Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli äsken riitaa, kun huomautin koiranulkoiluttajalle

Vierailija
30.04.2024 |

Että siivoaisi koiransa kakat keskeltä katua. 

Kyseinen ulkoiluttaja ei koskaan siivoa koiranpaskoja. Aiemmin en ole sanonut asiasta mutta nyt oli pakko puuttua kun paska tuli keskelle tietä ja jatkoivat matkaansa. Hän ulkoiluttaa aina samalla reitillä koiraansa, en siis ole stalkkeri vaan tunnistan jo hänet.

Nainen huusi että ei ole pussia eikä muutenkaan roskiksia, kun kaikki on viety pois! Hän ihan suuttui ja huusi vielä matkallaankin jotain mutten kuullut mitä.

Olinko ihan perseestä kun puutuin vai olisiko pitänyt olla luuseri joka ansaitseekin paskat?

Olenko seuraavan kerran turpa kiinni vai otanko paskan lapioon ja heitän sillä sitä koiranulkoiluttajaa?

T. Heikko itsetunto mut samalla rohkee ku uskalsin sanoa koiranpaskasta! Vai joku siltä väliltä? Outo? 

Antakaa paukkua!

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maailmassa koiranpaska on niitä pienimpiä murheita.

Mä käytän pyörätuolia, jalat ei toimi yhtään. Ei ole mikään pieni murhe, jos vahingossa kelaa koiran jätöksen yli. Menee monta tuntia ja on todella työläs projekti, että saan puhdistettua tuolin kylppärissä. Pitää könytä lattialla jne.

Sama on lastenvaunuissa, olen nähnyt monta kertaa kun joku äiti/isä harmittelee kun on renkaassa kiinni p**kaa.

Vierailija
42/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vastaavissa tilanteissa sanonut, tai jos koiraa on pidetty irti taajamassa ja lakisääteisen kiinnipitoajan aikaan, tai koira jätetty kesäkuumalla autoon.

Yleensä siitä seuraa pelkkää riitaa ja haistattelua. En jaksa sanoa enää kellekään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei poimisi niitä niin mehän hukuttaisiin koiranjätöksiin. Sun on tietty mahdotonta noilla aivoilla ajatella muitakin. 

No joo.  Vuodessa koiranpaska on entinen.  Näillä aivoilla ajattelen edelleen että pska on älyttömän pieni murhe kun parina iltana vilkaisee uutisia maailman tapahtumista. Onhan se jo ekologisintakin jättää jätös paikoilleen: ei sitä kakkapussia tarvitse kuskata roskalaatikosta jätelaitokselle.  Näin maailma pelastuu. Älä tämän koomin epäile minun ajatuskulkua koska näen asiat hieman laajemmin kuin siä.

Sun koira voi tehdä kakat sisälle kun pska on pieni murhe.

Vierailija
44/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa SAKOT jos ei kerää. Seuraavalla kerralla kuva ja poliisille ilmoitus.  Keväällä on kennelyskää sun kaikki muut pöpöt valloillaan kun kakat paljastuvat lumen alta ja uusia kakkoja tulee. Puhumattakaan että pyörällä ajaa, on tiukassa saada renkaista löysä kakka pois. Mä olen usein huutanut että "saat multa kakkapussin" nii eivät ole kehdanneet olla keräämättä.. Vähä nauratti ku yks mies yökki hartaasti siinä, koira oli jo hyvinkin aikuinen ja iso, tais olla eka kerta ku keräsi. Sanoin sitten vielä että "Hyvä poika!" niinkun koiralle sanotaan. 😁

Vierailija
45/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että sanoit.

Hävisikö se paska sanomalla?

Sinä kohta häviät tästä pallosta

Hyi sinua. Minulla ei ole koiraa. Jotenkin säälittävää tulla tänne hehkuttamaan, että on sanonut jollekin välinpitämättömälle koiranomistajalle paskojen keräämisestä, vaikka mitään hyötyä siitä ei ollut.

Ne jotka keräävät koiriensa jätökset, keräävät ne ilman sanomista. Ne taas, jotka eivät niitä kerää, jättävät ne keräämättä, vaikka siitä joku sanoisikin.

No varmasti kerää jatkossa! Ei tietenkään kerää heti sanottua kun ei kerran ollut sitä kakkapussia mukana..tyhmähän olis jos ei hävettäis eli ottaa varmasti jatkossa pussin mukaan! 

Hei mieti nyt vähän! Kannattaa sanoa niin käytös muuttuu jatkossa! Yhteisön paine on se joka laittaa keräämään ne paskat pois!

Vierailija
46/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin kotikadulla yksi eukko paskatti koiransa aina postilaatikoiden viereen, kerran keräsin kakat pussiin ja seurasin sitä kerrostalon rappuun ja palautin lastin postiluukusta omistajalleen,ei ole sen jälkeen sitä eukkoa meidän kulmilla näkynyt.

Vierailija
47/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei poimisi niitä niin mehän hukuttaisiin koiranjätöksiin. Sun on tietty mahdotonta noilla aivoilla ajatella muitakin. 

No joo.  Vuodessa koiranpaska on entinen.  Näillä aivoilla ajattelen edelleen että pska on älyttömän pieni murhe kun parina iltana vilkaisee uutisia maailman tapahtumista. Onhan se jo ekologisintakin jättää jätös paikoilleen: ei sitä kakkapussia tarvitse kuskata roskalaatikosta jätelaitokselle.  Näin maailma pelastuu. Älä tämän koomin epäile minun ajatuskulkua koska näen asiat hieman laajemmin kuin siä.

Sun koira voi tehdä kakat sisälle kun pska on pieni murhe.

Eipä ole koiraa.

Vierailija
48/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että sanoit.

Hävisikö se paska sanomalla?

Sinä kohta häviät tästä pallosta

Hyi sinua. Minulla ei ole koiraa. Jotenkin säälittävää tulla tänne hehkuttamaan, että on sanonut jollekin välinpitämättömälle koiranomistajalle paskojen keräämisestä, vaikka mitään hyötyä siitä ei ollut.

Ne jotka keräävät koiriensa jätökset, keräävät ne ilman sanomista. Ne taas, jotka eivät niitä kerää, jättävät ne keräämättä, vaikka siitä joku sanoisikin.

No varmasti kerää jatkossa! Ei tietenkään kerää heti sanottua kun ei kerran ollut sitä kakkapussia mukana..tyhmähän olis jos ei hävettäis eli ottaa varmasti jatkossa pussin mukaan!

Ei tule tapahtumaan. Koiranomistajissa on sellaisia, jotka eivät paskoja keräile. Vielä vähemmän, jos joku ulkopuolinen "käskee".

Vierailija
49/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt että näillä on päässä vikaa ja äo pienempi kuin sun molempien pupillien ympärys yhteensä?

Eivät kiusallaankaan kerää ja mitä he niillä pusseilla tekisi kun ei ole tarkoituskaan kerätä. 

He haluavat että heidät huomataan. He haluavat osoittaa mieltään. He haluavat tuntea olevansa vallassa.  😂😂

Paskapäitä. Siksi käy usein noin että kun heille sanoo asiasta, niin mitään muuta ei tule mieleen kuin suoltaa paskaa ulos suustaan tai alkaa väkivaltaiseksi

Vierailija
50/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran omistajat on alhaisin eliömuoto.

Yleistäjät on alhaisin eliömuoto.

Tosiaan 98 % pilaa 2 % maineen.

Vierailija
51/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso murhe ovat kaltaisesi ihmiset, jotka näköjään haluavat toimia oman päänsä mukaan, olla "vapaita" ja huutelevat  "poliisivaltiosta". Kun aina löytyy se "suurempi" murhe, joten mun koira saa paskoa minne haluaa?

Minä, kahden koiran omistaja, katson, että ne ulosteet tulee kerätä sieltä, missä ne aiheuttavat haittaa. Ja kerään, aina. Ripulille en tietenkään voi mitään. Onneksi näen koiran käytöksen jo ennakolta, joten osaan mennä viereiseen pöpelikköön (missä ei liiku ketään), kun sillä ruikku tulee.

Mietipä millainen maailma olisi ilman lakeja ja asetuksia. Aloita vaikka poistamalla liikennevalot.

Ap, kiitos!

Älä nyt prsettäs revi sentään.  Luehan se viesti uudelleen mitä kirjoitin.  En huudellut yhtä

Anna olla, kerroit jo itsestäsi ihan tarpeeksi.

Vierailija
52/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus vastaavissa tilanteissa sanonut, tai jos koiraa on pidetty irti taajamassa ja lakisääteisen kiinnipitoajan aikaan, tai koira jätetty kesäkuumalla autoon.

Yleensä siitä seuraa pelkkää riitaa ja haistattelua. En jaksa sanoa enää kellekään mitään. 

Jos joku jättää koiran kuumaan autoon, ei siinä mitään sanomisia tarvita, vaan asiasta tulee ilmoittaa hätänumeroon.

Vierailija
53/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin kotikadulla yksi eukko paskatti koiransa aina postilaatikoiden viereen, kerran keräsin kakat pussiin ja seurasin sitä kerrostalon rappuun ja palautin lastin postiluukusta omistajalleen,ei ole sen jälkeen sitä eukkoa meidän kulmilla näkynyt.

Vaihtanut reittiä nykyään paskattaa jonkun toisen nurkilla.

Vierailija
54/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koirankakkapoliisi luulet olevasi? Ei ole sinun asiasi. Pidä huoli vaan omista asioistasi, KYYLÄ!

Sinun koirasi paska on minun asiani jos astun sinun koirasi paskaan.

Ketä kiinnostaa sinun paskajalkasi? Ominaistuoksusi korkeintaan paranee.

Et sinäkään kiinnosta minua mutta kun astut koiranpaskaan, siitä tulee sinun asiasi. Mutta tuskin viitsit edes omaa persettäsi pyyhkiä. Etkä pese käsiäsi paskalla käytyäsi. Etkä vedä pönttöäsi. Mutta se on sinun asiasi.

Vierailija
55/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on sekopäitä, minkäs teet. Voi jo päätellä ettei varmaan pahemmin järki päätä pakota kyseisellä henkilöllä, jos jättää koiranpaskat keskelle tietä. Ja no, useimmiten jos menet moittimaan jotain tuntematonta niin eihän siitä ilahduta, joten varsin odotettavissa että haukut tulee jos tuollaisesta sanoo. Saahan sitä silti sanoa ja pitäisihän ne paskat kerätä. 

Vierailija
56/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siitä sanomisesta hyötyä oli, jotkut paksupäät kun eivät ymmärrä edes näin yksinkertaista asiaa..Itseäni koiranomistajana ärsyttää nämä, joiden taskussa kakkapussit painavat kai niin paljon, ettei jalka enää nousisi, jos nappaisi muutaman mukaansa ja he, jotka juoksuttavat hurttiaan irti. Rahasta ei voi kumpikaan laiminlyönti olla kiinni. Kakkapussit ja hihnat ei maksa paljoa kaikkiin muihin koirasta aiheutuviin kuluihin verrattuna. Pelkkää välinpitämättömyyttä ja minäminäminä-ajattelua.

Jos ap yrittää valistaa kakkapussittomia, minä yritän tehdä samaa irtijuoksuttajille. Tosin mulla ei pinna riitä mihinkään rakentavaan kommentointiin, koska tilanne on aina se, että se irtorakki ryntää omien koirieni päälle. Siinä pääsee muutamakin ruma sana ja sen verran kovaan ääneen, että kuulevat muutkin kuin sen kyseisen elukan omistaja.

Vierailija
57/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtanut reittiä nykyään paskattaa jonkun toisen nurkilla.

Joka reitiltä löytyy joku, joka ottaa asiakseen häätää paskottajan pois. Silmukka kiristyy ja pian on puheissa "Se vaaleahiuksinen vanhempi nainen, jolla on se spanieli, ja aina meidän roskiksille paskottaa sen koiransa" sana kiirii ja aletaan katsoa alaviistoon. Ja monet alkavat ottaa silmätikuksi ja huomautella.

Vierailija
58/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä voi tulla isompi murhe jos siihen paskaan astuu ja vielä huomaamatta ja kuljettaa sitten sen paskan kengissään vaikka ruokakauppaan tai jonkun kotiin. Jos ei viitsi koiran jätöksiä korjata ei tarvitse koiraa ottaa. Jos niitä roskiksia ei ole lähettyvillä se ei ole mikään syy jättää sitä kakkaa korjaamatta, sen voi kuljettaa ihan hyvin oman kotitalon roskikseen.

Vierailija
59/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin (pk-seudun tihellä asumisalueella) aika monet kättävät koiriensa paskat keräämättä ja suunnilleen yhtä monet antavat koiriensa juosta vapaana.

Vierailija
60/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olet sanonut. Ensi kerralla ota muovipussilla paskat käteesi ja hiero niitä tuohon ihmiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi