Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderöinti 2024

Vierailija
30.04.2024 |

Kiinnostais tietää millaisia kokemuksia teillä on Tinderistä. Itse liityin kuukaus sitten. Ei kyllä kauheasti kohtaa nää tykkäykset kun musta tykkää pääasiallisesti sellaset jotka varmaan tykkää kaikista.

Muutaman kans on viestitelty mutta tosi passiivisia ovat ja ei tunnu tapaaminen kiinnostavan. Osa ei saa ees ekaa viestiä aikaan.

Mitähän nää ihmiset tuolla oikein ees hengaa ja miks melkein jokaisella miehellä on profiilissaan kuva kalasaaliista :-D :-D

Melkoista ajanhaaskausta taitaa olla koko sovellus

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä kun vähän analysoi, niin täytyy muistaa, että kyseessä on palvelu jonka tarkoitus on tehdä rahaa. Miten rahaa tehdään:

- Asetetaan normaalit (keskikertaiset) miehet tilanteeseen, jossa kontakteja ei saa kuin hankkimalla kallein mahdollinen jäsenyys ja viettämällä paljon aikaa äpissä pitäen mätsit aktiivisina.

- Asetetaan huippuyksilöt tilanteeseen, jossa mätsejä tulee jatkuvasti ja ilmaista piparia/munakoisoa on tarjolla joka päivälle 

- Asetetaan naiset tilanteeseen, jossa he saa miehiin verrattuna parempia mätsejä, ja mielikuva omasta haluttavuudesta pysyy yllä. Näin hekin pysyvät palvelussa. 

- Asetetaan algoritmit niin, että mätsäämiset tapahtuu naisille sellaisten miesten kanssa, jotka ei välttämättä ole sieltä, noh, uskollisimmasta ja paikalleenasettuvasta päästä. Näin he sitten saadaan takaisin alustalle.

Joka tapauksessa, Tinderin algoritmit ovat alansa huippua. Ja s

Ja silti niitä Tinder-pareja muodostuu, vaikka niin moni tekee taustatyötä sen eteen, ettei niitä muodostuisi😅 

Vierailija
22/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti niitä Tinder-pareja muodostuu, vaikka niin moni tekee taustatyötä sen eteen, ettei niitä muodostuisi😅

Kyllä, mutta pointti on siinä että tämä tapahtuu Tinderin yrityksistä huolimatta. Kunnollisia mätsejä tapahtuisi huomattavasti enemmän jos Tiderin ahneus ei olisi välissä. Eli mun kommentti pitäis ymmärtää niin, että parisuhdetta etsivien ihmisten kannattais tiedostaa et Tinderi timii heitä vasstaan algoritmitasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta pointti on siinä että tämä tapahtuu Tinderin yrityksistä huolimatta. Kunnollisia mätsejä tapahtuisi huomattavasti enemmän jos Tiderin ahneus ei olisi välissä. Eli mun kommentti pitäis ymmärtää niin, että parisuhdetta etsivien ihmisten kannattais tiedostaa et Tinderi timii heitä vasstaan algoritmitasolla.

En ole koskaan maksanut siitä mitään. Kyllä minulle tuli oikein hyviä miehiä vastaan ja useita treffailin, kunnes löysin ns. sen oikean. En minä olisi ainakaan tarvinnut lisää matcheja. 

Vierailija
24/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä voi rakkaudenkin löytää mutta tuuria siihen tarvitaan. Itse löysin sieltä rakkauden noin vuosi sitten. Sen verran on elämää takana että uskallan kutsua ihan elämäni rakkaudeksi. Meidänkin kohtaamisessa oli ns. tähdet kohdillaan eli oli monin tavoin tosi pienestä kiinni että edes oltiin molemmat siellä samaan aikaan, tai että Tinder näytti meidät toisillemme (meillä oli välimatkaa enemmän kuin kummankaan asetuksissa). Ja toki se että molemmat oli just silloin avoimia rakkaudelle. 

Mä ajattelin aina niin että jos minä, fiksu ja kiva ihminen, olen tinderissä, niin miksi siellä ei voisi olla joku vastaava mieskin. Yleensä ottaenkin yritin mennä ilon kautta ja pitää positiivisen mielen. Kaikkia ei voi miellyttää mutta en mä halunnutkaan löytää kuin yhden sopivan. 

Vierailija
25/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maksanut siitä mitään. Kyllä minulle tuli oikein hyviä miehiä vastaan ja useita treffailin, kunnes löysin ns. sen oikean. En minä olisi ainakaan tarvinnut lisää matcheja. 

Niin, tämä on vähän kuin yrittäisi verrata jonkun yksittäisen ihmisen henkilökohtaista kokemusta koko IT -alalla hyvin tunnettuun illmiöön. Joku saa sieltä sen positiivisen kokemuksen, mutta kun kattoo kaikkien käyttödataa, niin tilanne on toinen. Veikkaanpa että jos olisit ollut joku PerusPertti, niin kokemuksesi olisi hyvin päinvastainen.

Vierailija
26/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan peruspertti ja löysin sieltä itselleni naisystävän, peruspirjon. 

yksi tapa hakea sitä puolisoa muiden joukossa🤷

Vierailija
27/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on Tinderin tilasto, josta käy ilmi, että naiset mätsää 36% jonkun kanssa josta tykkäävät. Vastaavasti miehet mätsää 2%.

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/w5j46u/tinder_statistics/

Vierailija
28/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämä on vähän kuin yrittäisi verrata jonkun yksittäisen ihmisen henkilökohtaista kokemusta koko IT -alalla hyvin tunnettuun illmiöön. Joku saa sieltä sen positiivisen kokemuksen, mutta kun kattoo kaikkien käyttödataa, niin tilanne on toinen. Veikkaanpa että jos olisit ollut joku PerusPertti, niin kokemuksesi olisi hyvin päinvastainen.

Tunnen vaikka kuinka monta tinderissä tavannutta pariskuntaa. Oma parisuhteeni mukaan lukien. Niitä yhdistää ihan yleinen normaalius ja tavallisuus.

Vierailija
29/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, millaista viestittely on tinderissä, kun en parissa vuodessa saanut yhtään matchia. Ei päässyt viestittelemään.

M

Vierailija
30/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on Tinderin tilasto, josta käy ilmi, että naiset mätsää 36% jonkun kanssa josta tykkäävät. Vastaavasti miehet mätsää 2%.

Ja miten miehet käyttäytyy tinderissä? Tykkää jokaisesta tilistä jonka vaan sinä päivänä ehtivät tykkäämään. Naiset käyttää aikaa ja tykkää vain niistä, ketkä on mielenkiintoisia. Lisäksi miehet ostaa sitä goldia, jolloin he voi mätsätä naisen joka on heistä ensin tykännyt.

Jos heittelee aurinkonkukansiemeniä tuuleen, aika harva niistä itää ja iso osa joutuu lintujen kitaan. Jos taas katsoo jokaiselle istutuspaikan sopivaksi, niin useampi itää.

Vierailija
31/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten miehet käyttäytyy tinderissä? Tykkää jokaisesta tilistä jonka vaan sinä päivänä ehtivät tykkäämään. Naiset käyttää aikaa ja tykkää vain niistä, ketkä on mielenkiintoisia. Lisäksi miehet ostaa sitä goldia, jolloin he voi mätsätä naisen joka on heistä ensin tykännyt.

Jos heittelee aurinkonkukansiemeniä tuuleen, aika harva niistä itää ja iso osa joutuu lintujen kitaan. Jos taas katsoo jokaiselle istutuspaikan sopivaksi, niin useampi itää.

Tinderstatistiikan mukaan naiset heittää 95% kaikista vastaantulevista vasemmalle, kun taas miehet keskimäärin 58% (kokkonaisstatistiikka kaikiasta käyttäjistä. Ja tästä huolimatta naiset saa mätsäystoiveensa täyttymään 36%:sti, kun taas miehet saa sen täyttymään 2%:sti. ELI vaikka miehet laskis niiden standardeja kuinka alas, niin silti ne saa Tinderistä sen haluamansa kokemuksen äärettömän paljon epätodennäköisemmin kuin naiset. Mikä siis kirjaimellisesti todistaa tuon mun ekan pitkän kommentin väittämän. 

Vierailija
32/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kerta kun heteronainen aloittaa parisuhteen, sellaisen aloittaa myös heteromies. Tässäkin ketjussa on jo kerrottu useista tinderissä toisensa tavanneista pariskunnista. Omassa tuttavapiirissäkin on monia, ja omanikin on saanut sieltä alkunsa. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan kaikki.  

Vierailija
33/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasin tinderin ekaa kertaa viikko sitten. Huikeat 7 tykkäystä näkyisi olevan jotka näkyisivät jollain maksullisella versiolla, vähän epäilen että olisivat edes aitoja tykkäyksiä. Sanomattakin selvää että yhtään matchia ei ole ja asun espoossa eli käyttäjiä pitäisi olla lähistöllä.

Profiilissa ei mitään kalakuvia, paidottomia salikuvia tai muita mauttomuuksia. Osasin epäillä että tinder ei todennäköisesti toimi kovin hyvin kun live elämän kohtaamisissakin tehty niin usein selkeäksi että pärstä ei miellytä. Mutta että näin hiljaista. Taitaa mennä poistoon ja jatketaan sinkkuna. M31

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Vierailija
34/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ladata myös bumble/hinge/FB dating/okcupid/badoo

Ja todeta että samat naamat pyörii kaikissa.

Vierailija
35/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on miehelle raaka paikka. En valita, kunhan totean :D

2% miehistä saa ne naiset leikkikaluikseen joita 98% miehistä haluaisi tavata!

Vierailija
36/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa hei, ei mul oo mitään hajua jäädä tänne vänkää jokaisen kanssa heidän omasta kokemuksestaan. Mä teen näitä hommia työkseni ja tiedän miten nää algoritmit on suunniteltu toimimaan. Mun ainoa pointti oli tuoda esille, että: 

- Tinder suosii naisten käyttökokemusta, koska te naiset ootte siellä se "tuote" jolla Tinderi tekee rahaa. Ihan samalla tavalla kuin Ibizalla yökerho ei tekis rahaa jos siellä ei olis niitä nättejä tyttöjä minihameissa.

- Tinder rahastaa miehillä, joille parin löytäminen tehdään tahallaan vaikeaksi jotta ne maksais rahaa Premium ja Platinatileistä, ja pysyis aktiivisena.

- Tinder-algoritmit on myös taipuvaisempia mätsäämään naisille miehiä joilla ei oo taipumusta pitkiin suhteisiin, jotta naiset palais takaisin käyttäjiksi.

- JA Tinder käyttäytyy eri tavalla jossain Suomussalmella kuin Helsingissä, koska Suomussalmella on niin pieni populaatio, että muuten siellä ei olis ketään. 

Mä en sano sitä pahalla, vaan sen takia että te ymmärtäisitte miten homma toimii kun haette sitä parisuhdetta tai mitä ikinä. Tinderissä on tapahtunut isoja muutoksia viiden vuoden aikana, eikä ne oo valttämättä lainkaan hyviä.

Vierailija
37/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on miehelle raaka paikka. En valita, kunhan totean :D

2% miehistä saa ne naiset leikkikaluikseen joita 98% miehistä haluaisi tavata!

Kuulostaa kyllä raaemmalta tuo naisten kohtalo joutua leikkikaluksi

Vierailija
38/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ladata myös bumble/hinge/FB dating/okcupid/badoo

Jos on sama henkilö on kaikissa deittipaleluissa niin luulisi että, hänestä tulee epätoivoinen vaikutelma.

Mikä olisi keskikäiselle parhaiten sopiva palvelu. 

Vierailija
39/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kerta kun heteronainen aloittaa parisuhteen, sellaisen aloittaa myös heteromies. Tässäkin ketjussa on jo kerrottu useista tinderissä toisensa tavanneista pariskunnista. Omassa tuttavapiirissäkin on monia, ja omanikin on saanut sieltä alkunsa. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan kaikki.  

Ja heteromiehiä on neljä jokaista naista kohti.

Vierailija
40/73 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaa hei, ei mul oo mitään hajua jäädä tänne vänkää jokaisen kanssa heidän omasta kokemuksestaan. Mä teen näitä hommia työkseni ja tiedän miten nää algoritmit on suunniteltu toimimaan. Mun ainoa pointti oli tuoda esille, että: 

- Tinder suosii naisten käyttökokemusta, koska te naiset ootte siellä se "tuote" jolla Tinderi tekee rahaa. Ihan samalla tavalla kuin Ibizalla yökerho ei tekis rahaa jos siellä ei olis niitä nättejä tyttöjä minihameissa.

- Tinder rahastaa miehillä, joille parin löytäminen tehdään tahallaan vaikeaksi jotta ne maksais rahaa Premium ja Platinatileistä, ja pysyis aktiivisena.

- Tinder-algoritmit on myös taipuvaisempia mätsäämään naisille miehiä joilla ei oo taipumusta pitkiin suhteisiin, jotta naiset palais takaisin käyttäjiksi.

- JA Tinder käyttäytyy eri tavalla jossain Suomussalmella kuin Helsingissä, koska Suomussalmella on niin pieni populaatio, että muuten siellä ei o

Mullekin Tinder - eli minä itse, kävin lomalla läpi joku tuhat profiilia ihan hemmetin tiukalla kammalla - matchas miehen, jolla ei ollut taipumusta pariutua. Se kun ei tunnistanut tilannetta, jossa ihminen muuttuu. Tai vähän ulkopuolinen ja omituinen löytää toisen samanlaisen.  Ja kas. Tässä ollaan yhä vuosien päästä onnellisina. 

Omapäiset ihmiset, jotka ei halua alentua algoritmien työvälineiksi ja antautua loputtoman tarjonnan illuusiolle löytää seuraa kyllä. Ja toisaalta reaalimaailmassa näkyy yhtä lailla se, miten ei uskalleta tutustua sisimpiä myöten, vaan treffaillaan työhaastattelumaisesti kriteerilistat kädessä, dumpataan heti kun joku ei täyty - rumat kengät! Jossain voi olla parempaa! - ja annetaan silti periksi olennaisista jutuista, kuten siitä että toinen on lämmin ja hyväsydäminen. 

Algoritmi ei varmasti auta, mutta ei se kenenkään omaa tahtoa vie jos ei anna.