Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terapeuttiville ja some

Vierailija
30.04.2024 |

Onpa mennyt oudoksi tämän Villen toiminta. Hän haluaa kieltää somen ja puhelimenkäytön nuorilta ja sit hän hetken päästä harmittelee, että Meta haluaa, että poliittista sisältöä on vähemmän. Tähän tämä Ville toteaa, että onpa outoa just ennen eurovaaleja. 

Toinen tähän liittyvä on se, että hän ignooraa tai poistaa kaikki kriittiset mielipiteet ja asiantuntijoiden näkemykset ja sitten kertoo, että kaikki tukee häntä ihan innoissaan. Hän on jopa yrittänyt hiljentää meemitilin, jossa on hänestä tehty pari meemiä. 

Mitä mieltä? Aikamoista populismia ja keltainen neste tainnut nousta pahasti päähän, kun ei näe omia heikkouksiaan eikä osaa keskustella.. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää mielummin kotona huolta niistä nuorista. Eikä tuo kiero Ville ymmärrä näitä ihmisiä. Ne varmaan tykkäilee siitä jotka eivät tajua sitä tai tukevat vain nuorten takia. Pikkasen ollut vauhtia tuolla Villellä ja no, kaikissa meissä kai asuu vähän hyvääkin. Ei se nyt kenellekään pahaa kai halua sekään, nuorille ainakaan joten olkoon se hänelle hyväksi luettava asia. 

E hän varmaan pahaa tarkoita, mutta ehkä näkee pahana ihmiset, jotka ei ole samaa mieltä hänen kanssaan. Musta se, että yrittää hiljentää vastakkaisen osapuolen eikä kykene keskusteluun, on huolestuttavaa.

Jep. Ei vastannut mulle kuin yhteen kommenttiin ja siihenkin ylimielisesti. Havaitsin myös että aina kun otin kantaa niin stoorit jatkuivat entistä kiivaampina. Mulla on vähän tällainen vaikutus ihmisiin monesti. Jotenkin eskaloin joskus jo saapumalla havaintorekisteriin.

Vierailija
42/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media ei tee tästä juttua, koska fanit hyökkäisi mediaa vastaan ja ville estäisi ja kritisoisi, jos joku tekisi hänestä negatiivisen jutun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää mielummin kotona huolta niistä nuorista. Eikä tuo kiero Ville ymmärrä näitä ihmisiä. Ne varmaan tykkäilee siitä jotka eivät tajua sitä tai tukevat vain nuorten takia. Pikkasen ollut vauhtia tuolla Villellä ja no, kaikissa meissä kai asuu vähän hyvääkin. Ei se nyt kenellekään pahaa kai halua sekään, nuorille ainakaan joten olkoon se hänelle hyväksi luettava asia. 

E hän varmaan pahaa tarkoita, mutta ehkä näkee pahana ihmiset, jotka ei ole samaa mieltä hänen kanssaan. Musta se, että yrittää hiljentää vastakkaisen osapuolen eikä kykene keskusteluun, on huolestuttavaa.

Jep. Ei vastannut mulle kuin yhteen kommenttiin ja siihenkin ylimielisesti. Havaitsin myös että aina kun otin kantaa niin stoorit jatkuivat entistä kiivaampina. Mulla on vähän tällainen vaikutus ihmisiin monesti. Jo

Olet riidanhaastaja ja mielestäsi ylempänä jo olemukseltasi ja ihmettelet, kun kaikki ei sua kohtaan ole myötämielisiä?

Vierailija
44/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei vastannut mulle kuin yhteen kommenttiin ja siihenkin ylimielisesti. Havaitsin myös että aina kun otin kantaa niin stoorit jatkuivat entistä kiivaampina. Mulla

Ei vaan sinä et halua antaa minulle oikeutta olla äänessä. Ongelma on sinulla nyt tässäkin kohdassa. Valitettavasti.

Vierailija
45/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, hän on kommentoinut jonkun parikymppisten bikinikuvia "kyllä täällä tarkenee.." + liekkiemoji

Vierailija
46/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että olette sekaisin kun oletatte jo täysin utopistisia asioita toisista. Ei kerro älykkyydestä eikä hyvyydestä. 

Vierailija
47/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk, hän on kommentoinut jonkun parikymppisten bikinikuvia "kyllä täällä tarkenee.." + liekkiemoji

Ei kommentoimisessa ole pahaa.

48/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettelisi, jos hänestä jossain vaiheessa paljastuisi jotain vähemmän mairittelevaa. On sitä tyyppiä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
49/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, hän on kieltämässä sekä somea, että alkoholia. Siis missä kohtaa hän on näin sanonut?

Käsittääkseni hän on puhunut somen vaikutuksista erityisesti nuorten tyttöjen mielenterveyteen ja kouluarvosanoihin. Muistaakseni kertoi, että kun puhelimet otetaan koulussa pois niin keskittyminen ja oppimistulokset nousee (joka on ihan itsestään selvää.)

Voiko joku korjata jos olen väärässä?

Vierailija
50/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huvittavaa lukea näitä raivoseuraajien kommentteja. Miksi seuraatte jos noin ahdistaa? Se on katsos sananvapaus

Vierailija
51/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt ihme jos ei pidä "meemitilistä"?

Eikö tuommoinen ole julkista herjaamista ja siitä voi saada sakot, se ei ole lakien mukaista?

Jonkin verran olen häntä seurannut, enkä kyllä muista että olisi halunnut kieltää somen ja puhelimet nuorilta kokonaan? Haluaisi käsittääkseni vaan vähentää ja rajoittaa aikaa ja saatavilla olevaa sisältöä, koska nuoret voi huonosti ja nuorten ahdistuneisuuden kasvu ja käytöshäiriöt korreloi suoraan älypuhelinten käyttöön.

Vierailija
52/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa narsistilta

Vierailija
53/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä huvittavaa lukea näitä raivoseuraajien kommentteja. Miksi seuraatte jos noin ahdistaa? Se on katsos sananvapaus

Kuten meilläkin on. Mutta tämä ei siltikään toteudu kaikkien kohdalla ja mitä olet mieltä siitä että miksi ei toteudu? Miksi vain joidenkin kimppuun käydään myös tällä palstalla? Ja jatkossakin sanon mitä perkele haluan eikä kiinnosta mitä kukaan on mieltä asioistani.

Vierailija
54/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten meilläkin on. Mutta tämä ei siltikään toteudu kaikkien kohdalla ja mitä olet mieltä siitä että miksi ei toteudu? Miksi vain joidenkin kimppuun käydään myös tällä palstalla? Ja jatkossakin sanon mitä perkele haluan eikä kiinnosta mitä kukaan on mieltä asioistani.

Kenen kimppuun täällä nyt on käyty? Jos itseäsi tarkoitat niin kuulostat harhaiselta ja olet itse kääntänyt nämä kuvitteelliset kaikki muut sua vastaan kun et kunnioita toisten mielipiteitä vaan sinnikkäästi vain ilmaiset mieltäsi muista välittämättä.

Etkä voi sanoa, että sua ei muiden mielipiteet kiinnosta ja sanot mitä haluat ja odottaa että kaikki muut vaan myötäilee sua.

Keskustelu ja provoaminen on kaksi eri asiaa.

Vierailija
55/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt ihme jos ei pidä "meemitilistä"?

Eikö tuommoinen ole julkista herjaamista ja siitä voi saada sakot, se ei ole lakien mukaista?

Jonkin verran olen häntä seurannut, enkä kyllä muista että olisi halunnut kieltää somen ja puhelimet nuorilta kokonaan? Haluaisi käsittääkseni vaan vähentää ja rajoittaa aikaa ja saatavilla olevaa sisältöä, koska nuoret voi huonosti ja nuorten ahdistuneisuuden kasvu ja käytöshäiriöt korreloi suoraan älypuhelinten käyttöön.

Hirvittävästi ristiriitoja lähes jokaisessa kommentissa. Miksi mielistelette joitakin ja jopa tuette tuhon tielle? Sekin on merkki sairaudesta. Ville ei voi päättää nuorten puhelimien käytöstä mutta voisi opastaa asioissa kyllä. Kaikki täytyisi osata myös muotoilla oikein silloin kun halutaan aidosti auttaa, minkäänlainen toisten ihmisten kontrollointi omien fanatismien kautta ei tule onnistumaan. Monilla on hyvin vahva manipulaatio jota he soveltavat aina kulloinkin vallassa oleviin merkkeihin ja pinnalla oleviin asioihin. Missä pohjatyö? Kuka pureutuu perustukseen ja kaivaa juurisyyt esille työstettäviksi? Mikä on vaikutus mihinkin ja mitä tapahtuu kun toimimme kuten päätämme toimia? Toimiiko tämä asia ja mitä teemme jos se ei toimi? Miksi kielloilla halutaan saada aikaan tuloksia, missä hyväksyntä, rakkaus ja sen raamit? Missä on nuorten ääni ja mitä se kertoo? Onko kotona ja koulussa täysin samanlaista? Miksi nuorella on haasteita tai ongelmia ja auttaako se että rajoitetaan ruutuaikaa, puhelinta, annetaan kotiarestia, viedään viikkorahoja ja pakotetaan kotitöihin, yhteiseen ulkoiluun, sisaruksen hoitamiseen ja kokeisiin lukemiseen? Jaa-a.

Vierailija
56/59 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kimppuun täällä nyt on käyty? Jos itseäsi tarkoitat niin kuulostat harhaiselta ja olet itse kääntänyt nämä kuvitteelliset kaikki muut sua vastaan kun et kunnioita toisten mielipiteitä vaan sinnikkäästi vain ilmaiset mieltäsi muista välittämättä.

Etkä voi sanoa, että sua ei muiden mielipiteet kiinnosta ja sanot mitä haluat ja odottaa että kaikki muut vaan my

Näin jatkaa itseriittoinen narsistinen pyhimys eikä edes halua kyetä ymmärtämään. Sinulla on ongelmia eikä niitä voi edes yrittää ratkoa.

Vierailija
57/59 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip hei

Vierailija
58/59 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi sairauteni on hyvin laaja käsite. Tämän pyrkyrin kohdalla ei oli edes kysymys alkoholismista siinä mittakaavassa kuinka itse termin juopon tyttärenä ymmärrän! Olen työskennellyt vuosia sitten tämän tyypin kanssa samassa työpaikassa ja melko varmaksi sanon että hänen alkoholisminsa on aika tuulesta temmattu...mutta toki hyvä keino herättää faneissa sympatiaa ja ajatusta siitä että "hei, tää tyyppi on itekki ollu alkoholisti". Mitään muuta tämän tyypin päähän ei mahdu kun minä,minä ja minä! Nuorten parissa kun työskenteli niin olipa muuten laiskan letkeä kaveri eikä kyllä ollut nuoret millään lailla ykkösprioriteetti! Ylimielinen tyyppi...ja osaa todellakin vedättää ihmisiä lempeän matalalla puheellaan ja olemalla vaan ihan "hiton hyvä tyyppi" ...voi kun tietösitte...ja näkisitte tyypin läpi...

Vierailija
59/59 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia Ville tarvitsee nopeasti itse terapiaa.