Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eino Grön joutui jättämään vaimonsa hoivakotiin nyt hänellä on uusi suhde: Tällaisessa elämäntilanteessa ei ole mitään syntistä

Vierailija
30.04.2024 |

Eino Grönillä on uusi naisystävä. On tärkeää, ettei jää yksin.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010385119.html

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En arvosta. Äitini oli dementikko yli 10 vuotta. Isäni kävi joka päivä katsomassa häntä. Olivat 56v naimisissa äidin kuolemaan asti. 

Vierailija
2/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. En arvosta. Äitini oli dementikko yli 10 vuotta. Isäni kävi joka päivä katsomassa häntä. Olivat 56v naimisissa äidin kuolemaan asti. 

No, Eino ja vaimonsa ovat yhä naimisissa ja Eino käy säännöllisesti katsomassa häntä, on esiintynyt myös monesti siellä hoivakodissa. Vaimonsa ei enää ilmeisesti edes tunnista läheisiään. Olen samaa mieltä Einon kanssa, se ei ole hänen vaimoltaan ollenkaan pois, jos Einolla on naisystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilumpaa olisi erota vaimostaan.

Vierailija
4/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä hyvin vaikeaa, kun vaimo tarvitsee edunvalvojan erotilanteessa.

Vierailija
5/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole E.Grönin oma asia?

Vierailija
6/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ei pidä erota, vaan pitää huolehtia vaimosta, kunnes kuolema erottaa. Se, että pitää nyt sivusuhdetta, koska on yksinäinen, on aivan toinen juttu. Vaimosta on velvollisuus huolehtia, jos rakastaa vaimoaan.

Vierailija
7/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso kun jo saattaa olla jo enään huoneessa liikkuva hahmo vieraillessaan.

Vierailija
8/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, et toi asian julkisuuteen. Minä olisin pitänyt omana asiana.

Vierailija
9/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta myötä - ja vastamäessä, eiku... 

Vierailija
10/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikoo liikkua uuden naisystävän kanssa enemmän julkisilla paikoilla on parempi kertoa itse kuin päätyä juorulehtien palstoille.

Vierailija
11/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä mikään uusi juttu ole.

Vierailija
12/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini sairastui hyvin nuorena alzheimeriin, ja oli hoivakodissa lähes vuosikymmenen käytännössä tiedottomassa tilassa ennen menehtymistään. Isoisäni löysi uuden naisen jo ennen hänen kuolemaansa, mikä oli meille lähisukulaisille täysin ok, ja hän hoiti silti vaimonsa asiat ja vierailut tunnollisesti hautaan asti.

Ei sitä voi vieraat ihmiset ymmärtää, että vaikka isoäiti oli vielä teknisesti elossa, ei hän ollut enää se henkilö joka oli ennen sairastumistaan. Kylän akat mielellään juoruilivat tästä isoisäni "moraalittomasta" toiminnasta myös minulle päin naamaa, mikä tuntui itsestä tosi pahalta, olin teini silloin kun nämä asiat tapahtui. Isoäitini oli käytännössä jo kuollut, vain keho ei ollut, ja kuolema oli kaikille lopulta helpotus, niin karmiva on kyseinen sairaus.

Julmaa se olisi eläviä kohtaan, jos elämää ei saisi jatkaa, vaikka tämä ihminen ei periaatteessa enää ole olemassa. Sairastunut ei tästä mitään tiedä eikä ymmärrä, hän ei tunnista läheisiään enää. 

Vierailija
13/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy, kun ottaa miehekseen alfa chadin, jonka kaikki naiset haluaa.

Vierailija
14/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii todella väärin ja vielä leuhkii asialla. Jos olisin vaimo, toivoisin tuollaisen miehenkuvan hakeneen eroa jo ajat sitten.

Vierailija
15/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan tuttu kuvio. Jos mies sairastuu niin naisethan huolehtii loppuun asti. Jos nainen sairastuu, niin mies on mitä 40% todennäköisemmin lähtemässä suhteesta tai pettää. 

Vierailija
16/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täysin ok. Edennyttä muistisairautta sairastava ei enää ole tässä maailmassa. On vain kuori joka ehkä huutelee törkeyksiä, on aggressiivinen eikä tiedä edes omaa nimeään. Tila saattaa jatkua toistakymmentä vuotta, miksi kenenkään pitäisi uhrata elämänsä siihen jos vielä itsellä on terveyttä jäljellä. 

Vierailija
17/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einohan käy katsomassa sairasta puolisoaan eli ei ole hylännyt. Eihän iäkäs ihminen tai ylipäätään kukaan jaksa hoitaa vaikeasti muistisairasta yksin kotona. Säälin todella niitä joilla ei ole muuta vaihtoehtoa, hoitajana tiedän erittäin hyvin millaista se on. 

Vierailija
18/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo vanhat miehet pärjää hetkeäkään ilman että joku niitä hoitaa ja huoltaa kotia. Onko niin tottuneet että palvelu pelaa?

Vai oikeastiko ovat niin tottuneet saamaan seksiä etteivät ilman pärjää ja tumpulle ei tosi alffar omasta mielestään edes ala.

Tuosta einon asiasta sen verran että miksi on pitänyt tulla edes julkisuuteen tuollaisen yksityisasian takia. Mitä tuo kenellekään edes kuuluu.

Vierailija
19/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu kertoo asiasta itse, ennen kuin hyeenat lähettävät juttuvinkkejä juorulehtiin.

Vierailija
20/168 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoäitini sairastui hyvin nuorena alzheimeriin, ja oli hoivakodissa lähes vuosikymmenen käytännössä tiedottomassa tilassa ennen menehtymistään. Isoisäni löysi uuden naisen jo ennen hänen kuolemaansa, mikä oli meille lähisukulaisille täysin ok, ja hän hoiti silti vaimonsa asiat ja vierailut tunnollisesti hautaan asti.

Ei sitä voi vieraat ihmiset ymmärtää, että vaikka isoäiti oli vielä teknisesti elossa, ei hän ollut enää se henkilö joka oli ennen sairastumistaan. Kylän akat mielellään juoruilivat tästä isoisäni "moraalittomasta" toiminnasta myös minulle päin naamaa, mikä tuntui itsestä tosi pahalta, olin teini silloin kun nämä asiat tapahtui. Isoäitini oli käytännössä jo kuollut, vain keho ei ollut, ja kuolema oli kaikille lopulta helpotus, niin karmiva on kyseinen sairaus.Julmaa se olisi eläviä kohtaan, jos elämää ei saisi jatkaa, vaikka tämä ihminen ei periaatteessa enää ole olemassa. Sairastunut ei tästä mi

Olen täysin samaa mieltä. Sitten on ihmisiä/sukulaisia jotka jotenkin vaativat (niin kauan kun heidän itsensä ei tarvitse) että puoliso huolehtii/käy huolehtimassa ilman elämää

tämän huolehtimisen ulkopuolella. Ihan ihmeellistä mutta kuten sanottu, sitä enemmän kun olet vain koko asiasta ulkopuolella niin siä helpompi näyttää syyttävää sormea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän