Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelijatyttäreni on mennyt luultavasti vapun opiskelijabileisiin! Sain vain yhden kerran puhelimella illan aikana kiinni!

Vierailija
30.04.2024 |

Siis kyseessä on ekaa vuotta yliopistossa opiskeleva tyttäreni. Toisella paikkakunnalla. Yritin houkutella häntä vapuksi kotiin, mutta ei tullut. Tänä iltana soitin monta kertaa tyttärelleni. Sain vain yhden kerran kiinni, hetken ajaksi. Puhelun taustalta kuului jotain meteliä, joten varmaan oli opiskelijabileissä. Tytär ei sanonut paljon mitään ja lopetti sitten puhelun!

Tajuatteko ollenkaan, kuinka huolissani olen? En todellakaan halua, että herkkä tyttäreni on jossain viinanhuuruisissa bileissä, joissa itsekkäät miehet yrittävät iskeä tytärtäni! Pitääkö tässä oikeasti lähteä yön selkään autoilemaan ja tarkastamaan, että tyttärellä on kaikki kunnossa? Minulla on huomenna vapaata töistä, joten siltä osin kyllä onnistuisi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

otahan toinenkin olut

Vierailija
2/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 , koska oikeinkirjoitus oli OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pitää. Nyt on vielä helppoa seurata tilannetta vierestä ja tulla väliin kun tarve vaatii. Vappuperuukkia vaan päähän. 

Tytär kyllä kiittää myöhemmin, kun haet hänet viereesi nukkumaan.

Vierailija
4/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Vallan eka bileet vuoden aikana, johon osallistui. Siihen asti lapsi istunut isän luona kaikki bileillat.

Mitä muita satutarinoita olet tänään kirjannut?

Vierailija
5/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritähän nyt päästää siitä pikkutytöstä irti - hän on jo aikuinen. Vaikkakin nuori sellainen. Ja ne opiskelijabileet - varsinkin vappu - kuuluu siihen elämänvaiheeseen. 

On sillä aamulla heikohko olotila, mutta se paranee ja lähtee uuteen nousuun vappupäivän brunssilla kavereiden kanssa 😊

Oi niitä aikoja. Mukavaa oli, kunnollisia aikuisia meistä tuli.

Joten, annapa mamma olla.

Vierailija
6/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teekkaripoika, pian valmis DI, on myös  juhlimassa vappua. Ehkä he  kohtaavat toisensa. Ymmärrän toki huolesi, mutta luota tyttäreesi!

Vierailija
7/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu. Eka opiskelijavappu on tärkeä. On fuksikaste ja kaikki. Päässyt bileisiin mukaan. Noloa jos sinne äippä tulee kesken kaiken. Tuurilla tyttäresi pääsee eroon neitsyydestä ja saa poikakaverin - sinulle tulevan vävyn ja lastenlastesi isän.

Anna nuoren elää. Elämä kantaa jos antaa lentää omilla siivillä.

Vierailija
8/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, 0/5

Vierailija
9/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaisia ajatuksia vaikka tyttäreni on nuorempi. Olen huolissani hänestä, sillä en usko hänen tietävän sitä mitä itse tiesin tuossa iässä. Isommassa kaupungissa voi olla vaikea tunnistaa vaarallisia ihmisiä, pienessä tuppukylässä jokainen tunsi toisensa jollain tapaa. Huumeet ovat syrjäyttämässä alkon, sekään ei kuulosta hyvältä.

En ymmärrä miten omat vanhempana antoivat minun roikkua viikonloput kylillä. Tosin kuljimme aina isossa porukassa. Omille tyttärilleni olen korostanut, että koskaan ei pidä kulkea missään yksin.

Vierailija
10/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo, 0/5

No huonohan se oli mutta pitäisikö lyödä löylyä ja  yllyttää ap:jaa kertomaan muutakin hölynpölyä.

Tuntuu, että olen lukenut tuon saman jutun kyllä aiemminkin. Oliko siinä tyttö vain vaihdettu pojaksi?

Vierailija
11/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huoli pois.

Tytöstä pidetään oikein hyvää huolta.

- irstas setämies-

Vierailija
12/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelee nussimista just. Pikkuhousut alkaa pudota jaloista, mmmmhh... 😉

Vierailija
13/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookkeii, eikö se riittänyt tämän illan tarinatuokioksi että anoppi ei voi tulla teille koiran takia?

Vierailija
14/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täällä kartsalla meidän kanssa, nauretaan sun hädälle, on muuten kunnolla kännissä.

Vierailija
15/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä äippä nyt ainakaan enää häiritse tytärtäsi. Siellä saattaa olla jo joku opiskelijakolli riisumassa häntä yön aktiviteetteja varten. :) Huomenna sitten bileet jatkuvat taas isommalla porukalla.

Vierailija
16/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelee nussimista just. Pikkuhousut alkaa pudota jaloista, mmmmhh... 😉

Pistähän pikku heitukka kiljumaan!

Vierailija
17/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahmed kairaa tyttöä kavereidensa kanssa jokaiseen reikään paraikaan kun tyttö nukkuu

Vierailija
18/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sekaannu. Eka opiskelijavappu on tärkeä. On fuksikaste ja kaikki. Päässyt bileisiin mukaan. Noloa jos sinne äippä tulee kesken kaiken. Tuurilla tyttäresi pääsee eroon neitsyydestä ja saa poikakaverin - sinulle tulevan vävyn ja lastenlastesi isän.

Anna nuoren elää. Elämä kantaa jos antaa lentää omilla siivillä.

Joopa joo. Tytär ei Vapun jälkeen tiedä, kuka on onnellinen uusi isiii. Ole äiti huoleti siis.

Vierailija
19/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijavaput onkin just sitä varten että matkustetaan äitin lihapadan äärelle ja telkkarin eteen tylsistymään.

Vierailija
20/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytär alaikäinen? silloin huolestuisin kyllä todella. Jos täysikäinen, niin ei ongelmaa.