Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä teiltä poistaa PANETUKSEN tunteen?

Vierailija
30.04.2024 |

Poistuuko panetus/seksintarve orgasmilla vai pitääkö saada panoa? Mikä siinä panossa on se juttu, jos ehkä ette kuitenkaan saa orgasmia? Poistuuko panetus jos itse dildoilette penetrointia? Vai pitääkö saada sisään lämpöä, ehkä haistella kullin tuoksua ja saada lopuksi spermaa sisään. Vai onko se jonkin emättimessä olevan pisteen mekaanista painelua kunnes jossain vaiheessa panetus helpottaa?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi auttaa, joskus tarvitsee useammankin. Ja tämä siis ihan omaa kättä käyttäen, en työntele asioita sisääni runkatessa. Myös paneminen voi joskus auttaa mutta siihen tarvitaan aika monta kertaa peräkkäin koska siinä en koskaan saa.

Vierailija
22/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo panetuksen tunne kaikonnut.

Kohta taas otan.

Valkkaan parhaimman otoksesta tänäpänä. Otan minkä haluun.

Jos ei näytä sopivaa tää jää väliin.

Huomenna taas.

Jsss.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jzzzz

Vierailija
24/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetus poistuu esim. selailemalla puhelinta, ajattelemalla huomisen päivän aikatauluja, ostoslistaa, tiskejä, imurointia, pyykinpesua. Onhan näitä keinoja naisella vaikka kuinka.

Vierailija
25/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuu sillä että miettii tuollaisia typeriä ihmisiä kuten ap

Vierailija
26/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain paneminen. Kunnon paneminen. Voi riittää päivien ajakskin jos saa kunnolla. Tuntuu niin hyvältä. Vaikka ei sais orkkua. Orkut yksin lelun kanssa pitää panetuksen poissa vaan 5min. Dildoja en käytä, kokeillut pari kertaa mutta ei tunnu hyvältä. Ei korvaa miestä. En tiedä miksi onhan se outoa, luulis että orkku menis seksin edelle missä ei sais.

tunnin pano helpottaa jo oikeasti. onneksi mies jaksaa.

Vierailija
27/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla orgasmi. Ei väliä, miten saatu.

Vierailija
28/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuu vain kunnon pitkällä panolla, taitavan miehen ja edes kohtuullisen kokoisen kalun kanssa.

Runkkaamalla siirtyy vain muutaman tunnin

Vierailija
29/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistuu vain kunnon pitkällä panolla, taitavan miehen ja edes kohtuullisen kokoisen kalun kanssa.

Runkkaamalla siirtyy vain muutaman tunnin

Minulla ei ainakaan itsetyydytys tuo pitempikestoista tyydytystä. Tuollainen nimenomaan pitkäkestoinen yhdyntä olisi haaveissa.

Vierailija
30/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen panoa tarvita mutta miehen antamat kunnon orgasmit yleensä muutamat ainakin, sen vievät.

Vierailija
31/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetus ihan väärä sana naiselle. Halu sen orgasmin saamiseen miehen kosketuksella on parempi (sana).

Vierailija
32/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panetus ihan väärä sana naiselle. Halu sen orgasmin saamiseen miehen kosketuksella on parempi (sana).

No mulla ei tuo pidä paikkaansa. Nyt ainakin just ihan perinteisesti panettaa. Eli on painetta koko lantion alueella. Haluaisi saada jotain sisäänsä.

Halu on taas paljon monimutkaisempi tunne. Voin kyllä nyt haluta miehen kosketusta ja sitä että hän tuottaa minulle orgasmi, mutta esim pelkkä saaminen ei aina poista panetusta. Sen poistoon tarvitsen panemista. 

Vierailija
33/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetus lähtee nussimalla kunnolla. Runkkaus ei poista panetusta, eikä orkku. Tarvii mieheltä kyytiä että helpottaa. Ja yllä olevalle, kyllä minua ainakin kirjaimellisesti panettaa, enkä tarvii orgasmia sen poistoon vaan kunnon penetraation. Orkut sitten erikseen.

N33

Vierailija
34/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkaltaiset pervopertin laatimat drunkkailualoitukset. Yäk.

Vierailija
35/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se poistaisi, jos saisi joltakin mieheltä kunnon kyytiä pitkän kaavan mukaan, kaikilla herkuilla. 

Pakko se on itse dildotella kun fantasiat ajavat jo pelkälleen, ilman että koskekaan, orgasmin partaalle. Mutta vaikka saisi dildon avulla orgasmin, ei se korvaa miehen isoja kouria puristamassa lantiota, painamassa päätä alemmas tai hieromassa klitorista samalla kun nussii takaapäin.

Tai miehen tuoksua. Tai miehen ihon kuumuutta omaa kehoani vasten. Tai sitä kun tunnet olevasi lähellä orgasmia ja yrität pidätellä, mutta mies huomaa ja tulee oikein syvälle, ja aloittaa sitten raivokkaan panemisen, eikä voi enää muuta kuin kouristella ja voihkia ja kostuu ja litisee vain. 

Vierailija
36/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkaltaiset pervopertin laatimat drunkkailualoitukset. Yäk.

Tämä on asiallinen, tärkeä ja hyvin mielenkiintoinen aloitus. On ollut joskus mielessä itselläkin tehdä noita kysymyksiä koskeva aloitus.

Vierailija
37/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittysköhän tähän se naisellinen ajatus, että saa  tyydyttää sen miehen, ja siitä sitten joku kiitos..Tosin ei mulla kyllä.

Vierailija
38/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitää olla kunnon paukutusta ja saan useita orkkuja. Niin, helpottaa...N28

Vierailija
39/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla panetus loppuu kun laitta sormuksen sormeen. Vähintään siihen yhteen mieheen loppuu kiinnostus. 

Vierailija
40/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla panetus loppuu kun laitta sormuksen sormeen. Vähintään siihen yhteen mieheen loppuu kiinnostus. 

Kerro nyt vielä se hääkakkujuttu kun ei olla kuultu sataakaan kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi