Miten eroon ihastuksesta?
Varsinkin kun toinen ei välittänytkään. Ikävä on kova
Kommentit (10)
Hankkimalla uusi ihastus, klisee mutta toimii. Itse selaan vaikka tinderiä ja mietin minkälaista elämä voisi olla minkäkin miehen kanssa, kyllä niistä joku kolahtaa jossain vaiheessa syvemmin ja entiset unohtuu ja pelkkä ajatusleikki on jo hauskaa ajanvietettä / aivojen harhauttamista.
Ota se väkisin. Se on kuule nyt pakko alkaa seukkaamaan mun kanssa tai alkaa läski tummumaan.
Ikävä ihmistä, joka ei välittänytkään. Kyllä se ikävä siitä haihtuu kun sisäistät toisen välinpitämättömyyden itseäsi kohtaan. Tunne ei ollut molemminpuolinen, hän ei sinusta välitä ja on pian jonkun toisen kanssa.
Aika ja päättäväisyys. Ei kannata tuhlata loputtomasti tunteita ja ajatuksia ihmiseen, jota ei voi saada. Painiskelen tässä itsekin saman asian kimpussa. Koska minulla on taipumusta kehittää limerenssejä tarvitsen myös silkkaa järkeä ja tahdonvoimaa.
Lopeta kaikki yhteydenpito. Jos olette missään tekemisissä, niin ihastuksesi häneen estää sinua huomaamasta muita ja ihastumasta toiseen.
Näin taas pitkästä aikaa myös ihastukseni ja en saa häntä päästäni. Pahinta on se, että tunne on molemminpuolinen. Olosuhteet ovat ne jotka estävät suhdettamme toteutumasta.
Se auttaa kun näkee, että ihastuksella on toinen nainen. Kun tajuaa ettei itsellä ole mitään mahdollisuuksia.
Up