Ärsyttää tämä S-ryhmän Coop-tuotteiden hyllyjen valtaus
Hyviä laatutuotteita tippuu pois lähikaupan valikoimasta ja tilalle tuodaan Coop-merkin halpatuotteita. Ilmeisesti S-ryhmä haluaa häätää maksukykyiset asiakkaat K-kauppoihin.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän homojen oma Rainbow-merkki lopeyetään? Mitä me nyt ostamme?!
Mitäs omitte sen itsellenne.
Vierailija kirjoitti:
Rainbow halloumi hävinnyt. Coopin vastaaba täysin susi.
Onneksi en tykkää halloumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan hirveä tilanne, että on halvempia vaihtoehtoja tarjolla. Kivempaa se on vaan itkeä hinnoista.
Kyllä minua harmittaa se, että meidän Prismassa leipomusten taso on romahtanut. Pienistä leipomoista ei enää huolita myyntiin käsintehtyä, vaan tungetaan tilalle mautonta massatuotantoa. No, aina voin tietysti leipoa itse.
Tämä on yksi syy miksi käyn säännöllisesti myös Cittarissa. Siellä on aina lukuisien pikkuleipomoiden leivonnaisia. Samalla ostan sitten myös muita hyviä tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Niin tämä nykyisin ulkomainen ei suomalainen S-ryhmä / COOP ryhmä
Coop on entinen rainbow vaihtui coopiksi Suomessakin niin kuin muissakin Pohjoismaissa
Jännä, en ole huomannut minkään muun tuotteen kadonneen coopin myötä kuin tietty rainbowt. Edelleen löydän ostettavaa.
Oi ihana Coop ostin juuri tuotteen ja se oli todella hyvä
Vierailija kirjoitti:
Eikös asiakasomistajien pitäisi nousta kapinaan, mehän tämä kaupparyhmä omistetaan ihan kaupan omien mainostenkin mukaan?
Asiakkailla on valta päättää- olla ostamatta Coop tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan hirveä tilanne, että on halvempia vaihtoehtoja tarjolla. Kivempaa se on vaan itkeä hinnoista.
Kyllä minua harmittaa se, että meidän Prismassa leipomusten taso on romahtanut. Pienistä leipomoista ei enää huolita myyntiin käsintehtyä, vaan tungetaan tilalle mautonta massatuotantoa. No, aina voin tietysti leipoa itse.
Tästä täysin samaa mieltä, isostakaan Prismasta ei ole pitkäön aikaan saanut kuin pitkään säilyvää teollista sokerihöttöä. Ei ensimmäistäkään laadukasta ja tuoretta leivosta.
Nimenomaan sokerihöttöä, josta ei edes erota selkeitä makuja. Oikeastaan ainoa, mitä kannattaa enää ostaa, on Frödingen pakastemansikkakakku, mutta ennen oli tosiaan valikoima parempi.
Fazerin rinkelimunkit vapuksi oli hyviä. Sattui juuri tuoreita, kun ostin. Kalliita kylläkin. Yhden hinnalla olisi saanut Lidlistä 4!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös asiakasomistajien pitäisi nousta kapinaan, mehän tämä kaupparyhmä omistetaan ihan kaupan omien mainostenkin mukaan?
Ja kauppa voisi tarjota myös sellaisia tuotteita, mitä moni asiakas haluaa ostaa.
Erikoisinta asiassa lienee, että ovat Osuuskuntia. Jaloilla ja hyveellisillä arvoilla. Osakkaan oma kauppa siis. Osakkaat halunevat siis juurikin tätä muutosta, jossa tuotteet korvataan esim. Tanskalaisella lihalla.
Hyvä että tulee coopia. Mutta mikä laatu, se ratkaisee. Entä luomut.
Vierailija kirjoitti:
Nuo osuuskaupat vasemmiston hirveä petos. Tuon coop- merkinkin alla tekevät valtavia hintaa polkevia ostosopimuksia, esim ostavat koko romanian viljatuotannon 5 vuodeksi, sitten ohjailevat politiikkaa poliitikkosiiven avulla että tuollainen riistosopimus pysyy voimassa.
S ryhmä kuuluu vasemmiston hallitsemaan ostoallianssiin joka kilpailee valtavien raaka- aineistojen markkinoilla hyvin kyseenalaisin keinoin. Orja työvoimaa s ryhmän pelloille haalitaan poliittisin päätöksiin Afrikasta. Globalisaatiota raaka- ainemarkkinoilla. Euroopassa ja Suomessa maanviljelijät valittaa näistä jättiketjuista- Aasiassa ja Afrikassa lapsi- ja orjatyövoima ei valita, siksi ostot tehdään enenevästi vasemmiston toimesta sieltä missä ruokaa ei ennestäänkään tarpeeksi. Näin saadaan lisää köyhiä S- orjia Euroopan pelloille ja hypermarketteihin.
Siellä on osuuskaupan hallitus täynnä kokoomuksen edustajia tiedoksesi
Ainakin Coop-kasvispakasteet, juustoraaste ja olut ovat täysin ok ja positiivisia laatuyllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Osa niistä on tarpeen, jos laatu on suht hyvä. Wc-paperit, karkkipussi. Mikä on huonoa, mitä tuotteita havaitsit? Eikö muissakin halpamerkeissä ole ollut huonoja, jopa K:n puolella.
Tsekkaapa wc-paperin rullan koko ja keskushylsyn koko vaikka Emboon. Kumpikohan tulee halvemmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, en ostakaan, vaikka S-ryhmää muuten suosinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Onko kalliit ja kotimaiset Rainbow-tuotteet korvattu jollain toisella tuoteperheellä!!??
Rainbow ei ole kotimainen. Eli ulkomaisia Rainbow-ruotteita on korvattu ulkomaisilla Coop-tuotteilla.
S-ryhmän kotimainen tuotemerkki on nimeltään Kotimaista.
Rainbow -vessapaperi oli ok, Coop surkeeta. Kotimaista on ok.
XTRA yllättävän hyvää! Ostan jatkossa sitä.
Olen kokeillut Coopilta vain juustoa ja lonkeroa. Kumpikin niin hirveitä, että roskiin meni. Mua harmitti, sillä todella harvoin heitän mitään elintarvikkeita pois. Mulla ei siis tule hävikkiä. Mutta se lonkero ei kelvannut edes krapularyypyn tarpeessa olevalle naapurille, niin järkyttävän pahaa se on. Tai siis pitäisi sanoa "lonkero". Tulee huono olo kun muisteleekin. Juustoa taas ei edes koira syönyt, joten...
Vierailija kirjoitti:
Ostan kyllä Xtran ja Kotimaista -tuotteitakin, miksi en siis COOPpiakin. Nyt vaan tarttee tehdä se iso homma, että selvittää, mitkä on ostokelpoisia cooppeja. Kannatan kyllä coop-aatetta eli co-operationia (eli sitä että ryhmä toimii yhdessä ryhmän kollektiivisen hyödyn eteen, sen sijaan että kilpailisi itsekkään yksilöllisen edun puolesta). SOK, siis mieluiten Prisma jossa käyn, ei kyllä vahingossakaan järjestä mitään maistiaisia tuotteista...
Eli jos olette kilttejä, niin laittakaa vinkkejä tähän ketjuun, mitä cooppeja kandee ostaa, ja mitä ei.
Niin ja sitten kun olet löytänyt ostokelpoisia tuotteita, niin se valmistaja vaihtuukin ja tuote on kelvoton, mutta mistään et sitä etukäteen näe. Vanhanmallisen kasvatuksen saaneena kun tekee pahaa heittää ruokaa roskiin, olen katsonut parin tällaisen tapauksen jälkeen parhaaksi olla ostamatta noita halpamerkkejä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut Coopilta vain juustoa ja lonkeroa. Kumpikin niin hirveitä, että roskiin meni. Mua harmitti, sillä todella harvoin heitän mitään elintarvikkeita pois. Mulla ei siis tule hävikkiä. Mutta se lonkero ei kelvannut edes krapularyypyn tarpeessa olevalle naapurille, niin järkyttävän pahaa se on. Tai siis pitäisi sanoa "lonkero". Tulee huono olo kun muisteleekin. Juustoa taas ei edes koira syönyt, joten...
Coop-juuston AINESOSAT: MAITO, tärkkelys, suola, hapate, mikrobiperäinen juoksete.
Mitähän tuo tärkkelys tekee tuolla? Tekemässä ainesosista halvempia. Kuluttaja voi tosin ostaa maissijauhot suoraan vielä halvemmalla kilohinnalla, jos niitä tarvitsee. Siitä voi jopa leipoa jotain sellaista, jota ei tarvitse heittää roskiin.
Rainbow halloumi hävinnyt. Coopin vastaaba täysin susi.