Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää tämä S-ryhmän Coop-tuotteiden hyllyjen valtaus

Vierailija
30.04.2024 |

Hyviä laatutuotteita tippuu pois lähikaupan valikoimasta ja tilalle tuodaan Coop-merkin halpatuotteita. Ilmeisesti S-ryhmä haluaa häätää maksukykyiset asiakkaat K-kauppoihin.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat nousi ja laatu laski.

Vierailija
22/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan hirveä tilanne, että on halvempia vaihtoehtoja tarjolla. Kivempaa se on vaan itkeä hinnoista.

Kyllä minua harmittaa se, että meidän Prismassa leipomusten taso on romahtanut. Pienistä leipomoista ei enää huolita myyntiin käsintehtyä, vaan tungetaan tilalle mautonta massatuotantoa. No, aina voin tietysti leipoa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä köyhillekin tarttee olla vaihtoehtoja kaupan hyllyllä, muutakin kuin punalappuja yömyöhällä.

Vierailija
24/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupassa on muuten ihan hyviä tuotteita Pirkka Parhaat -merkillä. Miksei S-ryhmä voisi perustaa samanlaista? Myisi laadukasta tuotetta omien hankintakanaviensa kautta.

S-ryhmä on niin tarkka myyntivolyymeistä, että ovat varmasti laskeneet, ettei marginaalinen laadukas halpatuote tuoteryhmänä tuota riittävästi voittoa.

Vierailija
25/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovikasseissakin lukee nyt isolla: Coop - hyvä hinta-laatusuhde. Kirjoittaisin siihen mieluummin: Vaihdoimme laadukkaat tuotteen halpaan sontaan.

Niinhän S-ketju on aina tehnyt. Nähtiin myös silloin, kun S-ketju osti Stockmannin herkkuosastot: ensimmäiseksi katosivat hyllyistä laadukkaat suosikkituotteet - siis sellaiset, joilla oli ollut hyvä menekki. Mutta eihän se punikkeja kiinnostanut, kun piti saada tilalle Rainbowta sinne ja Rainbowta tänne.

Vierailija
26/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-market ilmeisesti tulee katoamaan kun Coop ketjulla voi korostaa sitten halpuutta lidliä kohtaan?

Vierailija
27/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäläisten valtakunta tulee just sopivasti SuomiPopilta...

Vierailija
28/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-market ilmeisesti tulee katoamaan kun Coop ketjulla voi korostaa sitten halpuutta lidliä kohtaan?

tuossahan olisi ideaa!

Vierailija
29/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ass market kuulostaa kyllä pahemmalta kuin Coop.

Vierailija
30/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan hirveä tilanne, että on halvempia vaihtoehtoja tarjolla. Kivempaa se on vaan itkeä hinnoista.

Kyllä minua harmittaa se, että meidän Prismassa leipomusten taso on romahtanut. Pienistä leipomoista ei enää huolita myyntiin käsintehtyä, vaan tungetaan tilalle mautonta massatuotantoa. No, aina voin tietysti leipoa itse.

Tästä täysin samaa mieltä, isostakaan Prismasta ei ole pitkäön aikaan saanut kuin pitkään säilyvää teollista sokerihöttöä. Ei ensimmäistäkään laadukasta ja tuoretta leivosta.

Vierailija
31/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Onko kalliit ja kotimaiset Rainbow-tuotteet korvattu jollain toisella tuoteperheellä!!??

Rainbow ei ole kotimainen. Eli ulkomaisia Rainbow-ruotteita on korvattu ulkomaisilla Coop-tuotteilla.

S-ryhmän kotimainen tuotemerkki on nimeltään Kotimaista.

Rainbow -vessapaperi oli ok, Coop surkeeta. Kotimaista on ok.

Vierailija
32/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kauppa on ainakin meillä edullisempi kuin K, ja ihan oikeaa rahaa kertyy Bonuksina mukavasti korkoa kasvamaan. Ne K:n plussat ovat aika mitättömiä siihen verrattuna.

Jos kävelymatkana päässä olisi lähin kauppa K, niin varmaan siellä usein kävisin.

Vierailija
33/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuossahan olisi ideaa!

Kunhan kehittävät yhtä loistavan hevi-osaston kuin Lidlillä on!

Vierailija
34/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuossahan olisi ideaa!

Kunhan kehittävät yhtä loistavan hevi-osaston kuin Lidlillä on!

Ja eurooppalaisia herkkuja. Nytkin mulla on Ranska-teemaa vapuksi - Lidlin ansiosta.

Vierailija
35/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

COOPin tomaattisose on ihan hyvää, siitä teen usein kastiketta. En muista, olenko muita cooppeja ostanut.

Ja ne tomaattisoseet ovat joka tapauksessa ulkomaisia, ei niitä suomalaisista tomaateista tehdä.

Vierailija
36/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä ostanut etelä-eurooppalaista hyvää ja halpaa shamppanjaa vapuksi vaikka Coop-tuotemerkilläkin...

Vierailija
37/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän homojen oma Rainbow-merkki lopeyetään? Mitä me nyt ostamme?!

Vierailija
38/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä täysin samaa mieltä, isostakaan Prismasta ei ole pitkäön aikaan saanut kuin pitkään säilyvää teollista sokerihöttöä. Ei ensimmäistäkään laadukasta ja tuoretta leivosta.

Mä en taas osta enää niitä Prisman leipomoiden leivoksia, kun hinnat on nousseet niin pahasti. Ennen ostin.

Vierailija
39/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meidän homojen oma Rainbow-merkki lopeyetään? Mitä me nyt ostamme?!

voit ostaa ylihintaista suomitavaraa kuten tähänkin asti

Vierailija
40/100 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sokerihöttöä, josta ei edes erota selkeitä makuja. Oikeastaan ainoa, mitä kannattaa enää ostaa, on Frödingen pakastemansikkakakku, mutta ennen oli tosiaan valikoima parempi.