Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hämmentynyt! Joku mies katsoi minua hymyillen

Vierailija
30.04.2024 |

Olin hänelle ystävällinen kahvilassa ja vielä poistuessaankin hän otti katsekontaktia minuun ja hymyili. Oli vielä kaikenlisäksi ihan kivannäköinen ja -oloinen. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään sitä hymyilisi enemmän mutta tulkitaan aivan muuksi kuin ystävällisyydeksi.

Se on jännää kun luulen, että näin on olit sitten mies, joka hymyilee tai nainen joka hymyilee, niin liian helposti moni saattanee tulkita hymyn olevan jotain muuta kuin vain ystävällisyyttä tai ilman mitään taka-ajatuksia. Mutta tokihan hymyilemiseenkin liittyy kulttuurisia eroja. - On ollut toisinaan vaivaannuttavaa kun on kohdannut ihmisen joka hymyilee sinulle mutta josta tulee tunne, että hän ei hymyile sinulle aidosti, vaan eimeekiksi siksi, että hänen työnantajansa kyttää ja vahtii sitä, että hän työntekijänä "hymyilee" kaikille asiakkaille. 

Uskovainen mies

Vierailija
22/22 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään sitä hymyilisi enemmän mutta tulkitaan aivan muuksi kuin ystävällisyydeksi.

Se on jännää kun luulen, että näin on olit sitten mies, joka hymyilee tai nainen joka hymyilee, niin liian helposti moni saattanee tulkita hymyn olevan jotain muuta kuin vain ystävällisyyttä tai ilman mitään taka-ajatuksia. Mutta tokihan hymyilemiseenkin liittyy kulttuurisia eroja. - On ollut toisinaan vaivaannuttavaa kun on kohdannut ihmisen joka hymyilee sinulle mutta josta tulee tunne, että hän ei hymyile sinulle aidosti, vaan eimeekiksi siksi, että hänen työnantajansa kyttää ja vahtii sitä, että hän työntekijänä "hymyilee" kaikille asiakkaille. 

Uskovainen mies

On olemassa toki neutraalia hymyilyä ja tuollaista minäkin melkein päivittäin kohtaan, mutta on ihan eri asia hakea jonkun nurkassa istuvan katsetta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän