Terapeuttiville ja some
Onpa mennyt oudoksi tämän Villen toiminta. Hän haluaa kieltää somen ja puhelimenkäytön nuorilta ja sit hän hetken päästä harmittelee, että Meta haluaa, että poliittista sisältöä on vähemmän. Tähän tämä Ville toteaa, että onpa outoa just ennen eurovaaleja.
Toinen tähän liittyvä on se, että hän ignooraa tai poistaa kaikki kriittiset mielipiteet ja asiantuntijoiden näkemykset ja sitten kertoo, että kaikki tukee häntä ihan innoissaan. Hän on jopa yrittänyt hiljentää meemitilin, jossa on hänestä tehty pari meemiä.
Mitä mieltä? Aikamoista populismia ja keltainen neste tainnut nousta pahasti päähän, kun ei näe omia heikkouksiaan eikä osaa keskustella..
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Siis missä kohtaa hän on ollut kieltämässä somea kokonaan?
Persut ylläri ylläri, keksivät omiaan taas.
Luulen, että nuorilta on aika helppo saada huomiota. Nuorilla se aikuisen nälkä voi olla aika kova.
Vai voiko olla niin, että nuoret näkee hän tyypin läpi? Onko niin, että ne fanittajat on jotain keski-ikäisiä naiiveja kukkahattutätejä? Kiva että joku pitää nuorista huolta ja sitä rataa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ei se terapia vaan kaikille auta,vai mitä Ville.Demarius on semmonen vaiva,ettei paremmasta väliä.
Olet oikeassa, nimimerkki riikalle ei viiden vuoden terapia riittänyt. Työterveyshuollon kautta uudelle kierrokselle. Samalla muutamalle muulle sama kuuri kun kerran eduskunnan työterveyshuollosta nauttivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ihme lässynlää hyvesignaloija. Tuntemani fiksut terapeutit eivät revi turpaansa somessa. Ja Ville ei ole edes akateemisesti koulutettu vaan joku sosionomi. Ei kannattaisi esiintyä asiantuntijana noin heppoisilla näytöillä. Hirveä huomion tarve.
Tätä mäkin olen pohtinut. En oikein tiedä, mikä hän luulee olevansa. Tuntuu, että moni fanittaa ja hän esiintyy jonain pelastajana ja ainoana turvallisena aikuisena lapsille ja nuorille. Aika pitkään on ollut sellainen olo, että hän on hoidattamassa vain itseään siellä somessa. Hän on alkoholisti -> kaikilta pitää kieltää alkoholi. Some vie paljon aikaa -> kielletään se kaikilta. Milloinkohan media huomaa tämän?
Näitähän nämä suurin osa ovat eivätkä elä kuten opettavat. Miksi kaikki pitää kieltää? Miksi ei tehdä ongelmille jotakin? Älkää
Kerro mulle missä Ville rahastaa?
Pitäkää mielummin kotona huolta niistä nuorista. Eikä tuo kiero Ville ymmärrä näitä ihmisiä. Ne varmaan tykkäilee siitä jotka eivät tajua sitä tai tukevat vain nuorten takia. Pikkasen ollut vauhtia tuolla Villellä ja no, kaikissa meissä kai asuu vähän hyvääkin. Ei se nyt kenellekään pahaa kai halua sekään, nuorille ainakaan joten olkoon se hänelle hyväksi luettava asia.
Kaffebulla kirjoitti:
Luulen, että nuorilta on aika helppo saada huomiota. Nuorilla se aikuisen nälkä voi olla aika kova.
Vai voiko olla niin, että nuoret näkee hän tyypin läpi? Onko niin, että ne fanittajat on jotain keski-ikäisiä naiiveja kukkahattutätejä? Kiva että joku pitää nuorista huolta ja sitä rataa.
Ongelma on vain, että koko nuorisotyön kenttä, joka on pyrkinyt dialogiin, ignorataan. Toivon, että nuoret näkee hänen läpi. Hänen tiktok ja somekiellot on huonoja juttuja. Ei se tarkoita, etteikö niitä pitäisi kehittää, mutta hänen keinot on vääriä. Somessa sitä paitsi on monessa alustassa ikärajat. Nuorisotyötä tehdään myös somessa. Nuoret harrastaa ja löytää kavereita somesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ihme lässynlää hyvesignaloija. Tuntemani fiksut terapeutit eivät revi turpaansa somessa. Ja Ville ei ole edes akateemisesti koulutettu vaan joku sosionomi. Ei kannattaisi esiintyä asiantuntijana noin heppoisilla näytöillä. Hirveä huomion tarve.
Tätä mäkin olen pohtinut. En oikein tiedä, mikä hän luulee olevansa. Tuntuu, että moni fanittaa ja hän esiintyy jonain pelastajana ja ainoana turvallisena aikuisena lapsille ja nuorille. Aika pitkään on ollut sellainen olo, että hän on hoidattamassa vain itseään siellä somessa. Hän on alkoholisti -> kaikilta pitää kieltää alkoholi. Some vie paljon aikaa -> kielletään se kaikilta. Milloinkohan media huomaa tämän?
Näitähän nämä suurin osa ovat eivätkä elä kuten opettavat. Miksi kaikki pitää kie
Lue uudestaan urpo ja jos et osaa niin mene terapiaan vaikkapa. Yleisesti vtun pässi.
Nättiä huutaa terapiaa toiselle, kun ite olet somessa niin saatanan kärttynen.
Vierailija kirjoitti:
Olette niin julmetun typeriä kaikki, kaikki pitää kysyä kun joku helvetin kuuskesänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette niin julmetun typeriä kaikki, kaikki pitää kysyä kun joku helvetin kuuskesänen.
Terapia tekee varmasti sullekin hyvää. Älä ole äkäinen, vai oletko sinäkin persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapia tekee varmasti sullekin hyvää. Älä ole äkäinen, vai oletko sinäkin persu?
En ota kantaa poliitikan asioihin, liikun kaiken keskellä luovasti. Olen äkäinen kun siltä tuntuu, olen pysynyt terveenä ihan vaikka vain siksi. Ottaako päähän sekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen demari, sopii hyvin sinne kissanpolttajien joukkoon.
Pohdin, onko hänellä joku persoonallisuushäiriö. Luulee olevansa joku jumalahahmo. Harmi vaan, että hän elää aika pienessä omassa maailmassaan eikä näe muuta maailmaa.
Ei nyt persoonallisuushäiriö mutta psyykkistä sairastumista on. Sairaan narsistinen, ilkeä kierolieromies.
Hänhän on hyvinkin suoraan kertonut olevansa raitistunut alkoholisti. Mitä kieroilua siinä on? Hyvä, että sai elämänsä hallintaansa ja pystyi vielä kouluttautumaan sen päälle terapeutiksi itsekin kun ilmeisesti kävi läpi psykoterapian, joka on monelle merkittävä työkalu elämänhallinnan ja tasapainon saavuttamiseksi.
Osalla ihmisistä on geneettinen alttius alkoholismiin. Suomesta on vielä löydetty sen lisäksi niin sanottu kännirähinägeeni, jota osa kantaa. Heillä luulisi alkoholisoitumisen johtavan ennemmin tai myöhemmin tekemisiin oikeuslaitoksen kanssa.
Tunnen raitistuneen alkoholistin. Hänen kanssaan on itse asiassa kiva tehdä asioita yhdessä siksi, ettei (kallis) dokaaminen kuulu kuvioihin. Enemmän nautin hyvästä ruoasta ja keskustelusta. Itselläni ei ole muuta alkoholiongelmaa kuin heti ensimmäisestä alkoholiannoksesta iskevä räjähtävä päänsärky. En maksa siitä, että olen puolisokea ja oksennan kotonani vuorokaudenkin päätä repivän päänsäryn vuoksi. Minua pidetään outona kun en juo alkoholia ja monet luulevat raitistuneeksi alkoholistiksi.
Mul on oikeus mun tunteisiin. Älä tuu kertoon mulle mitä saan tuntea ja milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa poliitikan asioihin, liikun kaiken keskellä luovasti. Olen äkäinen kun siltä tuntuu, olen pysynyt terveenä ihan vaikka vain siksi. Ottaako päähän sekin?
Ei toi ole tervettä, hae apua! Suosittelen! Ei ole tervettä tosiaan olla äkäinen, sen takia sun verenpaineetkin hipoo huippua ja ärtyinen olet. HAHA
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää mielummin kotona huolta niistä nuorista. Eikä tuo kiero Ville ymmärrä näitä ihmisiä. Ne varmaan tykkäilee siitä jotka eivät tajua sitä tai tukevat vain nuorten takia. Pikkasen ollut vauhtia tuolla Villellä ja no, kaikissa meissä kai asuu vähän hyvääkin. Ei se nyt kenellekään pahaa kai halua sekään, nuorille ainakaan joten olkoon se hänelle hyväksi luettava asia.
E hän varmaan pahaa tarkoita, mutta ehkä näkee pahana ihmiset, jotka ei ole samaa mieltä hänen kanssaan. Musta se, että yrittää hiljentää vastakkaisen osapuolen eikä kykene keskusteluun, on huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdin, onko hänellä joku persoonallisuushäiriö. Luulee olevansa joku jumalahahmo. Harmi vaan, että hän elää aika pienessä omassa maailmassaan eikä näe muuta maailmaa.
Ei nyt persoonallisuushäiriö mutta psyykkistä sairastumista on. Sairaan narsistinen, ilkeä kierolieromies.
Hänhän on hyvinkin suoraan kertonut olevansa raitistunut alkoholisti. Mitä kieroilua siinä on? Hyvä, että sai elämänsä hallintaansa ja pystyi vielä kouluttautumaan sen päälle terapeutiksi itsekin kun ilmeisesti kävi läpi psykoterapian, joka on monelle merkittävä työkalu elämänhallinnan ja tasapainon saavuttamiseksi.Osalla ihmisistä on geneettinen alttius alkoholismiin.
Ootko sen mutsi? Ei liity nyt tähän hänen ilmiselvään ongelmaansa. Ehkä olisi kannattanut jatkaa sinä juomista jos on ihan hänelle luonnollista ja ihan jopa periytynytkin vielä. Taitaa olla ainoa lajissaan, siis täysin poikkeus totuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ole tervettä, hae apua! Suosittelen! Ei ole tervettä tosiaan olla äkäinen, sen takia sun verenpaineetkin hipoo huippua ja ärtyinen olet. HAHA
Älä yritä opettajaa nyt nylkytellä. Olette te typeriä, hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on hyvinkin suoraan kertonut olevansa raitistunut alkoholisti. Mitä kieroilua siinä on? Hyvä, että sai elämänsä hallintaansa ja pystyi vielä kouluttautumaan sen päälle terapeutiksi itsekin kun ilmeisesti kävi läpi psykoterapian, joka on monelle merkittävä työkalu elämänhallinnan ja tasapainon saavuttamiseksi.Osalla ihmisistä on geneettinen alttius alkoholismiin.
Toki, mutta onko hän kieltämässä alkoholin kaikilta muilta vain siksi, että hänelle se on vaikeaa. Se on musta surullista. Hänen ajattelunsa on niin mustavalkoista, joko tai. Mut sit hän unohtaa, että moni käyttää alkoholia harvoin ja kohtuudella. Sallittakoon se heille.
Tänään hänellä oli joku, että "aikamoinen veto Instagramilta juuri ennen eurovaaleja tehdä tällainen muutos." Varmaan aikamoinen veto, kun hänen kampanjointi menee nyt vähän uusiks. Eiks hän nimenomaan halunnut kieltää somen? Mitä hän harmittelee?