Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä teiltä poistaa PANETUKSEN tunteen?

Vierailija
30.04.2024 |

Poistuuko panetus/seksintarve orgasmilla vai pitääkö saada panoa? Mikä siinä panossa on se juttu, jos ehkä ette kuitenkaan saa orgasmia? Poistuuko panetus jos itse dildoilette penetrointia? Vai pitääkö saada sisään lämpöä, ehkä haistella kullin tuoksua ja saada lopuksi spermaa sisään. Vai onko se jonkin emättimessä olevan pisteen mekaanista painelua kunnes jossain vaiheessa panetus helpottaa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikkii leluilla. Ei ainakaan sano että munaa haluaisi. Omakiva ennen nukkumaan menoa vaikka kuinka väsynyt olisi.

Vierailija
42/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistuu vain kunnon pitkällä panolla, taitavan miehen ja edes kohtuullisen kokoisen kalun kanssa.

Runkkaamalla siirtyy vain muutaman tunnin

Minulla ei ainakaan itsetyydytys tuo pitempikestoista tyydytystä. Tuollainen nimenomaan pitkäkestoinen yhdyntä olisi haaveissa.

Sama. Orgasmi on aina orgasmi, mutta jos kunnolla panettaa, mä tarvitsen jotain sisääni. Mieluiten miehen. Eikä pari minsaa riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panetus loppuu heti, kun äijä kävelee sisään!

Onpas värkilläsi kokoa, kun "sisään" voi kävellä.

Sellaisia ne suomalaiset siiderivalaat on.

Vierailija
44/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla nykyään 80% miehestä esittää naista, tai paremminkin yrittää esittää.

Vierailija
45/55 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla nykyään 80% miehestä esittää naista, tai paremminkin yrittää esittää.

Sinä oletkin sitten ainoa, joka pystyy erottamaan miehen ja naisen kirjoitukset. Joten, kumpi minä olen?

Vierailija
46/55 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole oikeastaan mitään "panetuksen" tunnetta, vaan ihan vaan himoa ja halua ryhtyä rakastelemaan ja saada se orgasmi.

En tajua tätä juttua. Meillä ei jokakerta ollenkaan ole yhdyntää, mutta seksimme on ihan mahtavaa.

Vierailija
47/55 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole oikeastaan mitään "panetuksen" tunnetta, vaan ihan vaan himoa ja halua ryhtyä rakastelemaan ja saada se orgasmi.

En tajua tätä juttua. Meillä ei jokakerta ollenkaan ole yhdyntää, mutta seksimme on ihan mahtavaa.

Osalla naisista on käsittääkseni emotionaalista, mutta myös fyysistä pakotuksen tunnetta syvällä lantiossa joka lähtee nussimalla. Tarvitsee saada liikettä ja painetta päin lantioaluetta jotta panetuksen tunne häviää. Sitä edesauttaa pidempi kesto ja toki myös orgasmit jotta pillusta tulee turtunut ja nussittu. Näin on pari naista sanonut ja itse miehenä minusta tuntuu, että panetus ei poistu laukeamisella vaan oman lantion käyttämisellä. Lantion alueen veren kierto lisääntyy ja siten lähtee oikein persettä kouristava orgasmi. Erilainen kuin vain käteen vedolla.

Vierailija
48/55 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla naisista on käsittääkseni emotionaalista, mutta myös fyysistä pakotuksen tunnetta syvällä lantiossa joka lähtee nussimalla. Tarvitsee saada liikettä ja painetta päin lantioaluetta jotta panetuksen tunne häviää. Sitä edesauttaa pidempi kesto ja toki myös orgasmit jotta pillusta tulee turtunut ja nussittu. Näin on pari naista sanonut ja itse miehenä minusta tuntuu, että panetus ei poistu laukeamisella vaan oman lantion käyttämisellä. Lantion alueen veren kierto lisääntyy ja siten lähtee oikein persettä kouristava orgasmi. Erilainen kuin vain käteen vedolla.

Tässä tuotiin selvästi esille se seikka, että 'panetusta' määrittää pitkälti fysiologiset lainalaisuudet.

Vierailija
49/55 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panetus loppuu heti, kun äijä kävelee sisään!

eli otit äijän vain elättäjäksi. tyypillinen loisakka.

Vierailija
50/55 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuvattu. Naisena koen samanlaista halua ja tarvetta tuohon lantion liikuttamiseen. Parhaiten panetus hoituu, kun mies ensin nuolee tai sormettaa mulle ison orkun ja sen jälkeen nussii kunnolla. Miehen paino päällä ja lantion liike ja se, että saa omalla lantiolla panna vastaan tuovat ihan omanlaisensa tyydytyksen. Samoin miehen laukeaminen sisääni. Yleensä saan itsekin toisen orkun tuossa.

Vierailija
51/55 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja mieheni ei ole halunnut minua vuosiin. Edellisestä kerrasta on noin 4 vuotta. Luulin jo tottuneeni tähän, mutta nyt kun 40+ hormonaaliset muutokset ovat iskeneet niin panetus on jatkuvaa. En pysty keskittymään päivisin enkä nukkumaan öisin kun vaan panettaa. Itsetyydytys ja mielikuvaharjoittelut vain pahentavat tilannetta. En ole keksinyt mitään mikä auttaisi kun ero, pettäminen tai avoin suhde eivät juuri nyt ole mahdollisia. Olen miettinyt auttaisiko joku hormonivalmiste. Onko kenelläkään kokemusta? Tuntuu kamalalta ajatukselta lähteä lääkäriin pyytämään apua tällaiseen tilanteeseen. 

Vierailija
52/55 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo panetuksen tunne kaikonnut.

Kohta taas otan.

Valkkaan parhaimman otoksesta tänäpänä. Otan minkä haluun.

Jos ei näytä sopivaa tää jää väliin.

Huomenna taas.

Jsss.

mitäköhän v...a tämä tarkoittaa?!

Vierailija
53/55 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on kuin vanhasta Jallusta. Uskon, että 95% tässäkin aika surkeita "miehiä".

Vierailija
54/55 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli tämä menopaussi.

Vierailija
55/55 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vaimolta. Ei ymmärtänyt kysymystä. Ei ollut kuulemma ikinä kuullutkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän