Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eino Grön joutui jättämään vaimonsa hoivakotiin nyt hänellä on uusi suhde: Tällaisessa elämäntilanteessa ei ole mitään syntistä

Vierailija
30.04.2024 |

Eino Grönillä on uusi naisystävä. On tärkeää, ettei jää yksin.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010385119.html

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä toisten taakkaa tehdä suuremmaksi vaan ymmärtää, ettei tilanne ole helppo.Eino Grön on hoitanut ihmissuhteensa hyvin, eikä ole tuomitsemassa eikä arvostelemassa muiden elämää.

Ai, pettäminen on nykyään ihmissuhteiden hyvinhoitamista. Mielenkiintoista. Toimitko itse samalla tavalla ja toivot samaa kohtelua.

Miten se muistisairas kärsii, jos/kun on pihalla kaikesta?

Muistisairaan lapsi kärsii ja vihaa isäänsä.

Vierailija
122/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä toisten taakkaa tehdä suuremmaksi vaan ymmärtää, ettei tilanne ole helppo.Eino Grön on hoitanut ihmissuhteensa hyvin, eikä ole tuomitsemassa eikä arvostelemassa muiden elämää.

Ai, pettäminen on nykyään ihmissuhteiden hyvinhoitamista. Mielenkiintoista. Toimitko itse samalla tavalla ja toivot samaa kohtelua.

Mitä samaa kohtelua? Avioparinako heidän pitäisi elää ja nukkua esim samassa sängyssä. Ei kiitos. Mieluummin elän ihan sitä omaa arkeani siellä hoivakodissa ilman puolisoa.

Jos ei samassa sängyssä viihdytä, silloin yleensä erotaan. Toisilla vaan raha ratkaisee senkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eino Grön on tuonut iloa laulamalla ja esiintymällä monessa hoivakodissa. Vaimoaan ei ole hylännyt sinne.

Eikö? Floridassa uuden naisen kanssa puoli vuotta putkeen kuhertelu ei ole hylkäämistä? Omaiset käy katsomassa vaimoa sillä välin kun herra ja hidalgo viettää makeaa elämää uuden naisen kanssa. Sellaista elämää toivot myös itsellesi?

En ole tuo, jolta kysyit, mutta jos puoliso on täysin muistamaton niin eihän se silloin satuta. Minä oon sitä mieltä että eläkööt minun ukko vaikka pysyvästi ulkomailla toisen naisen kanssa, jos minä olen täysin pihalla kaikesta.

Kyse ei olekaan idiootti sinusta vaan vaimon läheisistä. Siihen ei kuulu Eino eikä tämän naisystävä.

Vierailija
124/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä samaa kohtelua? Avioparinako heidän pitäisi elää ja nukkua esim samassa sängyssä. Ei kiitos. Mieluummin elän ihan sitä omaa arkeani siellä hoivakodissa ilman puolisoa.

Jos ei samassa sängyssä viihdytä, silloin yleensä erotaan. Toisilla vaan raha ratkaisee senkin.

Eli nyt sun mielestä muistisairaan pitäisi ottaa ero, vaikka tuskin edes muistaa olevan edelleen naimisissa.

Suosittelisin muuten muistitestejä. On ajatuksen juoksu sitä luokkaa että ei tuo ihan terveitä kuulosta.

Vierailija
125/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, sitten kun itse oon vihannes, niin en odota muiden kärsivän sen takia. Itse en ehkä pystyis tekemään noin.

Vierailija
126/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistisairaus on läheisille sairauksista julmin. Jos sairas puoliso ei enää tunnista, on ihan ok, että puolisollaan on muutakin elämää pitämässä hänet kasassa. Jos käy kuitenkin säännöllisesti tapaamassa puolisoaan silloin, kun hän ei ole enää läsnä tässä maailmassa, hoitaa homman jo moninkertaisesti paremmin kuin moni muu mies pystyy. Siinä kohtaa ei ole mitään väliä sillä, onko vierellä uusi naisystävä vai ei.

Käykö tosiaan toiselta puolelta maapalloa säännöllisesti tapaamassa vaimoaan hoitokodissa? Mitä arvelisit? Ero olisi oikea ratkaisu, mutta Eikalla raha se ratkaisee. Harmi ettei Eikka ole vielä tuohon ikään mennessä ymmärtänyt, että arkkuun niitä rahoja ei saa ja vaikka saisi, niillä ei tee siellä mitään. 

Mistä sinä tiedät, että ero olisi oikea ratkais

Ei ole, Eino olisi jo eronnut. Eihän näillä mitään avioehtoa ollut (tarkasta vaikka DVV:sta) ja vaimo tuloton. Eikalta häviäisi puolet omaisuudesta ja ei olisi varaa kestitä niin hyvin uutta hyyryläistä.

Vierailija
127/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi loukkaavampaa, jos ukko kiikuttaisi minulle avioeropaperit hoitokotiin kuin että pysyy kanssani naimisissa ja seurustelee ulkopuolella toisen naisen kanssa. Jos tosiaan tilanne on sellainen, että olen täysin muistamaton. Muistisairaus voi iskeä jo nuorena. Nuorimmat hoitamani muistamattomat asiakkaat ovat vain hieman päälle viisikymppisiä. En todellakaan oleta puolisoni elävän selibaatissa koko loppuikäänsä, jos mulle käy huono tuuri.

Vierailija
128/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero tuskin edes onnistuu jos ja kun toinen ei ole oikeustoimikelpoinen tai ainakaan sen saaminen ei olisi ihan yksinkertaista.

Vierailija
129/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on sitten itsekäs tai tosiaan vielä lapsi.

Vierailija
130/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se olisi loukkaavampaa, jos ukko kiikuttaisi minulle avioeropaperit hoitokotiin kuin että pysyy kanssani naimisissa ja seurustelee ulkopuolella toisen naisen kanssa. Jos tosiaan tilanne on sellainen, että olen täysin muistamaton. Muistisairaus voi iskeä jo nuorena. Nuorimmat hoitamani muistamattomat asiakkaat ovat vain hieman päälle viisikymppisiä. En todellakaan oleta puolisoni elävän selibaatissa koko loppuikäänsä, jos mulle käy huono tuuri.

Minusta ei. Se olisi suoraselkäisin teko mitä mies voisi tehdä. Rakastaisi aidosti vaimoaan, ei vain rahaa. Sen jälkeen mies olisi aidosti vapaa ja samalla vaimokin (muistamattomana).

Vierailija
131/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistelen, että Ei o kertoi miniä sä olevan hoitokodissa töissä

Vierailija
132/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero tuskin edes onnistuu jos ja kun toinen ei ole oikeustoimikelpoinen tai ainakaan sen saaminen ei olisi ihan yksinkertaista.

Lakimiesten ja lääkäreiden avulla onnistuu.

Vierailija
133/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä on itsekäs ja tosiaan vielä henkisesti lapsi.

Vierailija
134/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei. Se olisi suoraselkäisin teko mitä mies voisi tehdä. Rakastaisi aidosti vaimoaan, ei vain rahaa. Sen jälkeen mies olisi aidosti vapaa ja samalla vaimokin (muistamattomana).

Kaikkein suoraselkäisintä on pysyä naimisissa.

Vierailija
135/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakimiesten ja lääkäreiden avulla onnistuu.

Juu juu lääkärihän siitä avioerosta päättääkin.

Vierailija
136/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistelen, että Ei o kertoi miniä sä olevan hoitokodissa töissä

Tottahan sitä vielä nepotismialennusta pitää saada ja specialhoitoa specialedullisella hinnalla. Jää itselle silloin enemmän.

Vierailija
137/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä on itsekäs ja tosiaan vielä henkisesti lapsi.

Sinä kuulostat juuri sellaiselta itsekeskeiseltä jälkeläiseltä, joka yrittää vaikuttaa vanhempiensa parisuhteeseen vielä aikuisena. Se ei kuulu sinulle pätkääkään. Se on sinun vanhempien välinen asia.

Vierailija
138/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa olla yksin. En arvosta pätkääkään tuollaisia ihmisiä. 

Vierailija
139/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein suoraselkäisintä on pysyä naimisissa.

On, silloin kun ei julkisesti seurustele ja paneskele muiden kanssa häpäisten sairasta vaimoaan.

Vierailija
140/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana pitää elää täysillä. 85 vuotiaalla ei paljon itselläkään ole aikaa. Jos puoliso on huonossa kunnossa niin ei ongelmaa,ota uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän