äitiyspakkaus?
eli mitä äp:n vaatteita/tavaroita olette lapsillanne käyttäneet? mikä oli erityisen hyvä/huono? Miksi käytitte/ette käyttäneet jotain?
Kommentit (6)
Hattu ja kypärämyssy jäi käyttämättä, koska ei mahtunut vauvalle.
Patjaa ei käytetty, koska ei nukutettu vauvaa siinä lootassa.
Se on liian iso pienelle vauvalle, tekee vauvan käsittelystä hankalaa. Sitten kun se on sopivan kokoinen, lapsi tarvitsee jo tukevampaa tekoa olevan haalarin. Ainakin meillä, kun vauva oli hyvin pienikokoinen. Hyvä sekin on tietysti varahaalarina. Erityisesti pidin sisävaatteista ja makuupussi on aivan ehdoton. Ja harsot.
eli mitä äp:n vaatteita/tavaroita olette lapsillanne käyttäneet? mikä oli erityisen hyvä/huono? Miksi käytitte/ette käyttäneet jotain?
[/quote]
Olen käyttänyt hiusharjaa, kylpymittaria, kynsisaksia, vaippanäyteet, aluslakaa, muovifroteeta, harsoja, peittoa, makuupussia, esikoisella joitain bodyja, pyyhettä.
Noita oikeastaan ja kaksi pakkausta olen kuitenkin ottanut.
Vaatteita vain ei tullut käytettyä kun satunnaisesti, ei ehkä miellyttäneet, mutta odotuksen huumaa lisäsi pakkauksen saanti, raha ei olisi ollut sama asia. En kuitenkaan hauku/väheksy pakkauksessa olevia vaatteita, hyviä ja jotkut ihan kivojakin.
Käyttämättä tais jäädä myös se rasva sekä tuttipullo - sekä ne kortongit... ;)
Lapsi syntyi lokakuussa 2005 eli toppahaalari oli silloin aivan liian suuri eli toisen joutui ostamaan, mutta tänä talvena on ollut tosi hyvä ja pehmeä " unihaalari" vaunuissa nukuttaessa.
Enemmän kuin tyytyväinen olin pakkaukseen.
Siinä on nukutettu vauvaa vaunuissa ja joskus sisälläkin, ja se toimii hyvin myös leikkimattona avattuna. Myös lakanat ovat olleet kovassa käytössä. Meillä kesävauva, joten nyt talvihaalari alkaa olla sopiva. Alkutalvi menikin pitkälle äp:n kevyttoppapuvulla.
Muita vaatteita ollaan käytetty vähemmän. Jonkin verran esim kietaisubodia sekä muutamia potkareita, yöpuku on ollut kyllä hyvä. Mutta kesä meni aika pitkälle lyhythihaisessa bodissa ja vaipassa kun oli niin kuuma.
Myös kynsisakset, helistin, kirja, lämpömittari ja rasva olivat hyödyllisiä.
Eli ihan hyödyllinen pakkaus minusta!
Eniten tarpeeseen tuli makuupussi ja peitto.