Olen hämmentynyt! Joku mies katsoi minua hymyillen
Olin hänelle ystävällinen kahvilassa ja vielä poistuessaankin hän otti katsekontaktia minuun ja hymyili. Oli vielä kaikenlisäksi ihan kivannäköinen ja -oloinen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
MIestenvälinen rakkaus on ihanaa :)
Kaikki rakkaus on ihanaa :) Itse olen nainen eikä mulle käy tuollaista koskaan. Paitsi tänään.
Ap
Kysyitkö nimeä tai numeroa? Nyt meni hymy harakoille!
Kuukausi sitten kävin Lidlissä, vartija-asuinen nuori mies tervehti hymyillen, mietin monta päivää, kukahan tuttu mahtoi olla. Hymyilystä on tullut harvinaista.
t. 65v muori
Vierailija kirjoitti:
En ja nyt harmittaa :( Olis pitäny juosta perään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ja nyt harmittaa :( Olis pitäny juosta perään.
Ap
Nössö. Naiset ei kyllä saa mitään aikaiseksi. Todennäköisesti missasit hyvät panot.
Minullekin kävi muinoin samoin. Jokainen vastaantulija hymyili tai suorastaan nauroi. Olin otettu. Vihdoinkin charmini on huomattu. Oli jäänyt sepalus pyöräillessä auki, perillä huomasin.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin kävi muinoin samoin. Jokainen vastaantulija hymyili tai suorastaan nauroi. Olin otettu. Vihdoinkin charmini on huomattu. Oli jäänyt sepalus pyöräillessä auki, perillä huomasin.
:D
Vierailija kirjoitti:
On mullakin joskus ollut metrin verran wc-paperia kengänpohjassa, mutta nyt ei ollut mitään sellaista. Olin tosin ilman meikkiä, joten saattoi hän hymyillä sillekin, että näytin mitättömältä.
Ap
Kiva että joku haluaa olla ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että joku haluaa olla ystävällinen.
Minä olen aina kaikille. Myös niille, jotka eivät sitä ansaitse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mullakin joskus ollut metrin verran wc-paperia kengänpohjassa, mutta nyt ei ollut mitään sellaista. Olin tosin ilman meikkiä, joten saattoi hän hymyillä sillekin, että näytin mitättömältä.
Ap
Miksi joku hymyilisi sille, että näytät omalta itseltäsi? Epäilen vahvasti.
Minä hymyilen tilanteissa. Joskus vastahymyn saa nuorilta miehiltä ja mummoilta, ei muilta.
Jos meet kesällä vaikka Italiaan, sulla varmaan aivo nyrjähtää. Oikeasti muualla hymyillään ja jutellaan paljon, ei täällä valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos meet kesällä vaikka Italiaan, sulla varmaan aivo nyrjähtää. Oikeasti muualla hymyillään ja jutellaan paljon, ei täällä valitettavasti.
Kehä 3:n sisäpuolella? Lähde pois sieltä muutaman prosentin kokoiselta pläntiltä muualle Suomeen niin huomaat, että kyllä täälläkin hymyillään ja puhutaan vapautuneesti aivan ventovieraillekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monta kertaa Italiassa eikä siellä kukaan puhunut mulle.
Ap
Mielellään sitä hymyilisi enemmän mutta tulkitaan aivan muuksi kuin ystävällisyydeksi.
En tiedä miten suuri todennäköisyys on, että Ap olet se nainen, jolle tänään tulin hymyilleeksi. Mutta minua lämmittää silti ajatus siitä, että se nainen, jolle tänään hymyilin olisi saattanut enempi ilahtua nähdessään hymyni, kuin vaivaantua ja kiusaantua siitä. Kaunista ja iloista Vappua Sinulle nyt!
Vierailija kirjoitti:
Italiassa kehutaan kauniiksi, eikä siinä mitään ongelmaa siellä, mutta täällä Suomessa se on toki väärin.
MIestenvälinen rakkaus on ihanaa :)