti kutsua mukaan vaikkapa terassille tai jonnekin kuppilaan vaan se alkoholin käyttö täytyy verhota tällaiseen ei-tässä-mitään-oteta tai sitten pitäisi mennä heille kotiin kylään vaikka näin vapuksi ja siellä sitten heidän kotonaan ottaa kuppia, lapset pyörivät jaloissa ja ollaan tiiviisti sisällä/puutarhassa. Miksi tuollaisessakaan tilanteessa pitäisi ottaa mitään?

Minä näen tärkeämpänä sen ns. ihmisten ilmoilla olemisen kuin itsessään sen alkoholin nauttimisen. Olen sinkku niin voisihan noista terasseilta löytää jotain seuraakin mutta tosiaan ainoat paikat joissa tämän (perheellisen) kaverin mielestä alkoholia olisi hyvä ottaa on joku kahdenkeskinen metsäreissu tai sitten heidän kotonaan. 

Juu ei.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuommoiset tilanteet on juuri parhaita nauttia alkoholia. Yleensä juon vain pyöräillessä ja pyöräilyn jälkeen. Jotkut grillijuhlat on typeriä. Parasta on pyöräillä järven rannalle ja juoda pari olutta ja syödä eväitä.

Minä taas useinkin pyöräilen itsekseni milloin millekin rannalle tai kohteisiin mutta en kyllä koskaan raahaa mukaan alkoholia, se asia on vaan sellainen ettei näyttele minkäänlaista roolia elämässäni. Ei tarvitse koskaan huolehtia että onko ne kaljat mukana kylminä tai missä on lähin kauppa mistä saa kylmää kaljaa tai onko kello sen verran että sitä myös myydään.

Voin lähteä pyörälenkille siis pohtimatta mitään noita ja ottaa vettä kraanasta mukaan.

Joo, onkin tosi vaikeaa ottaa jääkaapista muutama kylmä kalja kylmälaukkuun mukaan, kun päättää

Ai niin totta, itsellä ei käytännössä koskaan edes ole jääkaapissani kaljaa valmiina.

Vierailija
22/23 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on köyhä. Ei ole varaa pyöräillä niin, että välillä pysähdellään terasseille ottamaan pari taukojuomaa. Kivaa ja mieltä avartavaa.

Niin, kun musta vaikka silläkin olisi enemmän tarkoitusta että vedettäisiin sitten rehellinen terassiturnee eli 1 juoma per terassi ja sitten taas seuraavaan tms. Siinäkin olisi enemmän ohjelmaa/tarkoitusta kuin kannonokassa kännisen juttuja itse selvin päin kuunnellen.

Parista oluesta ei kukaan tule känniin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on köyhä. Ei ole varaa pyöräillä niin, että välillä pysähdellään terasseille ottamaan pari taukojuomaa. Kivaa ja mieltä avartavaa.

Niin, kun musta vaikka silläkin olisi enemmän tarkoitusta että vedettäisiin sitten rehellinen terassiturnee eli 1 juoma per terassi ja sitten taas seuraavaan tms. Siinäkin olisi enemmän ohjelmaa/tarkoitusta kuin kannonokassa kännisen juttuja itse selvin päin kuunnellen.

Parista oluesta ei kukaan tule känniin .

Kyllä mulla kihahtaa päähän yksikin siideri, varmaan kun juon niin harvoin. Nytkin olen esimerkiksi viimeksi ottanut alkoholia yhden drinkin tammikuussa risteilyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi