Minne aiotte tänään mennä lasten kanssa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy mennä pommisuojaan, ettei päädy humalaisen kansanedustajan ampumaksi.
Osaa ne muutkin.
Joo, mutta vappuaattoiltana lapset eivät ole koulussa.
Ei ne muinakaan iltoina ole.
Pysykää kerrankin kotona huonotapaisten lastenne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kanssa tulee kulkea ja opettaa niitä käytöstapoja, lapsista ei tulisi häiriintyä niin paljon eikä se lasten mulkoilu tai arvostelu auta ainakaan asiaan mitään. Miksi lapset ovat niin vihattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kanssa tulee kulkea ja opettaa niitä käytöstapoja, lapsista ei tulisi häiriintyä niin paljon eikä se lasten mulkoilu tai arvostelu auta ainakaan asiaan mitään. Miksi lapset ovat niin vihattuja?
Koska niihin menee rahaa sekä terveyttä.
Ei mihkää. Himpessä ollaan ja nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
Taharrush gamae kansalatori
Luvassa kivoja pelihetkiä?
Menisin rantasaunan ja uimaan kun jäät on jo lähteneet pienen tytön kanssa.
Vornasesta kyllä kommentteja. Lasten tappajistako ei saa. Nimet kyllä kaikilla tiedossa. Pilleri veikkojahan noi on. Ja akat työntää pentuja koko ajan...pilleri akat ku ei tiedä mitä ehkäisy on
Ei minnekään, lähin lapsi asuu 190 km päässä.
Mennään vilkaisemaan se Kansalaistorin vappu ja siitä sit kaksi kolmesta lapsesta lähtee baariin kavereidensa kanssa ja yksi lähtee omien kavereiden kanssa meille katsomaan Mestareiden liigaa. Miehen kanssa vielä pohditaan, mitä tehdään.
Kuule ap, ei myö mennä mihinkään lasten kanssa, tänään Vappu aattona. Mulla oli vapaspäivä diinidta, ja tein munkkeja. Valmistin myös pienen määrän rusina-simaa, jotta lapsille jää muisto Vapun vietosta aikuisiässä.
Tänään meillä illalla käydään saunassa. Päivälliseksi on arkiruokaa, lasagnea, joka maistuu kaikille.
Aikuisille myös saunakahvit.
Saunan jälkeen on tarjolla hyvin kylmää simaa, munkkeja ja lapsille myös ylimääräinen karkk-ilta.
Kun huomisen vapaapäivän myötä, valvomme kaikki myöhään, minulla on myös esivalmisteltu pizza, kypsennättäksi myöhemmin. Nakit eivät enää maistu tässä perheessä > ollut liene ylittarjintaa.
Mutta valmis perunasalaatti eineksenä maistuu, pizzan kyytipoikana.
Huomenna viedään lapset Tivoliin. Vappulounas paikka on vielä hakusessa, katelladn mihin sattuu sopimaan sisään.
Myöhäinen lounas voidaan syödä myös kotona. On itsetehdyistä jauhelihapihveistä lähtien, valmista ruokaa pakastimessa kotona.
Tänään miehen kanssa juodaan myös 8 %: nen kuohuviini pullo, saunan jälkeen.
Suomi kun on tunnettu siitäkin että: Aatosta Juhla korkein.
Eli me täällä Suomessa juhlimme ja syömme juhlien pääaterian jo aattona. Emme varsinaisena Juhla päivänä.
Vrt. esim. Usa, britit ym.
Miksi raahata lapsia sinne ja tänne. Varsinkin pienet. Maalaisjärki on monelta vanhemmalta hukassa..
Ei mihinkään. Ei ole rahaa. Meinaan siivota illan.
Itse olen kotona ja teini lähti kavereiden kanssa tivoliin ja puistoon.
Puolet perheestä lähti mökille ja puolet jäi kaupunkiin täksi illaksi.
Me kaupunkiin jääneet mennään katsomaan lakitus, syödään vappuherkkuja, nautitaan vappuilmasta.
Huomenna mökille.
Varmaan turvakotiin, kun isäntä tulee kiukkuisena ravintelista, kun on tullut hässäkkää.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, ei myö mennä mihinkään lasten kanssa, tänään Vappu aattona. Mulla oli vapaspäivä diinidta, ja tein munkkeja. Valmistin myös pienen määrän rusina-simaa, jotta lapsille jää muisto Vapun vietosta aikuisiässä.
Tänään meillä illalla käydään saunassa. Päivälliseksi on arkiruokaa, lasagnea, joka maistuu kaikille.
Aikuisille myös saunakahvit.
Saunan jälkeen on tarjolla hyvin kylmää simaa, munkkeja ja lapsille myös ylimääräinen karkk-ilta.
Kun huomisen vapaapäivän myötä, valvomme kaikki myöhään, minulla on myös esivalmisteltu pizza, kypsennättäksi myöhemmin. Nakit eivät enää maistu tässä perheessä > ollut liene ylittarjintaa.
Mutta valmis perunasalaatti eineksenä maistuu, pizzan kyytipoikana.
Huomenna viedään lapset Tivoliin. Vappulounas paikka on vielä hakusessa, katelladn mihin sattuu sopimaan sisään.
Myöhäinen lounas voidaan
Sä et taida käydä ihan täysiä.
Niin no, välimatkaa on sellaiset 400 km, joten lapsen (tänä vuonna 20v) kanssa ei oikein voikaan viettää aikaa ihan tuosta noin vaan. Tulee kuitenkin viikonlopuksi kotipaikkakunnalle.
-15