Ärsyttää tämä S-ryhmän Coop-tuotteiden hyllyjen valtaus
Hyviä laatutuotteita tippuu pois lähikaupan valikoimasta ja tilalle tuodaan Coop-merkin halpatuotteita. Ilmeisesti S-ryhmä haluaa häätää maksukykyiset asiakkaat K-kauppoihin.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Onko kalliit ja kotimaiset Rainbow-tuotteet korvattu jollain toisella tuoteperheellä!!??
S-ryhmän Kotimaista on eri tuoteryhmä kuin Rainbow, joista osa on ulkomaista tuotantoa. En ole ostanut ikinä Rainbowia niin en osaa tuotteiden laadusta sanoa mitään.Rainbown tuotteet vaihtui coopiksi siksi että saatiin yhteis pohjoismainen merkki, coopilta tulivat ennenkin. Hyviä tuotteita ovat, joillakin vaan on huono makuaisti ja kuvittelevat kalliin olevan parempaa, joillekin kelpaa Lidlin puolalainen kana. Kotimaista on s ryhmän kotimaiset tuotteet. Lidlissä ei käy, mutta esim Pirkka ja se toinem k ryhmän oma tuote on pahoja.
Ei ole hyviä.Olen ostanut monia vastaavia Rainbow tuotteita vuosia ja nyt Coopina ne ihan kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Onko kalliit ja kotimaiset Rainbow-tuotteet korvattu jollain toisella tuoteperheellä!!??
S-ryhmän Kotimaista on eri tuoteryhmä kuin Rainbow, joista osa on ulkomaista tuotantoa. En ole ostanut ikinä Rainbowia niin en osaa tuotteiden laadusta sanoa mitään.Rainbown tuotteet vaihtui coopiksi siksi että saatiin yhteis pohjoismainen merkki, coopilta tulivat ennenkin. Hyviä tuotteita ovat, joillakin vaan on huono makuaisti ja kuvittelevat kalliin olevan parempaa, joillekin kelpaa Lidlin puolalainen kana. Kotimaista on s ryhmän kotimaiset tuotteet. Lidlissä ei käy, mutta esim Pirkka ja se toinem k ryhmän oma tuote on pahoja.
Niin Coop tai Rainbowkaan eivät ole valmistajia, joten vaikka merkki onkin sama, niin tuote voi tulla yhtenä päivänä Virosta ja seuraavana Hollannista ja maistua ihan erilaiselta. Eron huomaa, kun on riittävän *huono* makuaisti.
Boikotoin Coop-tuotteita, paitsi yhtä juttua on pakko ostaa koska S-marketissa eikä Prismassa ole yhtään vaihtoehtoista tuotetta sille, pelkästään siis tuo Coopin tuote, mikä korvasi ennen ostamani Rainbown.
Boikotoin myös coopia, kaikki mitä olen testannut ovat olleet pahoja. Täytetyt tortellinit maistuvat sahanpurulle. Olen laittanut palautteen s-ryhmälle. Jos haluatte muutosta laittakaa palautetta,
kiitos !
Oletteko itse käyttäneet niitä coop-tuotteita vai protestoitteko ihan vaan koska muutkin? Ne voi olla ihan samoja kuin vaikka ne Rainbowit. Vai ärsyttääkö se mainos?
Vierailija kirjoitti:
Hyviä laatutuotteita tippuu pois lähikaupan valikoimasta ja tilalle tuodaan Coop-merkin halpatuotteita.
Mainitse pari laatutuotetta, joiden tilalle on tullut coop-tuote, ja sen coopin olet itse kokeillut ja huonoksi todennut. Toisaalta voit väittää ihan mitä vaan, joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin myös coopia, kaikki mitä olen testannut ovat olleet pahoja. Täytetyt tortellinit maistuvat sahanpurulle. Olen laittanut palautteen s-ryhmälle. Jos haluatte muutosta laittakaa palautetta,
kiitos !
Varför bemöda sig då man helt enkelt kan byta affär?
Vierailija kirjoitti:
Hyviä laatutuotteita tippuu pois lähikaupan valikoimasta ja tilalle tuodaan Coop-merkin halpatuotteita. Ilmeisesti S-ryhmä haluaa häätää maksukykyiset asiakkaat K-kauppoihin.
Vaihda kauppaa. Ihan on oma valinta. K-kaupan X-tra-tuotteet ovat laadukkaita ja edullisia. X-trahan on parempi kuin Re-gular, kaikkihan tuon tietää. Ja k-kauppias kiittää.
Ne Coopin salaattijuustokuutiot oli ihmeellisen kovia, ei tarvitse toista kertaa ostaa. Juustoraaste taas ihan ok "halpis".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyviä.Olen ostanut monia vastaavia Rainbow tuotteita vuosia ja nyt Coopina ne ihan kuraa.
Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan. Koskee myös keskusliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan hirveä tilanne, että on halvempia vaihtoehtoja tarjolla. Kivempaa se on vaan itkeä hinnoista.
Moni maksukykyinen asiakas arvostaa enemmän sitä hyvää makua ja laatua, kuin hintalappua.
Minäkin, köyhä, arvostan hyvää makua enemmän kuin hintaa. Syön sitten vähemmän, teen itse enemmän. On aikamoista kettuilua myydä ihmisille ruokana jotain jota eläinkään ei söisi.
Saa kyllä olla tarkkana,ettei vahingossa osta coop merkkistä. Niin hämääviä on pakkaukset. Yhden erehdyin ostamaan,joku vanukas. Jäi syömättä se tapettiliisteri.
Hinnat vain kohoavat.
En tiennyt että tulee sen Rainbown tilalle, yhtä kallista siis kuitenkin.
olen ostanut coop ananasta säilykkeenä ja ihan ok
Coop ainoana vaihtoehtona on huono asia. Monessa tuotteessa yhtäkkiä muut merkit kadonneet ja hyllyssä on vain coop. Surkea suunta. Ei auta toitottaa mainoksissa, että coop muka on yhtä laadukas kuin merkkituote. Ei ole.
K-ketjun päällikkö tehtailee aloituksia, kun s-ryhmä kerää kiitosta hinnoittelullaan!
Coopin kausihedelmät ovat olleet hyviä, jopa erinomaisia. Kokeilin loppukesästä vesimelonia (juu siinä luki coop) sekä kirsikoita, kummatkin priimaa. Ostin lisää niin kauan kuin sai ja laatu pysyi.
Lähikaupasta ostin myöhemmin jonkin coop-juuston, kun vastaava normimerkki oli poistunut, ja paskaahan se oli. Mitään coop-kinkkua tai vastaavaa en aio edes kokeilla tällä kokemuksella. Ensi kesänä se melonin sitten taas.
Vierailija kirjoitti:
Rainbow halloumi hävinnyt. Coopin vastaaba täysin susi.
Millä tavoin susi, eikö kestä paistamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos !
Varför bemöda sig då man helt enkelt kan byta affär?
No, niin moni näyttäisi tekevänkin.
Rainbown tuotteet vaihtui coopiksi siksi että saatiin yhteis pohjoismainen merkki, coopilta tulivat ennenkin. Hyviä tuotteita ovat, joillakin vaan on huono makuaisti ja kuvittelevat kalliin olevan parempaa, joillekin kelpaa Lidlin puolalainen kana. Kotimaista on s ryhmän kotimaiset tuotteet. Lidlissä ei käy, mutta esim Pirkka ja se toinem k ryhmän oma tuote on pahoja.