Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappuaaton lakilliset! Minkälaiset paperit kirjoitit ja teitkö jotain niiden arvosanojen eteen?

Vierailija
30.04.2024 |

Itse kirjoitin yhden E:n, kolme ämmää ja kaksi C:tä. 

En lukenut mihinkään yhtään. En myöskään tehnyt koulun eteen lukiossa mitään. En oppinut opiskelemaan koskaan ja se kostautui vasta myöhemmin elämässä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin3 E.tä ja yhden L:n. Kyllä mä jonkin verran tein töitä niiden eteen.

Vierailija
2/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEEMM. Varsinkin fysiikan ällän ja pitkän matikan een eteen tein kovasti töitä. En ymmärrä ihmisiä, jotka menevät lukioon mutta sitten eivät tee hommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkku ja ruotsi L, äikkä ja saksa M, reaali C. 

Enpä juuri hirveenä lukenu. Tykkäsin kielistä niin sillä kai ne meni hyvin.

Vierailija
4/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakki varmaan on tallessa, ehkä ullakon kanakopissa. Mutta yleisarvosana on laudatur. Luin sen abikevään ihan kunnolla. Tärkeämpää kuitenkin oli, etten lukion mittaan pudonnut kärryiltä esim. pitkässä matematiikassa. Siinähän uusi tulee aina vanhan päälle, ja siellä vanhassa ei saisi olla reikiä.

Vierailija
5/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 x M, en tehnyt töitä sen eteen, silti jatko-opinnot sujuivat oikein hyvin. 

Vierailija
6/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ysin oppilas mutta kirjoitukset meni perseelleen. M, C, C, C, B, B. Saksan B oli ihan ok suoritus, mutta muissa olisi pitänyt pystyä parempaan. Matikan M tosin jäi vain pisteen päähän. Eipä minusta koskaan mitään merkittävää tullut. Jos en nyut sitten vanhoilla päivillänä innostu ihmeellisiin urotekoihin.

Vierailija
7/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkieli E, reaali M, ruotsi C, englanti C, ranska A (matikka I mutta ei lasketa kun reaali oli se pakollinen).

Lukiossa en niin paljoa päntännyt, mitä olisi voinut. Arvosanat olivat 7-8 luokkaa, joistakin kursseista tasainen 9 (esim. äidinkieli). Mutta kirjoituksiin luin reaaliaineisiin paljon.

Vierailija
8/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:llä. En tehnyt mitään, enkä oppinut opiskelemaan. Enkä myöhemminkään viitsinyt opetella. E, E, M, M, M.

Silti menee ihan hyvin, mielenkiintoinen työ josta saa hyvää palkkaa.

Vierailija
9/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LEEMM. Varsinkin fysiikan ällän ja pitkän matikan een eteen tein kovasti töitä. En ymmärrä ihmisiä, jotka menevät lukioon mutta sitten eivät tee hommia.

No minne mun sitten olisi pitänyt mennä?

Vierailija
10/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella luin niin pirskatisti, lukiossa en yhtään. L:n paperit sain kun pänttäsin edellisen illan. Kirjotin matikan, kemian, fysiikan ja biologian. Huomenna läheen "tuulettaan" yo-lätsää.;)

Vierailija
11/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimiefortilla yleisarvosanaksi L ja kyllä: Akateeminen ura vituiksi minimieforttiasenteen vuoksi, mutta ihan hyvin mulle sitten loppupeleissä kävi.

Vierailija
12/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä yo-arvosanoilla ole enää yli 10 vuoden jälkeen mitään merkitystä. Etenkin kun on korkeampi koulutus eli maisterin paperit taskussa.

Vierailija
13/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin C:n paperit ja syynä diagnosoimaton ADHD.

Vierailija
14/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lukio mun aikana, amikseen en todellakaan halunnut. 

Vierailija
15/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 L:ää, yksi M, loput E:tä. Tein läksyt aina, siinäpä se, ei tarvinnut mitään kommervenkkejä sitten. Matematiikkaa ja fysiikkaa kyllä kertasin viikon parin verran. En ymmärtänyt lainkaan sitä pänttäämistä, kannattaisi ne pohjatyöt tehdä kunnolla, ei tarvitse sitten panikoida. 

Vierailija
16/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ceetä ja yksi bee, aivan, en lukenut, kun ei kiinnostanut, en käynyt liikoja tunneillakaan. Läksyjä tein muutaman kerran uuden kurssin alkaessa, kun muka kiinnosti 🤪

Jep, oon addu

Vierailija
17/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä matikka E, en avannut kirjoja, tarkoitus oli kyllä.

Reaali ja ruotsi M, taisin lukea jotain reaaliin.

Enkku ja äikkä oli jotain huonompaa, en muista, tuskin luin yhtään. 

En ole varsinaisesti tarvinut yo-todistusta mihinkään kun menin lukion jälkeen amikseen, mutta hukkaan se lukio ei mennyt. Paljon ymmärrystä tuli ja siellä oppii oppimaan, kaikki myöhemmät ammatit on ollut helppo opiskella.

Vierailija
18/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme ceetä ja yksi bee, aivan, en lukenut, kun ei kiinnostanut, en käynyt liikoja tunneillakaan. Läksyjä tein muutaman kerran uuden kurssin alkaessa, kun muka kiinnosti 🤪

Jep, oon addu

Voi olla mahdollista myös, että olisi tyhmä ja laiska.

Vierailija
19/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin höpöhöpöä nuo jutut, että mitään tekemättä kirjoitin älkää ja eetä. Ihan viisi päivää viikossa kävitte koulua. 

Vierailija
20/75 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lukio mun aikana, amikseen en todellakaan halunnut. 

Eikö vaihtoehtona ollut ahkera opiskelu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän