Pitäisikö pyöräyttää kolmas lapsi?
Siellä ne tappelee keskenään ja riehuu. Silti sitä miettii, että pitäisikö kokeilla tulisiko vielä. Silti ei ihan uskalla kuitenkaan. Olisihan se iso muutos. Ikää jo yli 35, mutta vielä reilusti alle 40.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Eii...
Miksei?
Jos tahtoo niin ilman muuta! Elämä hyvin ja silleen. Rakastava koti ennen muuta.
Ite ajattelin, jos tekis muffinsseja
Älä. Tässä kun seuraa niitä monilapsisisa perheitä niin ihan loppuhan ne on.
Kyllä. Jos teillä on asiat kutakuinkin kunnossa ja molemmat haluaisivat vielä yhden lapsen, niin pankaa ihmeessä töpinäksi.
Hommiin sit vaan. Mä haluaisin toisen, mutta ei näytä onnistuvan enää 36-vuotiaana. Onneksi tajusin edes ton yhden tehdä ajoissa.
En tiennytkään, että lapsi pyöräytetään tuosta vaan. Eikö se vaadi yhdeksän kuukauden raskauden?
Vierailija kirjoitti:
Hommiin sit vaan. Mä haluaisin toisen, mutta ei näytä onnistuvan enää 36-vuotiaana. Onneksi tajusin edes ton yhden tehdä ajoissa.
Onko kirves siellä sängyn alla? Se tuo lapsilykkyä.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että lapsi pyöräytetään tuosta vaan. Eikö se vaadi yhdeksän kuukauden raskauden?
No juu mut se alulle laitto..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko isä sama kuin kahdessa edellisessä?.
Joo on! Tietenkin! Ja hän itse asiassa tätä kolmatta enempi intoilee. Mikä lie iskenyt.
Ihanaa, sitten vain panette kiireesti töpinäksi.
Lapset ja vauvat ovat ihania, voi sitä vauvan tukan ihanaa tuoksua ja pehmeää ihoa.
Yök.
Oletko joku yökkäilevä teini?
Vierailija kirjoitti:
Älä. Tässä kun seuraa niitä monilapsisisa perheitä niin ihan loppuhan ne on.
Juu mutta sitä kestää suhteellisen lyhyen aikaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, toivottavasti pian tärppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin, aloittaminen on kaikissa asioissa tärkeintä! Ei kannata jahkailla enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kirves siellä sängyn alla? Se tuo lapsilykkyä.
Kutsuivat vielä vartijan, jos menee kirveen kanssa lapsettomuuspoliklinikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin, aloittaminen on kaikissa asioissa tärkeintä! Ei kannata jahkailla enää.
Oioi, tuo on sitä suitsait sukkelaa toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, toivottavasti pian tärppää.
Kiitos. Toivotaan parasta, mutta jos ei onnistu, niin sitten on vaan hyväksyttävä, että mä olen nyt yhden lapsen äiti. Turha kai sitä on surkutella.
Jokaisen naisen pitää synnyttää jotain 18-24 lasta elämänsä aikana.
Eii...