Pitäisikö pyöräyttää kolmas lapsi?
Siellä ne tappelee keskenään ja riehuu. Silti sitä miettii, että pitäisikö kokeilla tulisiko vielä. Silti ei ihan uskalla kuitenkaan. Olisihan se iso muutos. Ikää jo yli 35, mutta vielä reilusti alle 40.
Kommentit (68)
Minä tulin helposti 38v raskaaksi joten pyöräytä vaikka 2 vielä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin helposti 38v raskaaksi joten pyöräytä vaikka 2 vielä.
En usko että ehtisin kahta enää, enkä ehkä jaksaisikaan. Ellei tulosi sitten kaksosia!
Unohtuuko vauva- ja uhmaiän rankkuus oikeasti ajan kuluessa vai osuuko joillekin vaan tosi helpot ja tyytyväiset lapset? Minä, 27-vuotiaana, voin vannoa ja pääni pantiksi laittaa että en koskaan ryhdy tähän hommaan uudestaan. 2-vuotiaan kanssa saa päivittäin venyttää hermoja kun uhma on valloillaan. Kaupassa kuultu vauvan itku sai ahdistuksen aikaan. Vauvoja nähdessäni huokaisen helpotuksesta kun sellaista ei tarvitse enää itse hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Unohtuuko vauva- ja uhmaiän rankkuus oikeasti ajan kuluessa vai osuuko joillekin vaan tosi helpot ja tyytyväiset lapset? Minä, 27-vuotiaana, voin vannoa ja pääni pantiksi laittaa että en koskaan ryhdy tähän hommaan uudestaan. 2-vuotiaan kanssa saa päivittäin venyttää hermoja kun uhma on valloillaan. Kaupassa kuultu vauvan itku sai ahdistuksen aikaan. Vauvoja nähdessäni huokaisen helpotuksesta kun sellaista ei tarvitse enää itse hoitaa.
Joo varmaan unohtuu ja saa myös itse enemmän suhteellisuudentajua kun tulee ikää lisää. Meillä on lapsilla aika isot ikäerot. Sisarukset ovat lapsille niin tärkeitä.
Kaikki vaan pyörättämään jos vähänkin siltä tuntuu.. Tehkää paaaljoon lapsia
Pyöräytä toki, lapsia on nykyään ihan liian vähän.
Mitä tyhmää siinä on jättää lapset tekemättä jos ei oikeasti halua lapsia. Tyhmempää mielestäni olisi tehdä lapsia siitä huolimatta, ja sitten ne lapset kasvavat kodissa, jossa ei ole rakkautta, huolenpitoa jne.