Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkkokauppa.com ei hyväksy enää yli 200€ käteisostoja lainkaan.

Vierailija
30.04.2024 |

Ketjun myymälöissä yli 200 euron arvoisista ostoksista maksetaan käteisellä noin 10 prosenttia, eli tulee varmasti laskemaan myyntiä. Osake tulee halpenemaan tämän seurauksena.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000010392551.html

Kommentit (461)

Vierailija
361/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole jalallani astunut Verkkokauppaan tämän linjauksen jälkeen. Periaatekysymys, että rahan on käytävä.

Vierailija
362/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä temutan ne tuotteet joita ei käteisellä voi ostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa vuodessa Verkkokaupan osake luisunut 27% alaspäin. Kannattiko?

Vierailija
364/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen hankalaa tommonen käteisien käyttö.

Vierailija
365/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienyrittäjänä hyväksyn vain käteismaksun, en koskaan ala hyväksymään mitään kortteja.

Aika pieneksi yrittäjäksi sitten jäätkin ellet pysty tekemään kauppaa kuin eläkeläisten kanssa.

Minulla ei ole ollut mukanani käteistä enää vuosikymmeen ja lapset ovat maksaneet kaiken mobilepaylla tai pankkikortilla kun kasvoivat ulos kolikoilla ostetuista irtokarkeista.

Vierailija
366/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienyrittäjänä hyväksyn vain käteismaksun, en koskaan ala hyväksymään mitään kortteja.

Moni pienyrittäjä taas ei päin vastoin ota käteistä vastaan ja ala kiikuttelemaan pankkiin niitä. Vanhempien lähellä oleva kyläkauppakin kuoli tuolla tavalla, kun lähin automaatti oli 25 km päässä kaupungissa, nii sama oli mennä siihen kauppaan jonka seinässä se automaatti oli.

Vierailija
367/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikävä uutinen teille mummoille:

Kekkonen ei ole enää presidentti. Markka ei enää kelpaa maksuvälineenä. 😢

Ikääntyminen ei vitsi. luuletko mölli olevasi vitsikäskin, Kaikista tulee vanhuksia joskus ja sullakin voi olla uusia haasteita silloin selvitäksesi sen ajan teknologiasta tai saat aivovamman kohta jne. opettelet jopa kirjoittamaan akkosia. Eli irvileuka hoi,  pillka osuu usein oman nilkkaan 

Suomi on viimeiset yli 30 vuotta mennyt kaikessa huonompaan suuntaan ja sama suunta jatkuu, ei talouskasvua, lisää velkaa.

Juurikin näin ja lisää elätettäviä maahan.

Vierailija
368/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tämäkin nähdä. Seuraavaksi ottavat käyttöön kasvojentunnistuksen ja ihon alle asennettavat mikrosirut.

Vierailija
369/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteistä rahaa ja sen käyttäjiä vastaan hyökkäävien motiivit voi jakaa seuraaviin pääryhmiin:

1) autuaan yksinkertaiset, joiden käsityskyky ei riitä tajuamaan vakavia vaaroja, jotka johtuvat henkilötietojen rajattomasta yhdistelystä ja valtioille kuuluvien valtaoikeuksien siirtämisestä ylikansalliselle ja jatkuvasti keskittyvälle suurpääomalle

2) aivopestyt denialistit, jotka halutessaan kykenisivät ymmärtämään tällaiset vaarat mutta vähät välittävät asiasta tottumuksensa ja mukavuudenhalunsa vuoksi

3) trollit, jotka haluavat kerta toisensa jälkeen ärsyttää muita eivätkä ota opikseen siitä, että jäävät väittelyissä jatkuvasti vähemmistöön

4) maksetut trollit, joilla finanssikapitalismin edunsaajat yrittävät muokata yleisön mielipidettä

5) maksetut trollit, joilla finanssikapitalismin edunsaajat pyrkivät mittaamaan mielipidejakautumasta, kuinka paljon propagandaa ja normaalin elämän vaikeuttamista vielä tarvitaan, jotta ihmiset saataisiin henkisesti alistumaan digitaalisesti valvotussa avovankilassa elämiseen.

Niillä, jotka kuvittelevat asiasta huolestuneiden olevan pelkästään höperöitä mummoja, ei oma elämänkokemus riitä edes sen tajuamiseen, että joutuvat itse kärsimään paljon pitempään siitä mitä väittivät haluavansa.

Vierailija
370/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin ja verottajalle ei jää mitään jälkeä varsinkaan jos asiakas ei pyydä kuittia. Näin voidaan oikoa ja rikastua.

Asiakas saa aina kuitin, ryhdy kateellinen typerys itse yrittäjäksi, oikomaan ja rikastumaan minä, yritys maksamme kaikki verot.

Vierailija
371/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikanaan ihan hyvä liike, mutta en olisi ikinä uskonut, että keksivät jotain näin täysin sairasta. Harmittaa kyllä jokainen euro, jonka heille olen kantanut ja tukenut tätä kehitystä.

Vierailija
372/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa se on laittaa raja käteiseen, kuin alkaa selvittämään isompien summien alkuperää. Heillä on velvollisuus siihen, ,niin kuin pankillakin. Käteisen alkuperä pitää selvittää. 

Vierailija
373/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompaa se on laittaa raja käteiseen, kuin alkaa selvittämään isompien summien alkuperää. Heillä on velvollisuus siihen, ,niin kuin pankillakin. Käteisen alkuperä pitää selvittää. 

Kymppitonni pitää selvittää ja siihen on ihan nettilomake, jonka täyttämiseen menee minuutti. Ei ole iso homma 10000 euron kaupoista.

Vierailija
374/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteistä rahaa ja sen käyttäjiä vastaan hyökkäävien motiivit voi jakaa seuraaviin pääryhmiin:

1) autuaan yksinkertaiset, joiden käsityskyky ei riitä tajuamaan vakavia vaaroja, jotka johtuvat henkilötietojen rajattomasta yhdistelystä ja valtioille kuuluvien valtaoikeuksien siirtämisestä ylikansalliselle ja jatkuvasti keskittyvälle suurpääomalle

2) aivopestyt denialistit, jotka halutessaan kykenisivät ymmärtämään tällaiset vaarat mutta vähät välittävät asiasta tottumuksensa ja mukavuudenhalunsa vuoksi

3) trollit, jotka haluavat kerta toisensa jälkeen ärsyttää muita eivätkä ota opikseen siitä, että jäävät väittelyissä jatkuvasti vähemmistöön

4) maksetut trollit, joilla finanssikapitalismin edunsaajat yrittävät muokata yleisön mielipidettä

5) maksetut trollit, joilla finanssikapitalismin edunsaajat pyrkivät mittaamaan mielipidejakautumasta, kuinka paljon propagandaa ja normaalin elämän

Tai ne ,jotka saa palkan tilille, eikä käteisenä. 

Vierailija
375/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma juttu kun osa yrityksistä asettaa asiakkaat eriarvoiseen asemaan, pitäisi olla joku äppi, klubilainen, kanta-asiakas sun muuta roskaa ja maksaa jollain muovikortilla.Minä en hanki mitään kortteja, en kanta-asiakas, en maksukortteja, minä maksan käteisellä kaiken, jos ei kelpaa niin vien rahani muille, aina löytyy vaihtoehtoja.

Vierailija
376/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa.com on antanut tulosvaroituksen, jossa yhtiö laskee vuoden 2024 tulosohjeistustaan.

huutista

Vierailija
377/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskaan huohottavia vartijoita, asiakaspalvelutiskille puolen tunnin numerolappujono, paskaa tavaraa, kalliit hinnat ja nyt vielä tämä. Miten tällä roskafirmalla on tähän asiakkaiden kyykytykseen varaa?

Vierailija
378/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymppitonni pitää selvittää ja siihen on ihan nettilomake, jonka täyttämiseen menee minuutti. Ei ole iso homma 10000 euron kaupoista.

Höpö höpö. Itse olen selvittänyt jo muutamien satasen talletuksen. Samoin vanha äitini, joka oli ihan pöyristynyt asiasta. 

Vierailija
379/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutista

Verkkokauppa.com antoi tulosvaroituksensa yhteydessä ennakkotietoja toisen vuosineljänneksen luvuistaan. Yhtiön mukaan toisen neljänneksen liikevaihto oli 105,5 miljoonaa euroa, kun se viime vuoden vastaavana aikana oli 112,8 miljoonaa euroa. Laskua kertyi 6,5 prosenttia.

Vertailukelpoinen liiketulos (vertailukelpoinen EBIT) putosi viime vuoden 0,8 miljoonasta eurosta 1,7 miljoonaa euroa pakkasen puolelle.

Vierailija
380/461 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa.com on pitkään ollut huono. Myymälässä täytyy odottaa 15 min saadakseen tuotteen käteen ja toinen 15 min kassalle. Tuotevalikoima on hämmentävä. Eivätkä tuotteet ole enää halpoja niin kuin vuonna 1992.