Pitäisikö pyöräyttää kolmas lapsi?
Siellä ne tappelee keskenään ja riehuu. Silti sitä miettii, että pitäisikö kokeilla tulisiko vielä. Silti ei ihan uskalla kuitenkaan. Olisihan se iso muutos. Ikää jo yli 35, mutta vielä reilusti alle 40.
Kommentit (68)
Läskit vahatpiiat ei tule tiineeksi
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että lapsi pyöräytetään tuosta vaan. Eikö se vaadi yhdeksän kuukauden raskauden?
Vanhat piiat unissaan pyöräyttelevät läskimahijaan. 🐋🤣🤣🐋
Vierailija kirjoitti:
En ole läski enkä vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kahta kaunihimpi.
Kolmaspyörä pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommiin sit vaan. Mä haluaisin toisen, mutta ei näytä onnistuvan enää 36-vuotiaana. Onneksi tajusin edes ton yhden tehdä ajoissa.
Surullista, toivottavasti pian tärppää.
Kiitos. Toivotaan parasta, mutta jos ei onnistu, niin sitten on vaan hyväksyttävä, että mä olen nyt yhden lapsen äiti. Turha kai sitä on surkutella.
Totta toki. Mut pidän silti peukkuja. Kaikkien pitäisi saada niin monta lasta kuin haluaa. Toki voi hakea apua ensin gynekologilta, voi saada esim ovulaatiota ja kiinnittymistä stimuloivaa lääkettä, ja sen jälkeen voi hakea apua vielä klinikalta.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osannut lukea aloitusta?
Ap:lla on jo aiemmin kaksi lasta ja hän harkitsee nyt kolmatta. En hänestä käyttäisi nimeä vanhapiika.
Tottakai. Tappelevia ja riehuvia lapsia ja aikuisia tämä maailma kaipaa lisää.
Kannattaa ehdottomasti! Meillä on kolme lasta ja olen todella iloinen ja onnellinen heistä. Miehen kanssa pohdittiin neljättäkin, mutta nyt alkaa ikä jo tulla vastaan. Olemme molemmat yli nelikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti! Meillä on kolme lasta ja olen todella iloinen ja onnellinen heistä. Miehen kanssa pohdittiin neljättäkin, mutta nyt alkaa ikä jo tulla vastaan. Olemme molemmat yli nelikymppisiä.
Minkä ikäisenä nämä teille tupsahtivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole läski enkä vanhapiika.
Täältä kö pitää kysyä pyöräättääkö vaiko ei pyöräyttää. Mistä vitusta me se tiedettäisiin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain esikoisen 30-vuotiaana, keskimmäisen 33- vuotiaana ja kuopuksen 39-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän geenit niin ylivoimaisen upeet, että niitä kannattaa tähän maailmaan kopioda lisää?
Ei sillä ole merkitystä. Seuraava sukupolvi voi ostaa geenit juuri kuten haluaa. Tekniikka kehittyy, tukevaisuudessa lapset syntyvät laboratoriossa. Nyt lisääntymättä jättävät ovat tyhmiä ja heistä ei jää mitään maailmaan, ei edes niitä hyviä geenejä.
Hyvä tavoite on 4X4 kersaa eli 4 lasta 4 lle eri miehelle. Mielellään linnakundille tai vieraskielisille.
Suomi nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain esikoisen 30-vuotiaana, keskimmäisen 33- vuotiaana ja kuopuksen 39-vuotiaana.
Noin hedelmällisen kannattaisi hankkia vaan lisää. Hyvät lisääntymisgeenit.
Tähän persulandiaan? No ei todellakaan pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Pälä, pälä
Ja minkäs m**han muuttajan kieltä tuo on? Joku turkkilainen murre?
Hienoa, pyöräyttele sinä se. Tee sellainen joka jaksaa kouluttautua ja on sitoutunut työskentelemään Suomessa, niin saadaan siitä veronmaksaja tai jos ei muuta niin ainakin hoitaja (kun joku ehtii tämän väärinymmärtää, niin tarkoittaa että julkisella työskentelevä ei tuo budjettiin lisää vaikka maksaakin veroja).
Vierailija kirjoitti:
Ite ajattelin, jos tekis muffinsseja
Pullat uuniin, taikina nousee...
Jos sinulla on varaa lapsi elättää niin mikäpä ettei. Jos taas olet joku kelaelätti toimeentulo ja asumistukineen. Niin unohda koko homma.